تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش هزار و 344 سبد کالا بین خانوارهای مشمول شهرستان صحنه توزیع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شش هزار و 344 سبد کالا بین خانوارهای مشمول شهرستان صحنه توزیع شد کرمانشاه - ایرنا - رییس اداره صنعت معدن و تجارت صحنه از توزیع شش هزار و 344 سبد کالا بین خانوارهای مشمول این شهرستان از آغاز اجرای طرح تاکنون خبر داد.


ˈغلامرضا اکبریˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد خانوار، سبد کالای خود را از هفت فروشگاه منتخب شهر صحنه و یک فروشگاه در شهر میانراهان دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه تعداد فروشگاه های توزیع کننده سبد کالا در حال افزایش است اضافه کرد: این سبد کالا رایگان است و خانوارهای مشمول این طرح نباید هیچ وجهی بابت دریافت آن پرداخت کنند.
رییس اداره صنعت معدن و تجارت صحنه اظهار داشت: در هر فروشگاه توزیع سبد کالا خانوارهای مشمول یک بازرس نیز از سوی این اداره مستقر شده و خوشبختانه تاکنون تخلفی از سوی فروشگاه های توزیع مشاهده و گزارش نشده است.
وی افزود: هم اکنون روند توزیع سبد کالا در فروشگاه های عامل بخوبی در حال انجام است و مشکلی از بابت عرضه و یا کمبود اقلام کالایی وجود ندارد بنابراین مردم مطمئن باشند نظارت ها در این خصوص دقیق و جدی است.
اکبری یکی از مشکلات در روزهای آغازین توزیع سبد کالا را افزایش تقاضای سبد کالا از سوی مردم عنوان کرد و افزود: شهروندان برای دریافت سبد کالا عجله نکنند زیرا طبق گفته مسوولان امر این سبد به همه افراد واجدالشرایط تعلق می گیرد و تا پایان سال نیز تمدید شده است.
وی در پایان گفت: بازرسان این اداره در تمام سطح شهر حضور دارند و با هرگونه تخلف بشدت برخورد خواهند کرد و مردم صحنه نیز می توانند با مشاهده هرگونه تخلف با شماره 124 تماس بگیرند.
بر اساس اعلام دولت سبد کالا شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یک کیسه برنج 10 کیلوگرمی، دو بطری 810 گرمی روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی 400 گرمی، دو بسته تخم مرغ 12 عددی و دو عدد مرغ معادل چهار کیلوگرم می باشد.
شهرستان صحنه با 76 هزار و 678 نفر جمعیت در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
7454/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن