تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804527124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت برای ایفای نقش مردم فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرصت برای ایفای نقش مردم فراهم شود بوشهر- ایرنا- استانداربوشهر گفت: فرصت ها برای ایفای نقش مردم در قالب ایجاد صنف واتحادیه به صورت نظام مند وبا قدرت بیشتر دنبال وفراهم شود.


به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری شامگاه شنبه در جمع مدیران شهرستان دیر در محل مجتمع فرهنگی هنری نفت این شهرستان افزود: درخواست ها و حل مشکلات مردم اگر از طریق فعالیت وتقویت صنف واتحادیه ها باشد هم علمی تر به نظر می رسد وهم پاسخ این خواسته ها دقیق تر خواهد بود.
وی در ارتباط با نقد منصفانه در جامعه گفت: با توجه به ظرفیت بالای انقلاب نقد مسوولان اشکالی ندارد و این نقد به معنای نقض قانون ومقررات نیست ومدیر نباید برنجد.
سالاری اضافه کرد: همه نقد را با آغوش باز بپذیریم ودر فضای سیاسی با تحمل همدیگر برای تقویت جامعه مدنی تلاش کنیم.
استاندار بوشهر اظهارکرد: اعمال سلیقه مغرضانه در جامعه کارساز نیست وباید آن را کنار بگذاریم و دولت هم کمک می کند با ایجاد زمینه مناسب استعدادهای افراد ظهور کند تا منجربه پیشرفت امور جامعه شود.
وی با اشاره به جانبداری نکردن دولت از شخص خاصی بیان کرد: دولت در فضای سیاسی جانبدار کسی نیست وهمه قبول دارند که در چارچوب قانون فعالیت ها آزاد است وبا همدلی شاهد بازترشدن فضا باشیم.
استاندار بوشهر در باره نگرانی های صیادان در مورد صید غیرمجاز ترال ( کف روب) گفت: باید برای مبارزه صید ترال امکانات زیاد در دریا فراهم کنیم تا پوشش موثری داده شود.
سالاری ادامه داد: دستگاه های اجرایی وارد قضیه شوند و صید نظام مند وتعریف شده صورت گیرد.
وی همچنین در مورد نگرانی کشاورزان گوجه کار دیری اظهار کرد: توسعه مزارع زیرکشت گوجه فرنگی نیاز به برنامه ریزی دارد و برای برداشت محصول گوجه فرنگی کشاورزان باید چاره اندیشی شود وبا استقرار امکانات جانبی بتوانیم تولیدات آنان انبار کنیم تا متضررنشوند.
استاندار بوشهر اضافه کرد: در این ارتباط نشستی با سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار و راهکاری بدهیم که مردم دخیل شوند تا امکانات فراهم کنند.
سالاری ادامه داد: وظیفه داریم با احساس مسوولیت وبرقراری توازن منطقه و بهره مندی از ذخائر منابع انسانی در مسیر معیشت مردم عدالت برقرار کنیم.
وی در مورد رعایت چارچوب ها در جامعه گفت: همه حامی دولت تدبیر وامید هستند و هم مردم و هم مسوولان باید احترام همدیگر داشته باشند واگر در چارچوب ها کسی ایرادی دارد، مصداقی برخورد نکنیم و به مسائل به صورت کلان نگاه شود تاح دود وثغور وحرمت ها رعایت شود.
سالاری افزود: جاهایی که زندگی مردم تحت شعاع قرارمی گیرد باید به اموال عمومی همچون پدیده زمین خواری حساس باشید ومنافع شخصی کنار بگذارید.
وی آینده شهرستان دیر را روبه پیشرفت دانست و اضافه کرد: در شهرستان دیر درآینده با استقرار صنایع تلاش شود که مسائل زیست محیطی و فرهنگی واجتماعی رعایت شود ومردم با صنایع تعامل کنند وآنان نیز در مقابل خواسته های مردم پاسخگو باشند و با تجربه از پارس جنوبی، در پارس شمالی با کم ترین مانع روبه رو شویم.
استانداربوشهر در مورد طرح های مهم شهرستان دیر گفت: بیمارستان دیر، راه ساحلی دیر به بوشهر و اورژانس هوایی از طرح های اولویت دار این شهرستان است که با جلسات متعدد پیگیر اجرای آنان هستیم.
فرمانداردیرگفت: برای تکمیل وراه اندازی بیمارستان دیر تلاش های زیادی صورت گرفته است که امیدوارم درآینده مردم از امکانات و خدمات آن بهره مند شوند.
علی بحرانی افزود: توسعه بندر وتجارت از برنامه های دولت برای پیشرفت بندردیر است که گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.
وی گفت:در دهه فجر امسال 25 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان دیر اجرایی و یا به بهره برداری رسیده است.
امام جمعه دیرگفت: انتظار جامعه اسلامی از کارگزاران این است که خوش اخلاق، امانت دار و پاسدار ارزش های اسلامی باشند.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: تغییرات در دولت حق هر دولتی است که باید بحق و بر محور شایسته سالاری عمل شود.
وی گفت: تکمیل بیمارستان، اورژانس هوایی، راه ارتباطی خط میانی، سالن اجتماعات بردستان، آنتن دیجیتالی شهرآبدان، خورخان بردخون، ایستگاه آتش نشانی دوراهک، تجهیزمرکز بهداشت آبدان و وبردخون از خواسته های مردم شهرستان دیر است. ک/2
7207/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن