تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گام های افتخار خودرو سازی ایران به روی آنتن می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گام های افتخار خودرو سازی ایران به روی آنتن می رود تهران-ایرنا- تهیه کننده مستند گام های افتخار خودرو سازی ایران از به روی آنتن رفتن این برنامه تلویزیونی در ساعت 20 امشب از شبکه دو سیما خبر داد.


حسام الدین ناصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در مورد این مستند تلویزیونی اظهار کرد: این برنامه در 13 قسمت 15 دقیقه ای گام های بلند ایران در رسیدن به خودکفایی در صنعت خودرو سازی را به نمایش می گذارد.
وی افزود: این برنامه ترکیبی با مرور تاریخچه صنعت خودروسازی در ایران، موضوع ملی شدن صنعت خودرو، شکوفایی و توسعه صنعت خودرو با راهبرد جایگزینی واردات، رقابتی شدن صنعت خودرو با هدف ایجاد و توسعه فرصت های صادراتی و جهانی شدن صنعت خودرو با هدف رهبری بازار منطقه را بررسی می کند.
ناصری با بیان اینکه صنعت خودروسازی هر کشوری از شاخص های توسعه یافتگی تلقی می شود، افزود: در ایران این صنعت نقش کلیدی ایفا می کند و تاثیری مهم در روند رشد و شکوفایی بخش ها و دیگر صنایع کشور داشته است.
تهیه کننده مستند گام های افتخار خودرو سازی ایران خاطرنشان کرد: این صنعت از آن جهت حائز اهمیت ویژه و استراتژیک قلمداد می شود که در تحقق اهداف نرخ رشد بخش صنعت بالاترین میزان اشتغال زایی را در بین مجموع حوزه های صنعتی کشور داراست.
فراهنگ(4)**9187**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن