پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان
پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا
دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک
تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی
سررسید تبلیغاتی 1404 چگونه میتواند برندینگ کسبوکارتان را تقویت کند؟
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
تعداد کل بازدیدها :
1851033269
چگونه میتوان تماشاگران را از میادین فوتبال به تالارهای نمایش برگرداند؟
واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
پری صابری در جشن تولدش گفت: در گلزار تئاتر پرسه زدم و از هر گلی بهره ای بردم. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم بزگداشت پری صابری غروب پنجشنبه، 17 بهمن ماه به عنوان یکی از شبهای بخارا و با سخنانی از ژاله آموزگار، امید روحانی، خسرو خورشیدی، محمد حاتمی و علی دهباشی برپا شد. در آغاز این مراسم که همزمان با هشتادمین زادروز پری صابری بود، علی دهباشی با تاکید بر حضور مهم زنان در عرصههای گوناگون در 35 سال گذشته، پری صابری را یکی از چهرههای درخشان و مؤثر در عرصه تئاتر ایران دانست و یادآور شد: ایشان در چندین دهه از سال های دهه چهل تا کنون همواره با آثار ارجمندی که خلق کردند وجهی دیگر از توانایی زنان ایران را در عرصه هنر به ویژه هنر تئاتر به ما نمایاندند. دهباشی ادامه داد: کارنامه پر برگ و درخشان خانم صابری گویای تلاش پی گیر و مستدام ایشان در حوزهای است که عاشقانه کار کردند. خانم صابری این امکان و شانس و شرایط را داشتند که با هنرمندان مهمی همکاری و همفکری و نشست و برخاست داشته باشند. او به دوستی و همکاری نزدیک صابری با فروغ فرخزاد و آشنایی وی با سهراب سپهری، اوژن یونسکو و ... اشاره کرد و افزود: مجموعه این مناسبات و همکاریها و بعد آشنایی و مطالعه جدی در تئاتر جهان این امکان را به ایشان داد که بتوانند با تواناییهای بیشتر در حوزۀ اقتباس از آثار کلاسیک ادبیات فارسی همچون شاهنامه و مولانا و دیگر متون کلاسیک همچون عطار آثار مدرن و خلاقی را ارائه کنند که بسیاری از حاضران این نمایشنامهها را دیدهاند که از جمله موفقترین آثار نمایشی تئاتر ایران است. دهباشی با اشاره به فعالیت های صابری در عرصه ترجمه اضافه کرد: ایشان آثار نمایشنامهنویسان مهم فرانسه زبان همچون کامو، یونسکو، ژان پل سارتر و ... را ترجمه کرده اند. در ادامه، دکتر ژاله آموزگار، از صابری به عنوان « بانوی نستوه» یاد کرد و ادامه داد: کیست که از سابقۀ پر بار تحصیلی و علمی پری صابری آگاه نباشد. زمانی که خانوادۀ روشنفکرش این مجال را برای او فراهم میکنند که تحصیلات دانشگاهیاش را در پاریس در رشتۀ تئاتر و سینما ادامه دهد، دری از پیشرفت به سوی او گشوده میشود که برای بسیار کسان آرزویی دست نیافتنی است. او قدر این موقعیت را میداند، فرصت را هدر نمیدهد. خوب میآموزد و خوش میدرخشد همچنانکه اولین فیلم کوتاهش دربارۀ خیام در 1954 در پاریس بهترین فیلم دانشجویی شناخته میشود. او نیز مانند بیشتر دانشآموختگان آن زمان، با بار اندوختههایش به ایران بازمیگردد تا صفحات کارنامهاش را با کارهای برجستهاش در سرزمین خودش زرین کند. این استاد دانشگاه اضافه کرد: بیش از همه در کارهای پری صابری تحسینبرانگیز است، همت، جرأت و تحمل اوست. او میتوانست در شرایط نامطلوب، با امکاناتی که داشت و دارد، به دور از هر قیل و قالی به کناری بنشیند، چنان که بسیار کسان چنین راهی را برگزیدند. اما او چنین نکرد. آموزگار یادآور شد: فراموش نکنیم زمان پرتنشی را که او با عزمی زنانه پا به میدان گذاشت و در شرایط سختی که همه به یاد داریم هنرمندانِ زن و مرد را با همه دلزدگیها و زودرنجیهایشان به کار گرفت، با ظرایف و حساسیتهای شغلی آنها مدارا کرد و شرایط ناگواری را گردن نهاد که از تحمل بسیار کسان خارج است و نتیجهاش آثار هنری ارزندهای شد که در آن سالها همه را با اشتیاق به سالنهای نمایشش کشاند. این پژوهشگر تصریح کرد: پری صابری هم در زمینی پر سنگلاخ قدم گذاشت. جرأت، همت و جسارت خود را به کار گرفت. با مهارتی خاص دوباره رنگ و حریر و زیبایی و حرکات موزون را آرام آرام به روی صحنه آورد و صدای لطیف زن را کنار آوای مردان به گوش تماشاچیان رساند. صحنۀ تئاتر به دست او پس از مدتها رنگین شد و آهنگین. آموزگار گفت: هنر ارزندۀ دیگر او این بود که با موضوعات اصیلی که برای آثار نمایشیاش برگزید پلی شد میان شاهکارهای ادبی وگنجینههای کم نظیر سرزمین ما. به همت او برای نسل جوان و همچنین نسل فراموشکار و غرق در ظواهر و گرفتاریها، از ورای رنگ و حریر و آهنگ، دری به دنیای دیگر گشوده شد. با کارهای او اسطورۀ سیاوش نه تنها در ایران که در تالار یونسکو نیز دلها را لرزاند، وی به ویژگی های شخصیتی صابری اشاره کرد و توضیح داد: اما اگر از اینها بگذریم، پری صابری با وجود همه این لیاقتها و تواناییهای شغلی در زندگی روزانه ، بانویی است آرام، مهربان، متواضع، خوش قلب و بردبار که هرگز موفقیتهای بیشمارش پردهای از غرور بر او نکشیده است و او با معنویتی سرشار از صمیمت همیشه برای دوستان قدیم و جدیدش همچنان دلسوز، مهربان و مهماننواز باقی مانده است. در ادامه این برنامه، خسرو خورشیدی طراح صحنه پیشکسوت تئاتر به نقش مهم صابری در تئاتر دانشگاهی و راه اندازی تالار مولوی اشاره کرد و یادآور شد: تئاتر دانشگاهی ما مرهون زحمات بیدریغ و جسارت هنرمندانۀ ایشان بوده و امروز اگر نامی از تالار مولوی برده میشود این نام در زمان مدیریت خانم پری صابری آن چنان درخشید که در کنار تئاتر شهر که هم زمان در زمستان 1351 با هم فعالیت خود را آغاز کردند قرار گرفت. این استاد دانشگاه به فعالیت هنرمندانی چون حمید سمندریان، علی رفیعی، هوشنگ حسامی و محمد کوثر در تالار مولوی اشاره کرد و گفت: در این تالار بود که علاقمندانِ تئاتر در فضای دوست داشتیاش چند اثر از گارسیا لورکا، از برتولت برشت ، تنسی ویلیامز، آرتور میلر، لوئیجی پیراندللو، آلفرد دوموسه، دورنمات و دیگر بزرگان عالم نمایش دیدند. و همانطور که اشاره شد تالار مولوی جای بسیار ویژهای در تئاتر ایران پیدا کرد. خورشیدی که در نمایشهای «رند خلوت نشین»، «یوسف و زلیخا » و «لیلی و مجنون» با صابری همکاری داشته است، یادآور شد: در اجرای این نمایش ها شاهد بودم که در تالار وحدت مردم تا آخرین طبقات آن به دیدن تئاتر آمده بودند و این چیزی نبود جز پیوند درست خانم پری صابری با مردم مملکت خود. سپس امید روحانی، دوران فعالیت هنری پری صابری را به دو دوره تقسیم کرد و سخن گفت: دورۀ اول دورهای که از بازگشت ایشان از فرانسه آغاز میشود و عملاً تا زمان انقلاب به طول میانجامد. در این دوره ایشان به همراه حمید سمندریان، پدیدۀ جدیدی را به نام دراماتورژی به تئاتر ما آوردند که به معنای خوانش جدید از آثار قدیمی و کشف امکانات نمایشی در آثار قدیمی، کشف امکانات جدید بود. وی با اشاره به آثار پری صابری در سال های بعد از انقلاب افزود: ایشان در دوران پس از جنگ چیزی را بنا میکند که بسیار مهمتر از دوران اول است. یعنی خلق اُپرت ایرانی. کوشش برای پیدا کردن اپرت که خودش باز ریشۀ قدیمی دارد. و بیست سال گذشته و خانم صابری همچنان خستگی ناپذیر کار میکند.» همچنین رامین آزادآور از نقش موسیقی در آثار صابری و تفکیکناپذیری آن از اثر نمایشی سخن گفت و ادامه داد: گونهای که کار موسیقی و تمرین نمایش توأمان پیش میرود و به هیچ روی نمیتوان این دو را از هم جدا کرد. محمد حاتمی، بازیگر تئاتر که سالها در نمایشهای پری صابری کار میکند با اشاره به آغاز همکاری اش با این هنرمند در نمایش «من به باغ عرفان» گفت: از یک روز پاییزی در 26 سال پیش که پا به باغ عرفان گذاشتم، شاید به جرأت بگویم دری تازه بر من گشود. از همان آغاز یعنی روز اول تمرین که نمایشنامه را ورق زدم. تقریباً همان نخست زیرزیرکی بیش از هفت بار خواندم تا متوجه بشوم. باید از کدام در وارد این عشق بشوم و از کدام پله بالا بروم تا بتوانم همکلام حافظ و مولانا و ... دیگران بشوم و کدام پردۀ پنجره را کنار بزنم تا نور حق را ببینم که هنوز هم نفهیدهام. این بازیگر تئاتر ادامه داد: تمرینات به مرور گذشت و فقط شعر بود و موسیقی و آواز و حرکت. ما فعل حرکت را به جا آوردیم، نور خوردیم، موسیقی نوشیدیم و کلاممان (دیالوگ) تبدیل به نوشداروی اشعار حافظ وفردوسی بزرگ و مولانا و عطار شد. و فردا و فرداهای تمرین تو این گونه آموختی که انسان جان جهان است و بییاورمندی او جهان مرده بود و اهریمن پیروز. در بخش پایانی برنامه، پری صابری در سخنانی خطاب به حاضران گفت: پری صابری هستم ،زاده آب و خاک ایران. حرفهام تئاتر، نویسندگی و گردش در باغ هنر است. تئاتر دلبستگی من است. جایگاه شناخت آدمی است. خودشناسی است. نمایش بزک نشدۀ تقواها و شرارتهاست. ادراک حس بلوغ و آزادی است. غوغای زندگی است! کجا میتوان دلپذیرتر از تئاتر به آگاهی رسید ،به پناهگاهی علیه دلمردگی! این هنرمند تئاتر اضافه کرد: ما کارگزاران تئاتر، به تعّهد عشقی رو در رو و کارساز، گردن نهاده ایم و باور داریم هنر مولّد بروز استعدادهای غیره منتظره ی آدمهاست! به انسان امکان زیستن می دهد. امکان شاعر شدن .امکان معرفت!هر انسانی میتواند به خلاقیت دست پیدا کند وبه آگاهی برسد و استعداد های نهفته اش را باور کند و از سرچشمه ی خرد توشه بردارد که : «خرد سرچشمه خوشبختی است.» صابری در ادامه سخنانش با ارج نهادن به جایگاه شاعرانی چون مولوی، سعدی، فردوسی و خافظ، قطعاتی از اشعار فروغ فرخزاد و سهراب سپهری را خواند و اضافه کرد: به هیچ باید و نبایدی دل نبستم. پناهگاهم را علیه روزمرگی و دلمردگی در گرمای سیّال هزار چهره ی تئاتر جستجو کردم و جان گرفتم. در گلزار تئاتر پرسه زدم و از هر گلی بهره ای بردم . گاه گریستم ، گاه خندیدم، گاه تعجّب کردم، گاه رنجیدم و هر بار از دیدن گونه گونه های نمایش به فکر فرو رفتم. هر گز دو نقاب قدرتمند "خنده و گریه" حاکم بر تئاتر را از یاد نبردم . دو نقابی که به امر الهی بر چهره ی هر انسانی نقش بسته است. با چشمانمان گریه می کنیم با دهانمان می خندیم؛ با رعایت کامل حفظ اعتدال و نزاکت که نه افسرده شویم و نه لوده! این هنرمند پیشکسوت تئاتر در بخش دیگری از سخنانش با طرح پرسشی درباره چیستی تئاتر خاطرنشان کرد: راستی تئاتر چیست و هدفش چیست؟ که گاه آنچنان لعنت و نفرین و تکفیر شده است و گاه آنچنان تعریف و تمجید؟حرفه بحث انگیز اسرار آمیزی که حتّی سایه ی پر طمطراق حمایت لوئی چهاردهم، سلطان قدر قدرت فرانسه ، ملقّب به خورشید شاه، در قرن 17 ، نتوانست از قهر کلیسا علیه "مولیر"جلوگیری کند."مولیر"سلطان کمدی جهان، طرد شده ، تکفیر شده با بی آبرویی تمام به خاک سپرده شد. کارگردان نمایش های«من از کجا عشق از کجا» و «رند خلوت نشین» با اشاره به جایگاه تئاتر در گذشته یادآور شد: تئاتر مشارکتی بود خودجوش، بی ریا، مسلّم و آشکار! تعهدی بود که بر ریشههای آئین، ایمان وصداقت وخلوص صحّه می گذاشت. تعّهدی بود که به مرورسست شد وبی اعتبار. تئاتر بند ناف خود را از گهواره ی تقدّس پاره کرد؛ تکفیر شد و رانده شد و بدنام. کلیسا به مردم پشت کرد و مردم به کلیسا! همه ازهم گسستند .هرکی به سوئی و سودایی. در زمان شکوفایی تئاتر، هم تعزیه داشتیم هم روحوضی، هم سیاه بازی هم تراژدی، هم کمدی هم ملودرام، هم درام هم سیرک و هم مضحکه . انواع تئاتر پهلو به پهلو حرکت می کرد. وی با طرح پرسش هایی درباره نقش اجتماعی تئاتر ، بر ضرورت جذب دوباره مخاطب این گونه نمایشی تاکید کرد و افزود: چگونه میشود دوباره خیل تماشاگرانی را که از میادین آمفی تئاترهای یونانی پا به میادین ورزشی فوتبال گذاشتهاند به تالارهای نمایش برگرداند؟ ذهنیتی باز و خلاق و کارآمد و هوای تازه می خواهد؛ با راه و روش امروزی. صابری اضافه کرد: آیا برای رفع مسئولیّت خودمان بی رغبتی تماشاگران را به تئاتر، به محافظه کاری و کند ذهنی آنان نسبت نمی دهیم؟ آیا توّجه نداریم که سردمداران امر نمایش جهان چگونه با تردستی برنامه ریزی می کنند و چندیدن ماه و چندین سال نمایش های منتخب زبده خود را به دور جهان می چرخانند و مردم برای بدست آوردن بلیط و دیدن کارشان سرودست می شکنند ؟ او در پایان سخنانش با برشمردن نمونه های موفق تئاتر در ایران و جهان ادامه داد: بهارتا، فیلسوف بزرگ هندی، تئاتر را موّلد و معلّم شور و حالی می دانست که از رحمت کامل الهی برخورداراست. به بازیگران هندی توصیه می کرد نمایش را با تقدیم قربانی و خیرات آغاز نمایند. من نیز شور و حال مقدّسی که ما را به سرشاریها، وجد و معرفت دعوت کند: انتظار دارم، با مراعات کامل حسّ صداقت و نزاکت و زیبایی. در پایان، کیک تولد پری صابری بریده شد و پرتره این هنرمند که اثر فخرالدین فخرالدینی است، به وی اهدا شد. همچنین بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار ، دکتر توفیق سبحانی نیز کتابهایی را به او هدیه دادند و هدیهای نیز از سوی شبکه بین المللی میراث فرهنگی ناملموس در کره جنوبی ICCN وابسته به یونسکو، توسط نماینده این سازمان ، صدری شریفی ، با امید به حضور پری صابری در اجلاس زنان و میراث فرهنگی در اکتبر 2014 / مهر ماه 1393 در اصفهان، به این هنرمند اهدا شد. این برنامه با همکاری بنیاد فرهنگی هنری ملت در کانون زبان فارسی موقوفات دکتر محمود افشار و با حضور فرزندان پری صابری، مریم و تیمور شیرین لو، خسرو سینایی، دکتر توفیق سبحانی، ماندانا صدیق بهزادی، پوران صلح کل، گلی امامی، فریده زندیه، تورج اتحادیه، فرهاد مشار، آناهیتا قبائیان، دکتر حسن حاج سید جوادی، دکتر حمیده مروج، صدیق تعریف، دکتر خوشنویس، مهندس کورش زعیم، هایده مشایخ، فروزنده اربابی، فروغ بهمن پور، ترانه شایگان و همچنین احمد مسجد جامعی، ریاست شورای شهر تهران، و علی مرادخانی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. برگزار شد. انتهای پیام
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
باید درک کنیم فوتبال مثل رفتن به سینما نیست! اسکوچیچ: تساوی ما مقابل تراکتور منصفانه بود/تماشاگران را نمیتوان
باید درک کنیم فوتبال مثل رفتن به سینما نیست اسکوچیچ تساوی ما مقابل تراکتور منصفانه بود تماشاگران را نمیتوان با کسر امتیاز تنبیه کردسرمربی تیم فوتبال ملوان گفت دنبال تساوی نیستم اما این نتیجه منصفانه بود به گزارش خبرگزاری فارس دراگان اسکوچیچ بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابلدر نشست نقد و بررسی «نمایش دو یک به نفع بارسلونا» عنوان شد بازی فوتبال میتواند دغدغهساز باشد
در نشست نقد و بررسی نمایش دو یک به نفع بارسلونا عنوان شدبازی فوتبال میتواند دغدغهساز باشدنویسنده و کارگردان نمایش دو یک به نفع بارسلونا گفت بازی فوتبال میتواند دغدغهساز باشد به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد نشست نقد و بررسی نمایش دو یک به نفع بارسلونا امشب با حضور مهسا غفونمايشگاه عکس فوتبالی در موزه لسآنجلس + فیلم
نمايشگاه عکس فوتبالی در موزه لسآنجلس فیلم نمايشگاه عکس و آثار هنری الهام گرفته از فوتبال در موزه لسآنجلس آمريکا برگزار خواهد شد به گزارش گروه چند رسانهای باشگاه خبرنگاران اين نمايشگاه به مناسبت برگزاری مسابقات جامجهانی فوتبال که امسال در برزيل انجام خواهد شد برپا میشودسرمربی فوتبال نساجی مازندران: میتوانستیم با 6 گل برنده بازی باشیم / برای صعود به آرامش نیاز داریم
سرمربی فوتبال نساجی مازندران میتوانستیم با 6 گل برنده بازی باشیم برای صعود به آرامش نیاز داریمسرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت در بازی مقابل گهر درود لرستان میتوانستیم با 6 گل برنده باشیم نادر دستنشان امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری بیان داشت بازیکنانگاهی به کنفرانس وحدت اسلامی تهران از منظر بینالملل/ چگونه میتوان ریشه تکفیریها را سوزاند؟
گزارش نگاهی به کنفرانس وحدت اسلامی تهران از منظر بینالملل چگونه میتوان ریشه تکفیریها را سوزاند تقریبا اکثر اندیشمندان و علمای شرکت کننده در کنفرانس تهران در گفتگو و مصاحبه با رسانه های دیداری و شنیداری مختلف اعلام کردند که جریان تکفیری و پدیده تروریسم به معضل اصلی کنونی بچگونه میتوان از آسیب دیدگیهای بسکتبال جلوگیری کرد
سهشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱ ۱۵ بسکتبال ورزشی محبوب در بین نوجوانان است که میتوان با رعایت اصول و نکات ایمنی از آسیب دیدگیهای آن جلوگیری کرد و این ورزش را مفرحتر ساخت به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا بسکتبال ورزشی محبوب هم در بین پسران و هم دختران است اگر نکات ایمنی درچگونه میتوان به صورت نشسته ورزش کرد
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱ ۱۸ نشستن بیش از حد یکی از دلایل افزایش وزن و به خطر افتادن سلامتی است محققان بررسی کردهاند که استفاده از دستگاه کوچک الیپتیکال در حالت نشسته میتواند به کنترل وزن کمک کند به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا طبق گزارش کالج پزشکی بن ورزشکاران مسرمربی تیم فوتبال گیتیپسند: میتوانیم به ردههای بالای جدول صعود کنیم
سرمربی تیم فوتبال گیتیپسند میتوانیم به ردههای بالای جدول صعود کنیمسرمربی تیم فوتبال گیتیپسند گفت برای رسیدن به صدر باید شرایط تیم مساعد باشد و خوشبختانه این روحیه و این شرایط در تیم ایجاد شده که با همت بازیکنان بتوانیم به ردههای بالای جدول صعود کنیم ● گزارش تصويري مرچگونه میتوان به صورت نشسته ورزش کرد؟
چگونه میتوان به صورت نشسته ورزش کرد حرکات ورزشی هستند که میتوان آنها را به طور نشسته هم انجام داد انجام حرکات نشسته میتواند به گرم کردن بدن قبل از شروع ورزش اصلی نیز کمک کند همچنین اگر فضا برای ورزش کردن نباشد میتوان به صورت نشسته نیز فعالیت کرد به هنگام انجام این حرکات حالچگونه میتوان بدون رفتن به باشگاه ورزش کرد
چگونه میتوان بدون رفتن به باشگاه ورزش کردتاریخ انتشار دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰ ۳۵ راههایی وجود دارد که به کمک آنها میتوان بدون رفتن به باشگاه تناسب اندام مناسبی داشت و آمادگی جسمانی را افزایش داد به گزارش ایسنا شاید همه مردم زمان کافی برای رفتن مداوم به باشگاه راسرمربی الاهلی: فوتبال ایران خیلی از امارات برتر است/ایران میتواند شگفتیساز جام جهانی شود
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹ ۳۰ کوزمین اولاریو سرمربی اهل رومانی الاهلی دبی از سال 2007 در فوتبال آسیا کار می کند و با کسب 8 جام در عربستان قطر و امارات به یکی از بهترین مربیان در حاشیه خلیج فارس تبدیل شده است کوزمین اولاریو سرمربی تیم الاهلی امارات در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگويسي:فوتبال نابخوزستاني را به نمايشگذاشتيم
ويسي فوتبال نابخوزستاني را به نمايشگذاشتيم سرمربي استقلال خوزستان گفت در مقابل گسترش فولاد فوتبال ناب خوزستاني را به نمايش گذاشتيم عبدالله ويسي پس از برتري تيمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبري پس از اين بازي با بيان اينکه دو نيمه متفاوت را پشت سر گذاشتيم گفت در نيمه اولچگونه میتوانیم آنتی ویروس کاربردی انتخاب کنیم؟
چگونه میتوانیم آنتی ویروس کاربردی انتخاب کنیم نیاز است که آنتی ویروس ها را از جهات مختلف با یکدیگر مقایسه نماییم تا به بهترین آنها برسیم اما به دلیل تعدد آنتی ویروس ها و همچنین نداشتن اطلاعات کافی بر روی هر کدام از آنها نمی توانیم نظر مفید و جامعه ای در مورد آنها بدهیم به گزارحواشی از گوشه کنار جشنواره تئاتر فجر تاخیر دو نمایش موجب سردرگمی تماشاگران شد/ لهستانیها رضایت ایرانیها را ج
حواشی از گوشه کنار جشنواره تئاتر فجرتاخیر دو نمایش موجب سردرگمی تماشاگران شد لهستانیها رضایت ایرانیها را جلب کردنداز اتفاقات مهم هفتمین روز جشنوراه تئاتر فجر میتوان به استقبال از نمایش لهستان در تالار وحدت و تاخیر در اجرای دو نمایش در تئاتر شهر و حضور معاون امور هنری برای دیداعتراض داوران به بیبرنامگی عوامل نمایش عکسهایی از جینهال/ استقبال بیسابقه تماشاگران از نمایش ننه دلاور
حاشیههای چهارمین روز جشنوارهی تئاتر فجر اعتراض داوران به بیبرنامگی عوامل نمایش عکسهایی از جینهال استقبال بیسابقه تماشاگران از نمایش ننه دلاور تاخیر چند ساعته اجرای عکسهایی از جینهال و حضور فاطمه معتمدآریا در نمایش ننه دلاور و رفتار توهینآمیز حراست تماشاخانه ایاحتمال دوری 3 هفتهای نیمار ازمیادین فوتبال
احتمال دوری 3 هفتهای نیمار ازمیادین فوتبال احتمال دارد نیمار ستاره برزیلی تیم بارسلونا به دلیل مصدومیت سه هفته ازمیادین فوتبال دور باشد به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نیماربازیکن برزیلیبارسلونا که قصد داشت در بازی مقابل ختافه توپ را کنترل کند به زمین اتغییرات در فوتبال طبیعی است اما در ایران در اوج خودش قرار دارد طالبی: تونی نمیتواند معجزه کند/ جو در تبریز به
تغییرات در فوتبال طبیعی است اما در ایران در اوج خودش قرار داردطالبی تونی نمیتواند معجزه کند جو در تبریز به سود اوستمدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت من با تونی کار نکردهام اما میدانم جو در تبریز به سود اوست و این موضوع میتواند به او کمک کند فرشید طالبی در گفتوگو با-