تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802524107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی ایران مبتنی براعتدال شکل گرفت/ ماجراجویی و محافظه کاری در انقلاب جایگاهی نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رضایی در گفتگوی ویژه خبری:
انقلاب اسلامی ایران مبتنی براعتدال شکل گرفت/ ماجراجویی و محافظه کاری در انقلاب جایگاهی نداشت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب ایران مبتنی بر اعتدال شکل گرفت و نقشی از ماجراجویی و محافظه‌کاری در آن دیده نمی‌شود، به همین دلیل است که مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، رمز و راز پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی ایران در گذر زمان شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  
 
وی در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر اینکه رمز و راز پویایی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران چیست، اظهار داشت: ملت ایران با تمام قدرت روز 22 بهمن در صحنه حضور یافتند.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رمز پیروزی انقلاب را در مردمی شدن و الهی بودن سیاست دانست و افزود:‌ عنصر الهی و مردمی بودن سیاست در کنار یکدیگر سبب ایجاد سیاست توحیدی شد.  
 
رضایی با اشاره به مسئولیت مردم برای حضور در صحنه ادامه داد:‌ مردم متولی اصلی انقلاب هستند به طوری که هرساله شور و شعف آنها برای حضور در صحنه بیشتر می‌شود.  
 
وی با بیان اینکه مردم انقلاب را از آن خود می‌دانند و مسئولان کشور را میهمان قلمداد می‌کنند، تصریح کرد: مردم احساس نمی‌کنند که این انقلاب برای مسئولین است.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم نسبت به این انقلاب احساس تعلق خاطر دارند، افزود: ملت ایران برای هیچ حادثه‌ای در طول تاریخ ایران تا به این حد سرمایه‌گذاری نکرده بود.  
 
رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تفاوت‌های بسیاری با نهضت مشروطه دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی قابل مقایسه با نهضت مشروطه نیست زیرا فداکاری‌های ملت در دوران انقلاب بسیار وسیع و گسترده بود.  
 
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه خودباوری مردم چگونه شکل گرفت، افزود: یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها در عدم افراط و تفریط است.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: بسیاری از انقلاب‌ها به تندروی معروف شده‌اند، مثلا اقدامات گروه‌های طالبان تندروی و ماجراجویی محسوب می‌شود.  
 
** در انقلاب ایران اعتدال حاکم بود

رضایی ادامه داد: انقلاب ایران مبتنی بر اعتدال شکل گرفت و نقشی از ماجراجویی و محافظه‌کاری در آن دیده نمی‌شود، به همین دلیل است که مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی ایران یک حکمت الهی وجود داشت افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 35 سال همچنان سرپا مانده است.  
 
رضایی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب ایران را این موضوع دانست که باید اعتماد به نفس و خودباوری به جوانان ایرانی بازگردد، اظهارداشت: جوانان ما توانستند رژیم شاه را سرنگون کنند به گونه‌ای که این جوانان با دستانی خالی و با شعار پیروزی خون بر شمشیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند.  
 
وی با اشاره به اینکه وقتی خودباوری و اعتماد به نفس در جوانان شکل می‌گیرد آنها با حکمت و تدبیر عمل می‌کنند، افزود: باید استعداد درونی و خفته جوانان فعال شود زیرا به کمک این استعدادها می‌توانیم مشکلات و موانع موجود را برطرف سازیم.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه خودباوری فکر و روحیه جوانان را بارور می‌کند، تصریح کرد: باید در مسیر و ریل انقلاب حرکت کنیم تا بتوانیم به دستاوردهای بزرگی دست یابیم.  
 
رضایی با بیان اینکه باید درس‌های انقلاب را حفظ و نگهداری کنیم، اظهار داشت: در حوزه سیاست و در بحث مذاکرات هسته‌ای درس‌های بزرگی گرفته‌ایم.  
 
وی با اشاره به اینکه در انقلاب، جنگ و حوادث دیگر تجربیات عظیمی نهفته است، ادامه داد:‌ خوشبختانه کشورمان دارای پشتوانه تجربه سیاسی 100 ساله است که باید از این درس‌ها در راستای پیشبرد اهداف‌مان استفاده کنیم.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هیچ مانعی نمی‌تواند جلودار ملت ایران در رسیدن به پیشرفت باشد، گفت: جوانان باید با بهره‌گیری از تجربیات دیگران و  خود به دستاوردهای خوبی برسند. 

این خبر ادامه دارد....








تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن