تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802747198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیرمرد سپیدانی: چشم امیدمان به تدبیر دولت تدبیر و امید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیرمرد سپیدانی: چشم امیدمان به تدبیر دولت تدبیر و امید است شیراز – ایرنا – یک پیرمرد روستایی در جریان سفر سید محمد احمدی استاندار فارس که در چهارمین روز از دهه مبارک میهمان مردم خونگرم و باصفای شهرستان سپیدان بود،خطاب به استاندار گفت :چشم امید ما به تدبیر دولت تدبیر و امید است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مقصد استاندار فارس نه مرکز شهرستان بلکه حضور در جمع مردم روستاهای این شهرستان بود، مردمی که در سرمای هوا و در زیر بارش باران و برف به استقبال خدمتگزاران خود آمده بودند.
استاندار که برای افتتاح طرح های دهه مبارک فجر به شهرستان سپیدان آمده بی تفاوت از کنار مردمی که در ورودی روستا به استقبالش آمده اند نمی گذرد و به رغم برنامه ریزی و زمان بندی صورت گرفته برای افتتاح پروژه ها به میان مردم می رود و صحبت های آنها را می شنود.
پیرمردی با بیان شیرین و بی ریا به استاندار و هیات همراه خوش آمد می گوید و به برخی مشکلات و خواسته های اهالی منطقه اشاره می کند و از چشم امید مردم روستاهای این منطقه به تدبیر دولت تدبیر و امید می گوید.
استاندار فارس به تذکر همراهان که مدام زمان را یادآوری می کنند توجه نمی کند و با تمام وجود به سخنان پیرمرد و دیگر اهالی گوش می دهد.
وی، ضمن قدردانی از استقبال اهالی خونگرم روستای منطقه برای پیگیری تمام خواسته های آنها قول مساعد می دهد.
افتتاح دو کارخانه تولید آب معدنی، افتتاح نیروگاه تولید برق مقیاس کوچک در شهرک صنعتی سپیدان و بهره برداری از گازرسانی به 12 روستای دهستان سرناباد در برنامه سفر استاندار فارس به شهرستان سپیدان بود.
استاندار فارس در آیین بهره برداری از گازرسانی به 12 روستای دهستان سرناباد، در جمع مردم این دهستان گفت: دولت تدبیر و امید در شرایط کنونی کشور و به رغم تمام مشکلات خدمت رسانی مطلوب به تمام نقاط کشور را در دستور کار دارد.
احمدی افزود: ما نیز این توفیق را به دست آوردیم که در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در جمع مردم خونگرم سپیدان حاضر شویم و در نزدیک با مشکلات و خواسته های آنها آشنا شویم و نسبت به رفع آنها اقدام نماییم.
وی اظهار کرد: در قبل از انقلاب مردم کوچکترین دسترسی به مدیران نداشتند اما به برکت جمهوری اسلامی این فاصله ها حذف شد و امروز مدیر و مسوول در جمهوری اسلامی شان خود را در خدمت به مردم می داند.
استاندار فارس در خصوص مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی اهالی نیز گفت: مشکلات شما مشکلات خود ما هست و ما زمانی به آرامش خاطر می رسیم که تک تک مشکلات و نیازهای شما برآورده شده باشد.
احمدی اضافه کرد: مشکلات و خواسته های شما در حوزه آبرسانی و راه را با جدیت دنبال می کنیم و تلاش می کنیم در سال 93 بخشی از آنها را محقق کنیم.
استاندار فارس، در آیین افتتاح نیروگاه مقیاس کوچک تولید برق نیز گفت: حمایت از سرمایه گذاری از جمله مواردی است که از ابتدای ورود به استان فارس بر آن تاکید داشته ام و باز هم تاکید می کنم که در فارس سرمایه گذار و کسی که به ایجاد اشتغال در این استان کمک کند حمایت جدی می شود.
وی، در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه مبارک فجر حدود 30 پروژه با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
احمدی افزود: یکی از پروژه های خوب شهرستان گازرسانی به روستاهای دهستان سرناباد است که با این گازرسانی 12 روستا از نعمت گاز بهره مند می شوند.
وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه گازرسانی 130 میلیارد ریال هزینه شده که 290 خانوار را از نعمت گاز بهره مند می کند.
استاندار فارس گفت: در کل استان در ایام مبارک دهه فجر شاهد افتتاح بیش از 500 طرح با اعتباری بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال خواهیم بود.ک/4
678/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن