تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار شهید مدنی اونچی میدان اردبیل بهسازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازار شهید مدنی اونچی میدان اردبیل بهسازی می شود اردبیل - ایرنا - مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهرداری اردبیل از بهسازی بازار شهید مدنی اونچی میدان اردبیل خبر داد.


شهرام جوادزاده روز یکشنبه در نشستی با هیات امنای بازار شهید مدنی اونچی میدان اردبیل
افزود: این طرح در راستای عمل به سیاست و برنامه های شهرداری اردبیل برای احیای بافت قدیم و فرسوده شهر اردبیل اجرا می شود.
وی گفت: مشارکت و همکاری مالکان و مغازه داران محله اونچی میدان در عملیاتی شدن به موقع این طرح ضروری است.
وی اجرای این طرح با مشارکت بخش خصوصی با الگوگیری از معماری سنتی و بومی منطقه را گام مهم دیگری در احیای توام با مدیریت بافت قدیم و تاریخی شهر اردبیل از سوی شهرداری ذکر کرد.
وی افزود: بهسازی و نوسازی بازار مدنی اونچی میدان در جوار مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردبیل در کنار عملیاتی شدن طرح مهم خیابان 16 متری شهیدگاه به معنای واقعی این منطقه را متحول کرده و بازار مدنی را از شرایط بن بست کنونی خارج خواهد کرد.
به گزارش ایرنا ، مدیر شرکت پیمانکار طرح بهسازی بازار شهید مدنی اونچی میدان اردبیل نیز در این نشست گفت: متن پیش نویسی از سوی سازمان بهسازی و شرکت پیمانکار با هماهنگی هیات امنای بازار مدنی با مضمون تعهد سازمان و شرکت بر حفظ و حراست از حق و حقوق همه 83 نفر از مالکین مغازه های موجود در بازار تهیه می شود.
وی با اشاره به این که اجرای طرح مذکور علاوه بر ساماندهی بافت فرسوده شهر ، ارزش تجاری واحدهای تجاری موجود در این منطقه را افزایش خواهد داد افزود: با آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی و بهسازی بازار شهید مدنی و پس از رفع برخی موارد حقوقی و قانونی موجود شرکت پیمانکار طرح متعهد می شود مغازه های در حال تخریب فعلی را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن بازسازی کند.
594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن