تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803810366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلمنامه «میهمان داریم» مرجع کاملی برای ایفای نقش سیدرضا بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران شعیبی در گفتگو با مهر:
فیلمنامه «میهمان داریم» مرجع کاملی برای ایفای نقش سیدرضا بود
بهروز شعیبی بازیگر نقش سید رضا در فیلم «میهمان داریم» که یک جانباز است گفت که فیلمنامه این کار نوشته محمدمهدی عسگرپور مرجع کاملی برای ایفای نقش بود.



بهروز شعیبی بازیگر نقش رضا در فیلم سینمایی «میهمان داریم» در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که اجرای نقش رضا برایش بسیار با اهمیت بود، گفت: این نقش یک فرآیند درونی و بیرونی داشت که هر دو باید همزمان انجام می‌شد. نمی خواهم الان بگویم کار ویژه ای را انجام داده ام و امیدوارم فیلم زودتر اکران شود تا مردم در رابطه با بازی من نظر بدهند. وی ادامه داد: آدم هایی با ویژگی رضا به عنوان بازماندگان جنگ در جامعه هستند ولی ما زیاد آنها را نمی‌بینیم، اما وجود دارند. امثال رضاها جزو افتخارات ما هستند و چگونگی بازی این نقش برای من دغدغه‌ای بود تا بتوانم ویژگی های درونی و بیرونی آن را پیدا کنم. کارگردان فیلم «دهلیز» درباره چگونگی رسیدن به این نقش توضیح داد: یکی از ساده‌ترین کارهایی که یک بازیگر باید برای ایفای چنین نقشی انجام دهد، دیدار با این آدم ها و هم‌نشینی با آنها است که من نیز این روند را طی کردم. باقی آن نیز بر اساس اتفاقاتی بود که در فیلمنامه رخ داد. هم آقای عسگرپور و هم آقای محمدی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده این فضا را خوب می شناسند و در مسیر کار به من کمک کردند.  شعیبی با اشاره به اینکه فیلمنامه مرجع خوبی برای ایفای این نقش بود، گفت: کارهایی که من کردم کارهایی بود که برای رسیدن به این پرسوناژ نیاز بود، خوشحالم از اینکه کسانی که این فیلم را دیدند معتقدند که المان های فیزیکی رضا خوب از آب در آمده است. وی در پاسخ به اینکه چرا رضا باید برای برون‌ریزی احساسات خود فریاد بزند؟ توضیح داد: فریاد موقعی به سراغ آدم می آید که آدم احساس می کند از همه دور است و کسی صدای او را نمی شنود. سیدرضا هم زبان گفتن مسائلش را از دست داده است، یعنی نمی تواند حرفش را بزند. او به جایی رسیده است که فکر می کند حرفی که می زند قابل درک و فهم نیست برای همین در برخی موارد مجبور است فریاد بزند و یا در برخی از موارد مجبور است برخلاف میلش با اطرافیانش برخورد کند. او ترجیح می دهد این فشار و باری که روی او است با این شیوه رفتاری نشان دهد.

شعیبی ادامه داد: سیدرضا برای من شخصیت ویژه ای بود، افرادی مثل او به دلیل سختی‌هایی که دیده‌اند به چنین فضای برون‌ریزی رسیده‌اند. بازیگر نقش سیدرضا در فیلم سینمایی «میهمان داریم» در پاسخ به این پرسش که واکنش های رضا در فیلمنامه آمده است یا خودش به آنها رسید؟ گفت: تمام واکنش های رضا در فیلمنامه نوشته شده بود اما میزانی که جلوی دوربین اجرا می شد طی تمرین ها و موقع فیلمبرداری با همفکری آقای عسگرپور در مقام کارگردان درآمد. وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه برای پذیرفتن نقش رضا نگرانی داشتید؟ گفت: استرس من برای پذیرفتن این نقش نبود بلکه خیلی خوشحال بودم که می خواهم این نقش را بازی کنم. استرس من از زمان تمرین، اجرا و تا زمان نمایش است چرا که نگران بازتاب مردم هستم و بدانم که چگونه از پس این نقش برآمده ام. من وارد گروهی شدم که خیلی از آنها را می شناسم و به آنها اعتماد داشتم. وقتی با این عوامل کار می کنم مطمئن هستم که فضای بیرونی بسیار خوب است و من باید فضای جلوی دوربین را درست می کردم. شعیبی ادامه داد: گریم من در این فیلم بسیار خوب است و من ممنون مهرداد کیانی گریمور این فیلم هستم. البته گریم نهایی بعد از 5 جلسه تست گریم قطعی شد. وی در پایان در پاسخ به اینکه چه فیلم هایی را از جشنواره فیلم فجر دوست داشته است، گفت: «شیار 143»، «خط ویژه»، «چ»، «قصه ها» و «میهمان داریم» برخی از فیلم‌هایی است که من آنها را در این دوره از جشنواره فیلم فجر دوست داشتم.


۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن