تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819795100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارآمدی و سلامتی دو هدف اساسی دستگاه قضایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارآمدی و سلامتی دو هدف اساسی دستگاه قضایی است کرمانشاه - ایرنا - معاون راهبردی قوه قضاییه در جمع مسوولان دستگاه قضایی استان کرمانشاه گفت: کارآمدی و سلامتی قوه قضاییه دو هدف اساسی دستگاه قضایی کشور است.


به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل دادگستری استان کرمانشاه روز یکشنبه به نقل از ˈمحمدباقر ذوالقدرˈ، افزود: آنچه کارآمدی را تضمین می کند نظارت است که هم کارها باید درست انجام گیرد و هم کارهای درست انجام شود.
وی با اشاره به بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری که مهمترین قوه در نظام جمهوری اسلامی را قوه قضاییه دانسته اند تا جایی که اگر این قوه عادلانه برخورد کند همه امور کشور اصلاح می شود، یادآور شد: دستگاه قضایی عهده دار توسعه و تامین عدالت است و این یعنی ما به سمتی برویم که کارآمدی قوه قضاییه عملی شود چرا که اگر اینگونه شود نتیجه کار احساس رضایت مردم را در پی خواهد داشت.
معاون راهبردی قوه قضاییه ادامه داد: ما باید همواره خروجی و پیشرفت کارها را مدیریت و مراقبت نماییم و با این منطق، نظارت فقط به معنای شناسایی آسیب ها نیست بلکه هدف رفع مشکلات و تنگناهاست و در واقع نظارت به معنای بازخوردگیری از تصمیمات و اقداماتی است که انجام می شود.
ذوالقدر، یکی از نشانه های اصلی نظارت را نظارت ستادی دانست و تصریح کرد: شیوه های مختلفی برای نظارت وجود دارد که موثرترین آنها نظارت میدانی و حضور در محل ستادی است که می تواند به عنوان موثرترین شیوه مفید واقع شود، به معنای دیگر حضور بی واسطه و میدانی بهترین شیوه نظارت است.
رییس کل دادگستری کرمانشاه نیز گفت: با توجه به برنامه هایی که در سه سال گذشته تدارک دیده شده و با همکاری و تلاش تمامی کارکنان دستگاه قضایی کرمانشاه، روند رو به رشد این استان شروع شده تا جایی که در برخی محاکم روند رسیدگی به روز شده است و اطاله دادرسی به معنای واقعی در محاکم کرمانشاه وجود ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی مظفریˈ افزود: بیشترین وقت ما صرف ایجاد امنیت در استان شده است تا جایی که موفق شده ایم در دو سال گذشته بیش از 50 درصد آمار قتل ها را کاهش دهیم که البته با نقطه ایده آل هنوز فاصله داریم.
567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن