تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله 7500 بشکه میعانات گازی در بورس انرژی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معامله 7500 بشکه میعانات گازی در بورس انرژی تهران - ایرنا- روز چهارشنبه و آخرین روز کاری هفته حدود 7500 بشکه میعانات گازی، متانول و اکستراکت در کنار معاملات روزانه برق، داد و ستد شد.


به گزارش روز چهارشنبه بورس انرژی، در معاملات روز جاری شرکت نفت بهران 504 تن محصول ویژه اکستراکت را عرضه کرد و با موفقیت فروخت. ارزش این محصول 7 میلیارد و 840 میلیون ریال بود.
شرکت پتروشیمی فناوران امروز برای دومین بار در این هفته 504 تن متانول را روی تابلو برد. ارزش این حجم متانول کمی بیشتر از 6 میلیارد و 215 میلیون ریال بود.
طبق روال روزانه شرکت ملی نفت ایران 77 هزار و 480 بشکه میعانات گازی شرکت پالایش گاز ایلام را عرضه کرد که با موفقیت به فروش رسید.
این میزان میعانات گازی پالایشگاه ایلام به قیمت هر بشکه 1 میلیون و 977 هزار ریال فروخته شد. ارزش محموله میعانات گازی 14 میلیارد و 627 میلیون ریال بود.
همچنین امروز 260 قرارداد سلف موازی استاندارد برق در سه نماد بار پیک، بار پایه و میان باری روزانه برای تحویل در اسفند معامله شد. ارزش معاملات امروز برق 500 میلیون ریال بوده است .
با انجام معاملات در دو بازار مشتقه (تابلو برق) و بازار فیزیکی ارزش کل معاملات امروز بورس انرژی به 30 میلیارد ریال رسید.
اقتصام(1)** 9141 **1561
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن