تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ربات احساساتی تا ازدواج وسط خیابان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از ربات احساساتی تا ازدواج وسط خیابان


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۶ بهمن ۱۳۹۲. دختری که با بنزین زنده است/حمله به مهمترین مسجد بحرین/سیمرغ پر حاشیه!/رستورانی با رزروهای ۵ ساله!/نخستین زن معدن کار ایران/مراسم ازدواج در بین تظاهرات/تابوت ۳۶۰۰ ساله! دختری که با بنزین زنده است

دختری که با بنزین زنده است

دختر ۲۱ ساله اهل منطقه «اونتاریو» در کشور کانادا که به اسم «شانون» معرفی شده است از یک سال پیش نوشیدن بنزین را آغاز کرده است هر روز چیزی در حدود ۱۲ قاشق چای خوری بنزین مصرف می‌کند. او خود درباره این عادت اینگونه توضیح می‌دهد: بنزین برای من طعم بسیار خوبی دارد. چیزی بین یک مزه شیرین و ترش را احساس می‌کنم و این احساس خیلی خوش آیند است. در ابتدا و پس از مصرف بنزین کمی گلوی من می‌سوخت اما بعد از مدتی این مشکل هم رفع شد. حتی در صورتی که این عمل به من آسیب هم بزند من این کار را دوست دارم چون به من احساس خوبی را منتقل می‌کند. در حال حاضر او همیشه یک بطری بنزین در منزل دارد و به صورت جرعه جرعه بنزین می‌نوشد. زمانی نیز که از خانه بیرون می‌رود در یک بطری آب بنزین پر کرده و با خود به همراه می‌برد. مادر او در ابتدا باور نمی‌کرده است که وی اینچنین حرکتی را انجام می‌دهد اما پس از مدتی متوجه می‌شود که حتی نفس‌های دخترش نیز بوی بنزین می‌دهد.
بیشتر...

ربات احساساتی!

ربات احساساتی!

پژوهشگران دانشگاه لینکلن نوعی ربات خاص طراحی کرده اند، رباتی که شخصیت دارد، آنها معتقدند نسل بعدی ربات ها، ربات های احساستی اند، ربات هایی که پاسخگوی عواطف انسانی است، می توان با آنها درد و دل کرد.رباتی که نارحت و عصبانی می شود و می خندد، این دیگر ربات نیست به نوعی انسان مکانیکی است.
بیشتر...

تابوت 3600 ساله!

تابوت 3600 ساله!

باستان شناس و کارگر مصری در کنار تابوت کشف شده چوبی متعلق به 3600 سال پیش، در عصر فراعنه در منطقه Luxor
بیشتر...

حمله به مهمترین مسجد بحرین

حمله به مهمترین مسجد بحرین

شیخ "میثم سلمان" مسوول بخش "آزادی های دینی" در دیدبان حقوق بشر بحرین حمله به مسجد جامع امام صادق(ع) در الدرّاز - که بزرگترین مسجد پیروان اهل بیت (ع) در بحرین به شمار می آید را نشانه شیوع انزجار طائفی در میان نهادهای رسمی کشور دانست. وی از جامعه جهانی خواست تا در پایان دادن به حملات سازمان یافته و مکرر علیه مساجدی که در دیوان اوقاف مذهب جعفری ثبت شده اند نقشی عملی و موثر داشته باشند.
حمله به مهمترین مسجد بحرین
شیخ سلمان خاطرنشان کرد که مسجد امام صادق(ع) نزد شیعیان بحرین جایگاه عظیمی دارد، در این مسجد بزرگترین نماز جمعه بحرین برگزار می شود و هزاران نفر به آن روی می آورند؛ از این رو حمله به این مسجد با گازهای اشک آور و هتک حرمت آن، تجاوزی آشکار به حقوق بخش بزرگی از جامعه به شمار می آید.
بیشتر...

ترسناک‌ترین گل دنیا

ترسناک‌ترین گل دنیا

بیشتر...

سیمرغ پر حاشیه!

سیمرغ پر حاشیه!

جشنواره فیلم فجر امسال از افتتاحیه تا اختتامیه حواشی بسیاری داشت
بیشتر...

رستورانی با رزروهای 5 ساله!

رستورانی با رزروهای 5 ساله!

رستوران ها دارای رتبه های مختلف هستند و هر کدام به همین میزان مشتریان خاصی دارند. رستوران های بزرگ معمولا مشتریان بسیاری دارند و پیدا کردن یک میز خالی در آن ها کاری بسیار سخت است. به همین دلیل معمولا در این رستوران ها میزها از پیش رزرو می شوند. رزرو کردن یک میز طبق قانون رستوران ها باید روز قبل اعلام شود اما این قانون برای رستوران "دامن باهر" غیرممکن است زیرا هرکس با این رستوران تماس بگیرد باید وقتی برای 5 سال آینده بگیرد و این مدت را به انتظار یک شام رویایی منتظر بماند. این رستوران به سرآشپزی " دامن باهر" کار می کند و به قول خودش او تمام کارهای رستوران را انجام می دهد و خودش پیشخدمت، سرآشپز، صاحب و باغبان این رستوران است. جالب اینجاست که او تا به حال هیچ آموزشی هم ندیده است . در این رستوران 12 میز وجود دارد که می تواند 18 مهمان را پذیرایی کند.
رستورانی با رزروهای 5 ساله!
به گفته سرآشپز تمام وسایل مورد نیاز برای غذاهایی که هرشب سرو می شود از دل باغ بیرون آمده و هیچ ماده ای غیر از این وجود ندارد از این رو بسیار خوشمزه و پاک خواهد بود. "دامن" با پشتکار و دستپخت خوبی که داشته توانست خیلی سریع به نامی آشنا میان رستوران های آمریکا تبدیل شود. حالا او کارش را برای 5 سال آینده می داند و هر شب برای 18 نفر غذا آماده کرده و از آنها پذیرایی می کند.
بیشتر...

نخستین زن معدن کار ایران

نخستین زن معدن کار ایران

مهناز میرزایی متولد ۱۳۵۹ شهرستان زرند استان کر مان است. وی که مدرک لیسانس مهندسی معدن دارد، شیفته کارهای سخت و به قول خودش مردانه است به همین دلیل کار در معدن ذغالسنگ را انتخاب کرده است. سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین زن بعد از انقلاب اسلامی در معدن زیرزمینی به کار اجرایی پرداخت و به واسطه تلاش و جدیت در کار و علاقه زیاد در سال ۱۳۸۵ به عنوان رئیس معدن به کار خود ادامه داد و هم اکنون هم رئیس معدن سراپرده از توابع شهرستان کوهبنان است.
بیشتر...

مراسم ازدواج در بین تظاهرات

مراسم ازدواج در بین تظاهرات

مراسم ازدواج در بین تظاهرات

مراسم ازدواج در بین تظاهرات

مراسم ازدواج در بین تظاهرات

این زوج اوکراینی مراسم خود را در خیابان درست جایی که تظاهرات ضد دولتی مردم اوکراین انجام می گرفت، برگزار کردند. این زوج روز جمعه 14 فوریه مراسم ازدواج خود را از چادر های معترضان شروع کرده و در خیابانی در شهر "کیف" آن را به پایان رساندند.
بیشتر...
 


شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن