تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819806840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایان 22 بهمن ؛ دلباخته اسلام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله اختری: راهپیمایان 22 بهمن ؛ دلباخته اسلام هستند تهران – ایرنا - عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مردم انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان ایرانی با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی اعلام می کنند که ما دلباخته اسلام و امام زمان (عج) هستیم.


آیت الله عباسعلی اختری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: حضور مردم بیدار و هشیار ایران در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت و میثاق دوباره با رهبر و ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است.
وی افزود: مردم همچنین با حضور در این راهپیمایی اعلام می کنند که به خاطر لغزش و اشتباهاتی که بعضی از مسوولان از نظر اخلاقی و مالی مرتکب شده اند، از اصل هدف اسلامی و نظام اسلامی دست بردار نمیدارند و به ویژه در شرایط بحرانی و نیاز کشور بیشتر احساس مسوولیت می کنند.
آیت الله اختری با بیان این که حضور در صحنه به معنی بیداری ، آگاهی و همگام بودن است گفت: همه کسانی که در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می کنند در واقع با حضور خود اعلام می کنند که آگاه هستند و برای نظام اسلامی ایستاده اند و برای همیشه به همه قدرت های مستکبر نه می گویند.
وی افزود: مردم ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وحدت و انسجامشان را به دنیا و به ویژه به دوستان انقلاب اسلامی نشان خواهند داد و به دشمنان هم اعلام خواهند کرد که راهشان را شناخته اند و از اصول خود کوتاه نخواهند آمد ، ضمن این که به ملت های تحت سلطه استکبار در منطقه و جهان درس اتحاد و آزادگی و پایداری را خواهند آموخت.
آیت الله اختری خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم ایران در صحنه در گذشته سبب شده است تا جهانیان به اتحاد وهمبستگی ملت ایران پی ببرند.
فراهنگ(4)**1540**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن