تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802407022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبری، دولت و ملت ایران تبریک گفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبری، دولت و ملت ایران تبریک گفت بیروت - ایرنا - فراکسیون حزب الله( وفاداری به مقاومت) درمجلس نمایندگان لبنان با صدور بیانیه ای، سی و پنجمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی را به حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران تبریک گفت و تاکید کرد که از موفقیت های بزرگی که ایران انقلابی در زمینه ها و سطوح مختلف رقم زده است، احساس غرور و افتخار می کند.


به گزارش ایرنا، در این بیانیه که شامگاه پنجشنبه و در پایان نشست هفتگی این فراکسیون منتشر شد، یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی گرامی داشته شده و آمده است که ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از استقلال، حاکمیت و تمدن نمونه خود قربانی های گرانقدری را تقدیم کرده است.
فراکسیون حزب الله همچنین از کمک های مداوم جمهوری اسلامی ایران برای تحقق ثبات و آرامش در لبنان ، حمایت از حق مشروع مقاومت ملت آن در مقابل اشغالگران اسراییلی و تجاوزهای مستمر آنها و کمک بزرگ به بازسازی لبنان قدردانی کرده است.
نشست فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان به ریاست « محمد رعد» در مقر آن در منطقه حاره حریک ضاحیه جنوبی بیروت برگزار و در آن آخرین تحولات در عرصه های سیاسی ، امنیتی و اقتصادی لبنان بویژه انفجارهای انتحاری تروریستی در منطقه شویفات بیروت و شهر هرمل بررسی شد.
در این نشست تاکید شد که گروه های تکفیری تروریستی ، وحدت ملی ، سلامت و امنیت مردم لبنان را تهدید و حیات اقتصادی آن را تعطیل کرده و برای زمینه سازی اجرای سیاست های متناسب با طرح غربی - اسراییلی در منطقه ، ناامید کردن ملت ها،و نابودی زیرساخت ها و نقاط قوت کشورها در جهت منافع بیگانگان، دست به هر جنایتی می زنند.

** مخالفت با هر اقدام مخالف میثاق ملی لبنان
فراکسیون وفاداری به مقاومت همچنین با هشدار نسبت به تداوم جنایات گروه های تکفیری تروریستی علیه همه مردم و مناطق لبنان بر اهمیت اجرای یک برنامه ملی، همه جانبه ، پیشگیرانه و بازدارنده از سوی دستگاه های رسمی ذیربط و با مشارکت و حمایت همه بخش های لبنان برای برقراری امنیت و ثبات در لبنان و حمایت از شهروندان لبنانی و منافع آنان بدون توجه به وابستگی های طایفه ای و مذهبی تاکید کرد.
در بیانیه این فراکسیون تاکید شده است که برای حفظ و حراست از منافع مردم لبنان باید جلوی جنایات گروه های تکفیری تروریستی که به تهدید و خطری برای همه تبدیل شده اند، گرفته شود و نباید در مقابله با تروریست ها سستی کرد.

** تاکید بر تشکیل دولت فراگیر و حذف موانع
فراکسیون وفاداری به مقاومت خاطرنشان کرد: برای تشکیل دولت سیاسی فراگیر همه طرف ها باید برای از بین بردن موانعی که از شرکت همه گروه ها و جریان های سیاسی و بر اساس حجم و وزنشان در دولت جلوگیری می کند، بطور گسترده و فعالانه تلاش کنند.
در این بیانیه تصریح شده است : فرصت و شرایط کنونی به هیچ طرفی اجازه نمی دهد که بخواهد به میثاق ملی لبنان و قانون اساسی آن ضربه بزند و با اقدامات خود امکان مشارکت ملی واقعی در ساختار دولت را کاهش دهد.
فراکسیون حزب الله تاکید کرد : تلاش های کنونی باید به سوی گشودن افق های همکای بیشتر بین همه گروه های سیاسی لبنان باشد و از پیچیده تر شدن مسائل کشور در آستانه انتخاب رییس جمهوری که ما بر موفق بودن آن در زمان قانونی تاکید و اصرار داریم، جلوگیری کند.

** تفاهم بین حزب الله و جریان ملی آزاد لبنان پابرجاست
دراین بیانیه خاطرنشان شده است : تفاهم تاریخی و صادقانه بین حزب الله و جریان ملی آزاد لبنان به رهبری «میشل عون» که در سال 2006 میلادی امضا شده ، زمینه موفقیت های زیادی را در مراحل حساس و سخت فراهم کرده همچنان برمبنای اعتماد متقابل برقرار و پابرجا است.
فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان، خواستار گسترش و تقویت این تفاهم شده است تا به وفاق ملی واقعی منجر و منافع لبنان تامین شود.

** تاکید بر اهمیت حل بحران سوریه
در پایان بیانیه فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان با اشاره به اجلاس بین المللی ژنو 2 برای حل بحران سوریه که پیامدهای آن برای لبنان مشکلات زیادی داشته ، ابراز امیدواری شده است که گفت وگوها به یک راه حل سیاسی واقعی منجر شود تا بتوان جلوی خونریزی ها را گرفت و زمینه تحقق مطالبات و آرزوهای ملت سوریه، تحقق اصلاحات و زمینه حفظ حاکمت و وحدت آن را فراهم کرد.
فراکسیون حزب الله همچنین بر ضرورت تقویت قدرت مقاومت و توان بازدارندگی آن در مقابل خطرهای دشمن صهیونیستی و طمع ورزی های آن برای سلطه و هیمنه بیشتر در منطقه تاکید کرده است.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن