تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراکسیون حزب الله درمجلس لبنان: موفقیت دولت « سلام» درگرو مقابله با تروریسم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فراکسیون حزب الله درمجلس لبنان: موفقیت دولت « سلام» درگرو مقابله با تروریسم است بیروت- ایرنا- فراکسیون «وفاداری به مقاومت» درمجلس لبنان وابسته به حزب الله با صدور بیانیه ای تاکید کرد که موفقیت دولت جدید لبنان به نخست وزیری «تمام سلام» در گرومقابله با تروریسم و ایجاد فضای مناسب برای انتخاب به موقع رییس جمهوری جدید است.


به گزارش ایرنا، اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان عصر پنجشنبه و در نشست هفتگی خود که به ریاست « محمد رعد» برگزار شد، یاد و خاطره شهدای مقاومت بویژه شهید راغب حرب ، شهید سیدعباس موسوی و شهید عماد مغنیه را که با نثار خون خود در راه خدا برای آزادی سرزمین لبنان از لوث اشغالگران و حمایت از مردم و کشور آن تا در رویارویی با دشمن صهیونیستی از طریق مقاومت قهرمان قدرتمند باشد، گرامی داشتند.
در این جلسه مهمترین تحولات لبنان و منطقه از جمله تشکیل دولت جدید ، ترکیب وزیران ، بیانیه وزارتی ، امنیت مردم لبنان ، انفجارهای تروریستی ، شلیک موشک ها به خاک لبنان از سوی گروه های تروریستی و تکفیری بررسی شد
اعضای فراکسیون حزب الله، انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه مقابل دارالایتام اسلامی و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در منطقه بئر حسن بیروت را که به خسارت های جانی و مالی شهروندان و بویژه ایتام منجر شد و همچنین اصابت موشک ها به شهرهایی در شمال و جنوب بعلبک در منطقه بقاع را محکوم کردند.
فراکسیون پایداری برای مقاومت در پایان این جلسه بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش ایرنا در این بیانیه انفجارهای تروریستی و شلیک موشک ها که مردم ضاحیه جنوبی بیروت و شرق لبنان را هدف قرار داده ، محکوم و با خانواده قربانیان جنایت های گروه های تروریستی تکفیری ابرازهمدردی شده است.
فراکسیون حزب الله از مقامات رسمی، علما و مردم لبنان خواسته است تا برای مقابله با تروریسم تکفیری و از میان بردن این پدیده ویرانگر، در چارچوب یک طرح ملی فراگیر به رهبری دولت تلاش کنند.
فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان از همه گروه های سیاسی خواسته است که از جو مثبت بوجود آمده با تشکیل دولت جدید استفاده کرده و از توجیه اقدام جنایتکاران در مناطق مختلف اجتناب کنند، چرا که این امر سبب بوجود آمدن پناهگاه و حمایت از تروریست ها می شود.
در بیانیه این فراکسیون ازنیروهای سیاسی لبنانی خواسته شده است که در اتخاذ مواضع و سخنان خود، بویژه در آغاز کار دولت جدید، کمال دقت را رعایت کنند تا از هرگونه تضییع حقی جلوگیری شده و فضای مثبت ایجاد شده ، تخریب نشود.
فراکسیون حزب الله ، دولت جدید را دولت آشتی میان گروه های و جریان های سیاسی شریک در آن دانسته و خاطرنشان کرد: دولت جدید، دولت سیاسی و توافقی بوده که هدف آن رساندن لبنان به ثبات و استقرار است و فرصتی را در این مرحله برای همه بوجود آورده است.
فراکسیون وفاداری به مقاومت با بیان اینکه حزب الله در روند موفقیت تشکیل دولت نقش مهمی داشته است، تصریح کرد: مقاومت در این روند منافع لبنان را بر دیگر مسایل ترجیح داد و در خصوص توزیع وزارتخانه ها اصرار ویژه ای نکرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: فراکسیون وفاداری به مقاومت جلسات کمیته تدوین بیانیه وزارتی دولت سلام را پیگیری می کند و امیدوار است که این کمیته بتواند هر چه سریعتر بیانیه ای را که در آن به اولویت های دولت در خصوص سیاست، امنیت، دفاع، مقاومت، اوضاع معیشتی و اقتصادی اهتمام شده باشد، تدوین و ارائه کند.
فراکسیون وفاداری به مقاومت، موفقیت دولت جدید لبنان را در گرو مقابله با تروریسم و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دانسته تا با انتخاب رییس جمهور جدید، همکاری ملی فراگیری به منظور تدوین یک قانون انتخاباتی جدید و عادلانه برای همه مردم شکل بگیرد و بر یک استراتژی دفاع ملی بر اساس واقعیت ها تکیه داشته باشد.
خاورم**2024 ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن