تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802943406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شخصیت های سیاسی پاکستان: موفقیت هسته ای ایران ؛ ثمره انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اختصاصی ایرنا/ شخصیت های سیاسی پاکستان: موفقیت هسته ای ایران ؛ ثمره انقلاب اسلامی است اسلام آباد - ایرنا - مقام های دولتی، شخصیت ها و رهبران احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان با تمجید از دستاوردهای بزرگ و خود کفایی همه جانبه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ؛ تاکید کردند: انقلاب اسلامی باعث ارتقای موقعیت جهانی ایران شده و موفقیت در عرصه فناوری صلح آمیز هسته ای ثمره انقلاب اسلامی است.


شخصیتهای برجسته سیاسی، مذهبی و برخی از کارشناسان ارشد پاکستانی در گفت گوهای جداگانه با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد؛ ضمن تبریک سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری , دولت و مردم کشورمان ؛ جمهوری اسلامی ایران را یک قدرت بزرگ جهانی دانستند و گفتند که تهران همواره بدوت توجه به فشارهای خارجی؛ سیاست های مستقل داخلی و خارجی را بمنظور دستیابی به منافع ملی خود از جمله موفقیت بزرگ برنامه هسته ای را اتخاذ کرده است.
ˈعبدالقادر بلوچˈ وزیر فدرال امور ایالتی و مناطق مرزی در کابینه دولت ˈنواز شریفˈ نخست وزیر پاکستان گفت: دولت و مردم ایران با توجه به تعهد به آرمان های انقلابی و اصول اسلامی خود طی 35 سال گذشته دستاوردهای بزرگی را در بخش های مختلف بدست آورده و در بسیاری از موارد با بهره گیری از ظرفیت های بومی خود کفا شده اند.
وی تاکید کرد: حماسه جاودانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران علاوه بر اینکه برای ایرانیان موفقیت بزرگی محسوب می شود؛ امت اسلامی نیز این انقلاب را یک رویداد تاریخی مهم و متعلق به خود می داند.
سناتور ˈمشاهد حسین سیدˈ رییس کمیسیون امور دفاعی مجلس سنای پاکستان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را یادآور یک رویداد بی نظیر و تاریخی در قرن 20بیستم توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی رژیم طاغوت را سرنگون، توطئه دشمنان را خنثی و طرح های استکبار جهانی را با شکست مواجه کرد.
وی بر این باور است: انقلاب اسلامی و ایجاد نظام جمهوری اسلامی یک مسیر جدید بسوی پیشرفت را به مردم ایران نشان داد که این کشور امروز با داشتن چنین ویژگی هایی به الگویی درخشان برای جهان بویژه کشورهای اسلامی تبدیل شده است.
علامه سید ˈساجد علی نقویˈ رییس شورای علمای شیعی پاکستان نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران؛ نحوه تشکیل نظام اسلامی و موفقیت در مسیر مبارزه با استکبار و زیاده خواهان را به جهانیان آموخت.
وی افزود: امروز دولت و مردم ایران تحت رهبری دلیرانه حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در حال پیشرفت در بخش های مختلف هستند.
رییس حزب تحریک اسلامی پاکستان معتقد است: انقلاب اسلامی ایران بیانگر آغاز اولین جنبش بیداری اسلامی و مردمی بوده که متعاقب آن ایرانیان توطئه های آمریکا و بدخواهان انقلاب اسلامی را با شکست روبرو کردند.
وی با اشاره به بحث هسته ای کشورمان گفت: توافق هسته ای ژنو میان تهران و گروه 1+5 پیروزی قاطع دولت ایران در اذعان کشورهای غربی به حق قانونی توسعه فناوری صلح آمیز هسته ای را نشان می دهد.
ساجد نقوی تاکید کرد: مقاومت ایران باعث شد تا غربی ها رویکرد دوگانه خود در قبال جمهوری اسلامی را تغییر دهند.
ˈاقبال ظفر جهگراˈ دبیر کل حزب مسلم لیگ شاخه نواز (حزب حاکم فعلی پاکستان) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: انقلاب اسلامی؛ ایران را به یک قدرت جهانی تبدیل کرده که در این برهه روابط کشورهای منطقه از جمله پاکستان با ایران نیز با تقویت و رشد قابل توجهی همراه شده است.
نماینده پیشین مجلس سنای پاکستان تاکید کرد: سیاست های موثر ایران باعث تضمین پایداری صلح در منطقه بوده و نشان می دهد که دولت تهران با هدف حفظ ثبات در منطقه همواره خواهان روابط نزدیک و برادرانه با کشورهای همسایه است.
ˈمحمد اکرم زکیˈ قائم مقام پیشین وزارت امور خارجه پاکستان نیز گفت: انقلاب اسلامی در ایران؛ از مهم ترین انقلاب ها درجهان محسوب شده و یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن؛ احقاق حقوق شهروندی، از سوی دولت به سایر قشرهای جامعه در این کشور می باشد.
وی تاکید کرد: این انقلاب تاریخی دارای ابعاد انسانی بسیاری است که غرب تاکنون نتوانسته به جامعیت آن پی ببرد.
سفیر پیشن پاکستان و آمریکا با اشاره به روابط برادرانه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان خاطر نشان کرد: ایران همواره در زمان های دشوار در کنار پاکستان بوده است ، بنابراین نیاز به افزایش همکاری و تحکیم روابط دوجانبه نیز میان دو طرف می باشد.
وی ادامه داد: توسعه و استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای حق قانونی ایران محسوب می شود و ایرانیان از هیچ تلاشی برای بدست آوردن حق مسلم خود دریغ نخواهند کرد.
سید ˈمنور حسنˈ رییس حزب جماعت اسلامی پاکستان نیز گفت: ما به دولتمردان ایران و مردم این کشور با وجود چالش های پیش روی توسط دشمنان در اتخاذ سیاست های مستقل خارجی، تبریک می گوییم.
وی انقلاب اسلامی را نتیجه مبارزه شجاعانه و فداکاری مردم ایران دانست و معتقد است که دولتمردان ایران هوشیار بوده و باید مراقب توطئه ها و طرح های پنهانی آمریکا علیه آرمانهای انقلاب اسلامی باشند.
منور حسن تاکید کرد: آمریکایی ها بدون در نظر گرفتن منافع خود با کشورها همراه نمی شوند، آنان دشمن ایران بوده بنابراین جمهوری اسلامی ایران باید متوجه دوگانگی سیاست های آمریکا علیه خود باشد.
این سیاستمدار ارشد پاکستانی با اشاره به روابط دوجانبه ایران و پاکستان افزود: برخی از عناصر خارجی مخالف روابط صمیمانه و نزدیک تهران و اسلام آباد هستند بنابراین دولت های دو کشور تلاش خود را برای گسترش همکاری ها و تحکیم روابط متمرکز نمایند.
ˈآقا مرتضی پویاˈ نایب رییس جنبش مردمی منهاج القرآن پاکستان در گفت وگو با ایرنا گفت: انقلاب اسلامی در ایران انقلابی بسیار موفق بوده و دستاوردهای مضاعف این انقلاب بیشتر از آن چیزی است که بخواهیم تصور کنیم.
وی در خصوص روابط دوجانبه ایران و پاکستان افزود: دو کشور همواره از روابط صمیمانه برخوردار بوده و از زمان استقلال پاکستان؛ تغییر دولت ها دو کشور باعث توقف در تحکیم روابط و گسترش همکاری های دوجانبه نشده است.
ˈحمید گلˈ رییس پیشین سازمان اطلاعات ارتش پاکستان (ISI) نیز در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: امت های اسلامی نسبت به پیروزی ها , موفقیت و شکوفایی انقلاب اسلامی ایران به خود می بالند.
این ژنرال بازنشسته ارتش پاکستان افزود: امروز در پاکستان ما نیاز به رهبری مانند حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران داریم زیرا هر تغییر و تحول در جهت مثبت نیاز به انقلابی مردمی و رهبری توسط شخصیت هایی مانند امام راحل ره را دارد.
وی با اشاره به اینکه نظام های به اصطلاح دموکراسی در جهان غرب هرگز با تغییر روبرو نبوده اند؛ گفت: ما درود می فرستیم به مواضع قاطعانه مقام های جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم نامشروع صهیونیستی؛ زیرا این رژیم باعث خدشه دار شدن صلح جهانی شده است.
حمید گل گفت: سیاست و مواضع روشن دولت ایران علیه نیروهای امپریالیستی بویژه نظام سرمایه داری امیدوار کننده و قابل تمجید می باشد.
علامه ˈمحمد امین شهیدیˈ معاون دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: جهان شاهد موفقیت روز افزون انقلاب اسلامی در جهان بوده است.
وی بر این باور است: انقلاب اسلامی به جهانیان آموخت که چگونه حکومت اسلامی تحت نظام مردم سالاری دینی قادر به رسیدگی به مشکلات مردم می باشد.
امین شهیدی موفقیت ایران در عرصه های مختلف را در گروی پایداری و شکوفایی انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته دانست و تاکید کرد: پیشرفت ایران همگام با توجه به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از زمان پیروزی آن با وجود توطئه های ضد ایرانی دشمنان؛ برای جهان اسلام بسیار دلگرم کننده است.
این سیاستمدار پاکستانی با اشاره به اقدام تروریستی ربایش پنج مرزبانی ایرانی در نقطه صفر مرزی با پاکستان توسط گروه تروریستی جیش العدل؛ بشدت این اقدام را محکوم و تاکید کرد: بدون تردید رژیم نامشروع صهیونیستی، سرویس های جاسوسی وابسته به آمریکا و برخی از کشورهای عربی از چنین گروههای در منطقه پشتیبانی کرده و این حادثه تلاشی برای ایجاد سو تفاهم میان ایران و پاکستان و ایجاد درگیری های فرقه ای می باشد.
علامه سید ˈافتخار حسین نقویˈ مدیر عامل شبکه خبری ˈسچ تی ویˈ (SUCH TV) پاکستان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا؛ اقدام گروه تروریستی جیش العدل در ربودن مرزبانان ایرانی را بشدت محکوم کرده و خطاب به دولت نواز شریف نخست وزیر پاکستان گفت: اسلام آباد از هرگونه اقدام فوری بمنظور همکاری با دولت ایران، بررسی حادثه ربایش پنج مرزبان ایرانی و شناسایی و بازداشت عناصر گروه تروریستی جیش العدل دریغ نکند.
وی در خصوص سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی در ایران؛ نیروهای امپریالیستی را با شکست روبرو کرد و به نفوذ آمریکا در منطقه پایان داد .
افتخار نقوی با تمجید از توافق هسته ای میان تهران و گروه 1+5 خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مذاکره های اخیر هسته ای با غرب هرگز با طرحی مغایر با حاکمیت ملی و منافع مردم این کشور سازش نکرده است.
وی تاکید کرد: مردم ایران با تعهد به آرمان های امام خمینی (ره) بناینگذار انقلاب اسلامی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در حال پیشرفت در عرصه های مختلف سیاسیی ،علمی , دفاعی ، اقتصادی و اجتماعی هستند.
سید ˈزید زمان حامدˈ از مقامات پیشین نیروی هوایی و کارشناس برجسته امور دفاعی پاکستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: انقلاب اسلامی در حقیقت سرنوشت مردم ایران را بسوی کمال و پیشرفت تغییر داد.
وی با اشاره به روابط حسنه ایران و پاکستان و تاکید بر ضرورت نزدیکی همکاری های دو کشور بمنظور خنثی کردن توطئه دشمنان مشترک مردم ایران و پاکستان افزود: امروز عناصر خارجی بویژه صهیونیست ها بدنبال تغییراتی در سیاست های منطقه ای و خاورمیانه براساس ایده های تحمیلی خود هستند بنابراین ایران و پاکستان باید هماهنگی و نزدیکی روابط میان خود را گسترش دهند.
سید زید حامد خاطر نشان کرد: توافق اخیر هسته ای در ژنو یک تحول درخشان و دیپلماسی قهرمانانه از سوی دولت دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران بود؛ تهران با استفاده از دیپلماسی هوشمندانه ؛ توطئه قدرت های غربی را با شکست مواجه کرد.
وی بر این باور است: جهان اسلام باید دیپلماسی ایران را الگوی خود قرار دهد و بداند که چگونه تهران موفق شد با عملکرد موفق به توفیقات راهبردی خود دست یابد.
آساق ** 1095** 5981
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن