تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعکاس درست در فرهنگ سازی مسائل بسیار بااهمیت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان انعکاس درست در فرهنگ سازی مسائل بسیار بااهمیت است گرگان - ایرنا - مدیر کل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری گلستان گفت: انعکاس درست در فرهنگ سازی مسائل بسیار بااهمیت است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈحسین عاشورˈ روز چهارشنبه در نشستی خبری افزود: رسانه ‎ها با برقراری ارتباط با مردم و برنامه‎ ریزان کشور نقش مهمی و تاثیرگذاری دارند که این تاثیرگذاری بر هیچ کسی پوشیده نیست.
وی با اشاره به ایجاد استان مجازی در گلستان، یادآور شد: رسانه‎ ها در فرهنگ ‎سازی استان مجازی روشنگری نمایند که به خوبی می توانند این شرایط و فضا را ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: استان مجازی یکی از برنامه ‎های روشن گلستان است که رسانه ‎ها در تبیین و شناخت عمیق‎ تر افکار عمومی تلاش داشته باشند.
عاشور گفت: باید از ظرفیت رسانه ‎ها در نهادینه کردن فناوری ‎های جدید بیشتر استفاده شود.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان افزود: اگر رسانه ‎ها در معرفی فناوری‎ های نوین در جامعه همت بیشتری داشته باشند بدون می ‎توانیم به پیشرفت ‎های خوبی در استان دست یابیم.
این نشست خبری پیرامون برگزاری همایش استان مجازی در بستر شبکه ملی اطلاعات برگزار شد و قرار است این همایش روز هشتم اسفند ماه سال جاری در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار گردد.
محورهای این همایش در چهار بخش ˈتبیین مدل مفهومی استان مجازیˈ، ˈراهکارهای توسعه اشتغال فناوری اطلاعات و ارتباطاتˈ، ˈتوسعه خدمات شبکه ملی اطلاعات در تحقق استان مجازیˈ و ˈنقش بخش خصوصی و شهروندان در توسعه دولت الکترونیکˈ می باشد.
استانداری گلستان، سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان، دانشگاه گلستان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، شرکت مخابرات گلستان، شرکت ارتباطات زیرساخت نمایندگی گلستان، سازمان نظام صنفی رایانه‎ ای، رایتل و های ‎وب از جمله دستگاه ‎ها و سازمان‎ های همکار در این همایش ملی هستند.
7467
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن