تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802360032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمال تبریزی: طبقه حساس نقد یک فرهنگ غلط است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمال تبریزی: طبقه حساس نقد یک فرهنگ غلط است تهران- ایرنا- کارگردان فیلم سینمایی طبقه حساس گفت که این اثر سینمایی درباره یک فرهنگ غلط است که به اشتباه وارد اعتقادات ما شده است.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نشست خبری فیلم سینمایی طبقه حساس شامگاه دوشنبه با حضور عوامل این اثر سینمایی در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.
کمال تبریزی در این نشست افزود: جان مایه اصلی فیلم طبقه حساس یک فرهنگ غلطی است که وارد اعتقادات ما شده و جزیی از رفتار ما است. نسبت به داشته هایمان ناشکر، بی تفاوت و بی انگیزه ایم و وقتی داشته هایمان را از دست می دهیم تازه متوجه فقدان آن می شویم.
وی ادامه داد: طرح اصلی مورد نظرم برای ساخت فیلم طبقه حساس این بود که در نهایت فیلمنامه آن از سوی پیمان قاسم خانی به رشته تحریر درآمد.
کارگردان فیلم سینمایی طبقه حساس توضیح داد: این حس با حضور عطاران و پانته آ بهرام در فیلم طبقه حساس شکل گرفت.
تبریزی تاکید کرد: در این اثر سینمایی بیشتر از دست رفتن روابط انسانی و نه اموال دنیوی مورد نیاز بود.
وی درباره انتخاب بازیگران این اثر سینمایی نیز گفت: رضا عطاران انسان نازنینی است چراکه وی اخلاق خوبی سرصحنه دارد و هرکدام از همکاران ما یکبار با این بازیگر کار کنند متوجه این تفاوت می شوند و وی غرور کاذبی که برخی بازیگران دارند به هیچ عنوان ندارد.
کارگردان فیلم طبقه حساس اظهار کرد: شوخی ها در فیلمنامه بوده و معتقدم شوخی های انجام شده در این اثر مناسب است. عمده شوخی های فیلم در فیلمنامه بوده است و شاید برخی دیالوگ ها و شوخی ها در سر صحنه به اثر اضافه شده باشد.
به گفته تبریزی، همه شوخی های فیلم، در مسیری قرار دارد که شخصیت اصلی (رضاعطاران) را به جایی برساند که برای همسر متوفی اش دلتنگ شود.
جواد نوروزبیگی تهیه کننده این اثر سینمایی نیز گفت: طبقه حساس شرایط خوبی برای اکران دارد زیرا شاخص های یک اثر مناسب برای نمایش عمومی از جمله کارگردان و بازیگر و عوامل حرفه ای را دارد.
پیمان قاسم خانی نویسنده این اثر سینمایی نیز گفت: طرح فیلم طبقه حساس برای نگارش نهایی بدست من رسید. ایده اول جزییاتی نداشت و داستان درباره مردی بود که اشتباهی روی قبر یک زن دفن می شود. در همان ابتدا عاشق طرح شدم و در نهایت این فیلم نگارش شد.
وی درباره بازی در این اثر سینمایی افزود: به عنوان جنازه گروه را اخیلی اذیت کردم و دشواری هایی در این راه وجود داشت.
این نویسنده سینما درباره ممیزی فیلمنامه تاکید کرد: ایراداتی به فیلمنامه گرفته شد از این رو فیلمنامه چندبار بازنویسی شد اما چارچوب دست نخورد. عمده تغییرات ممیزی این بود که در فیلم جنازه متوفی زن بالا قرار گیرد و متوفی مرد پایین که این موضوع را نپذیرفتیم و در نهایت تغییری در این بخش فیلمنامه ایجاد نشد.
قاسم خانی ادامه داد: طبقه حساس را در کنار دیگر فیلم های طنزی که نوشته ام نمی گذارم.
حبیب رضایی نیز افزود: فیلمنامه طبقه حساس توقیف شده بود و این اثر برای نخستین بار سال 88 به مدیریت سینمایی وقت ارائه شده بود اما در نهایت این فیلمنامه بایگانی شده بود. وقتی فیلمنامه مجددا به پروسه ساخت رسید به عطاران رسیدیم و معتقدم این اثر بدون عطاران غیرقابل تصور است.پیشتر با پرویز پرستویی برای بازی در این نقش صحبت شده بود.
بازیگردان فیلم سینمایی طبقه حساس توضیح داد: متاسفانه به دلیل جابجایی برنامه اکران فیلم، از حضور برخی دوستان در این نشست محروم شدیم. امروز که محصول را می بینم براساس سواد بازیگری ام، بازی های بسیار یکدست و خوبی در فیلم دیدیم و همه بازی ها در خدمت فیلم است.
رضایی گفت: عطاران در این اثر فوق العاده درخشان است و دیگر دوستان نیز بازی های خوبی را در این اثر ارائه کردند.
عطاران نیز توضیح داد: از لطف کمال تبریزی ممنونم البته وی مرا درست شناخته است. برای شروع هرکاری که می روم انرژی ثابتی دارم و ادامه این انرژی به آدم های همکارم در فیلمبرداری یک اثر سینمایی بستگی دارد.
وی ادامه داد: من انگیزه کار اولی را در تبریزی دیدم و در همه بخش ها از جمله طراحی صحنه نیز حضور داشتند.
آزاده صمدی از بازیگران این اثر نیز افزود: حضور در طبقه حساس تجربه بسیار خوبی بود. وقتی حبیب رضایی جایی به عنوان بازیگردان حضور دارد حرف و حدیثی باقی نمی ماند.
عطاران گفت: من خیلی با مردم در ارتباط هستم. چیزی که در این چند سال اخیر من را خیلی اذیت کرده این است که از من می خواهند کارهایی بسازم که مردم را بخنداند. جامعه نیاز زیادی به خندیدن دارد.
سوگل قلاتیان نیز به یکدستی بازی های بازیگران در فیلم طبقه حساس اشاره کرد.
هوتن شکیبا از دیگر بازیگران این اثر نیز توضیح داد که بازی در فیلم طبقه حساس لذت بخش بود. حبیب رضایی به بازیگران خیلی کمک کرد.
پیمان یزدانیان سازنده موسیقی این فیلم نیز گفت: کارگردان فیلم به من گفت که دوست دارد موسیقی بر اساس لایه های عمیق فیلم باشد و تنهایی شخصیت اول فیلم و دورنی شدن حس فیلم در موسیقی دیده شود.
بهنام خاکسار مسئول جلوه های بصری فیلم نیز توضیح داد: براساس فیلمنامه طراحی جلوه های بصری فیلم، مرحله به مرحله انجام شد و در این راه از نرم افزارهای سه بعدی استفاده کردیم.
سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شامگاه فردا سه شنبه و پس از 11 روز برگزاری به طور رسمی به کار خود پایان خواهد داد.
فراهنگ(3)**1983**2024**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن