تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803204275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عصمتی‌آزاد در نشست «شیفتگی»: مخاطب عام با فیلم‌ام ارتباط برقرار نمی‌کند/ به‌خاطر شرایط چند سال اخیر، آگاهانه کار نکردم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
عصمتی‌آزاد در نشست «شیفتگی»: مخاطب عام با فیلم‌ام ارتباط برقرار نمی‌کند/ به‌خاطر شرایط چند سال اخیر، آگاهانه کار نکردم

عصمتی‌آزاد در نشست «شیفتگی»: مخاطب عام با فیلم‌ام ارتباط برقرار نمی‌کند/ به‌خاطر شرایط چند سال اخیر، آگاهانه کار نکردم
علی عصمتی آزاد گفت: به خاطر شرایطی که در چند سال اخیر وجود داشت، آگاهانه کار نکردم.
به گزارش نامه نیوز کارگردان، تهیه‌کننده، مدیر فیلمبرداری و نویسنده فیلم «شیفتگی» در نشست خبری این فیلم که شامگاه روز دوشنبه (21 بهمن ماه) در کاخ جشنواره برگزار شد، بیان کرد: به عنوان کسی که در نسل خودش کار می‌کند، به خاطر شرایطی که در چند سال اخیر وجود داشت، آگاهانه کار نکردم. برای جامعه سینمایی و مطبوعاتی اهمیتی ندارد که یک فیلمساز جوان، فیلم بسازد یا نه.

عصمتی آزاد ادامه داد: اگر این فیلم را هم در جشنواره امسال نداشتم، باید کلا این کار را کنار می‌گذاشتم، بنابراین تصمیم گرفتم اصلاحاتی در فیلم انجام دهم و آن را به جشنواره ارائه بدهم.

او تصریح کرد: مجبور شدیم برای خانم رویا تیموریان که با سر تراشیده در فیلم بازی می‌کند، حدود 12 دقیقه کلاه مجازی درست کنیم.

این کارگردان همچنین درباره‌ی اینکه چرا تصمیم گرفته است نقش اصلی فیلم با سر تراشیده در آن بازی کند، پاسخ داد: با توجه به فیلم‌هایی که پیش از این هم ساخته شده است از جمله «زندان زنان» و همچنین تماس‌هایی که در این زمینه داشتیم، احساس کردیم که می‌شود با سر تراشیده یک زن، این فیلم را نشان داد.

عصمتی آزاد گفت: الان که فیلم را برای اولین‌بار در سالن سینما دیدم احساس کردم که بخش اول جان‌دار نیست و فکر می‌کنم بخش بسیاری از آن در تدوین درست می‌شود.

او با اشاره به سیاهی‌هایی که در فیلم وجود داشت اضافه کرد: گرچه بیننده با فیلم ارتباط برقرار کرد، اما فکر می‌کنم بخشی از عدم ارتباط مخاطب با فیلم به سیاهی‌هایی که در فیلم وجود داشت برمی‌گردد و اگر این سیاهی‌ها نبود بهتر بود. بعید می‌دانم مخاطب عام با فیلم موجود ارتباط برقرار کند.

کارگردان «شیفتگی» بیان‌کرد: غوغا و حاجی شاه در فیلم، دو زنی هستند که گذشته و آینده همدیگرند و به موسیقی علاقه‌مند هستند، موسیقی که نمی‌دانم به چه دلیل در کشور ما مهجور مانده است. ما سعی کرده‌ایم در این فیلم از خواننده‌های زن بزرگ ایرانی یاد کنیم که متأسفانه در غربت از دنیا رفتند. هنرمند باید در عرش بنشیند. اما متأسفانه ما بسیاری از هنرمندان‌مان را در خارج از کشور از دست دادیم.

در ادامه این نشست رویا تیموریان بازیگر این فیلم گفت: هنگامی که سناریو را خواندم برایم جذاب بود. انتهای کار متوجه شدم که این داستان واقعی است و در واقع آقای زمانی از آن کاراکتر واقعی وام گرفته است.

این بازیگر بیان کرد: من از همان ابتدا به آقای زمانی گفتم که نقش مرد را بازی نمی‌کنم و مد نظرم این بود که منش مردانه بازی کنم، اما قرار نبود نقش مرد را بازی کنم.

تیموریان ادامه داد: سینماگر مستقل پول ندارد. این کارگردان مجبور شد در شهر خودش (یزد) و تحت شرایطی این فیلم را بسازد. آقای زمانی، مادر و خواهرش مجبور شدند برای ساخت این فیلم وام بگیرند.

او با بیان اینکه یکی از همکارانم از من پرسید چقدر گرفتی تا موهایت را در این فیلم زدی؟ گفت: من هیچی نگرفتم. ما تنها مقدار جزئی دستمزد دریافت کردیم. سینمای مستقل قطعا سینمای ویژه و عامه‌پسند به مفهوم آنچه که در سال‌های گذشته در سینمای ایران اتفاق افتاده است، نیست.

بنا به گزارش ایسنا، لیلا زارع، بازیگر دیگر این فیلم نیز بیان کرد: من این فیلمنامه را دوست داشتم و به این دلیل آن را انتخاب کردم چون فکر می‌کردم که یک داستان کوتاه در دل داستان بلند است و همدیگر را تکمیل می‌کنند.

افسانه چهره‌آزاد، از بازیگران دیگر «شیفتگی» فیلم گفت: مهمترین چیزی که در این فیلم برایم اهمیت داشت قصه زنانه آن است. چون کمتر پیش می‌آید که فیلمی برای بانوان نوشته شود، دوم حضور رویا تیموریان بود که دوست داشتم با او همکاری کنم.

در این نشست که اجرای آن را محمدرضا باباگلی بر عهده داشت، احسان دادرس، محمد مجلل (فیلمبرداران)، مهسا ظریف، هومن اشکبوس، طاهر پیشوایی (صداگذار) نیز حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، پیش از شروع فیلم «شیفتگی» عوامل آن به روی سن آمدند و کارگردان فیلم در چند جمله توضیح داد برای آنکه شرایط نشان دادن این فیلم در جشنواره مهیا شود مجبور شده اصلاحاتی در آن انجام دهد و 12 دقیقه از فیلم اصلاح شده است. بنابراین سیاهی‌های طولانی که تماشاگران در فیلم می‌بینند، ارتباطی به فیلم ندارد، اما بسیاری از تماشاگران در حین نمایش سیاهی‌های موجود به روی پرده سینما دست زدند و سوت کشیدند.

مسعود رایگان، مجید مظفری، بهروز شعیبی از جمله میهمانانی بودند که فیلم «شیفتگی» را دیدند.



1392/11/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن