تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوشی های فاقد ضمانت نامه قاچاق هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گوشی های فاقد ضمانت نامه قاچاق هستند زنجان- ایرنا- رییس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه شهرستان زنجان گفت: گوشی های فاقد ضمانت نامه موجود در بازار قاچاق هستند.


فضائیل رستمی راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از گوشی های سامسونگ کارت ضمانت نامه ندارند اما قاچاق هم نیستند بلکه این گوشی ها بر روی جعبه خود دارای برچسب ABC یا ضمانت نامه بین المللی هستند.
وی تصریح کرد: شرکت وارد کننده گوشی های سامسونگ دارای خدمات ضمانت نامه، شش ماهی است که از ایران رفته و برخی از این گوشی ها با انواع مدل های موجود در بازار فاقد ضمانت نامه است.
رستمی راد درصد گوشی های قاچاق در سطح کشور را بالا ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: تاریخ ضمانت نامه موجود در داخل جعبه برخی از گوشی ها هنگام خرید مشتری به اتمام رسیده، و مشتریان نگران تاریخ این کارت نباشند چرا که در ضمانت نامه مهم تاریخ فاکتور خرید می باشد.
رییس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه شهرستان زنجان گفت: همه فروشنده های فعال موبایل در این شهرستان موظف هستند فاکتور خرید گوشی را به مشتری ارایه دهند، در غیر این صورت این مهم تخلف محسوب می شود.
رستمی راد افزود: در طول هفته دو سری از تمام واحدهای صنفی فروش و تعمیر موبایل بازدید بعمل می آید و تعداد تخلفات مشاهده شده در شهرستان زنجان چشمگیر نیست.
وی عمده تخلف این واحد ها را گران فروشی، فروش جنس تقلبی، فروش بدون فاکتور و فروش جنس بدون ضمانت نامه به نام جنسی که دارای ضمانت نامه است ذکر کرد.
رستمی راد اظهارکرد: پرداخت حق عضویت واحدهای فعال تعمیر و فروش موبایل و رایانه در شهرستان زنجان به صورت سالانه انجام می شود و با این اقدام واحدهای فعال بدون مجور کسب نیز شناسایی شده و جهت اخذ مجور اخطار دریافت می کنند.
7325/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن