تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820084561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بچه‌ها به تماشای «ماجراهای قصه به قصه» می‌نشینند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > رادیو و تلویزیون
بچه‌ها به تماشای «ماجراهای قصه به قصه» می‌نشینند
مجموعه داستان‌های ایرانی با نام «ماجراهای قصه به قصه» بر اساس داستان‌های افسانه شعبان نژاد به کارگردانی فرانک زحلی از امروز از شبکه پویا پخش می‌شود.



فرانک زحلی کارگردان «ماجراهای قصه به قصه» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فیلمنامه این انیمیشن اظهار کرد: فیلمنامه‌های این مجموعه بر اساس کتاب‌های قصه افسانه شعبان نژاد توسط فرخ یکدانه نوشته شده‌اند.

وی افزود: قصه‌های این مجموعه قصه‌های ناآشنا نیستند بلکه اکثرا جزو قصه‌هایی هستند که در ادبیات عامیانه ما سینه به سینه نقل شده‌اند سپس سوژه کار داستان نویسان و این بار سوژه ساخت انیمیشن‌هایی برای کودکان شده‌اند. زحلی تأکید کرد: این موضوع دلیلی ندارد جز قابلیت ناب این قصه‌ها که مفاهیم و مضامینی را با خود نسل به نسل منتقل می‌کنند؛ مفاهیمی همچون مهربانی، همدلی، زود قضاوت نکردن، بدگویی نکردن، سعی و تلاش، حسودی نکردن، حسرت نخوردن و مهمتر از همه، همیشه شاکر بودن.

به گفته این انیماتور، مدیر تولید این مجموعه رضا تقدسی، مدیر پروژه شهاب کسرایی و آهنگساز مهرداد نبئی است. پخش «ماجراهای قصه به قصه» به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا از امروز شنبه 26 بهمن ساعت 15:20 از شبکه پویا آغاز می‌شود.


  این مجموعه داستان‌های ایرانی در 26 قسمت 10 دقیقه‌ای با تکنیک سه بعدی دیجیتالی برای گروه سنی ب و ج (سنین ابتدایی و اول راهنمایی) تولید شده است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن