تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802744846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر و امید تحت اوامر مقام معظم رهبری حرکت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت تدبیر و امید تحت اوامر مقام معظم رهبری حرکت می کند ورامین – ایرنا – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران گفت : دولت تدبیر و امید در فعالیت های مختلف خود تحت اوامر مقام معظم رهبری حرکت و اقدام می کند .


ˈنصرالله ابراهیمیˈ روز سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان پاکدشت افزود : امروز دولت تدبیر و امید تلاش دارد تا با عقلانیت در مسیر چشم اندازهای ترسیم شده نظام حرکت کند و با نظام مندی و بهره گیری از علم و فن آوری به آن چه کشور تا کنون دست نیافته برسد .
وی گفت : دولت تدبیر تمامی سیاست های خود از قبیل سیاست های بین المللی را تحت فرامین رهبر انقلاب انجام می دهند و در تمامی کارها تحت اوامر ایشان حرکت می کند .
وی افزود : امروز دولت با در نظر گرفتن چارچوب های اصلی نظام در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام بر می دارد و تلاش می کند درسایه ارتباط حسنه با جهان ، شکوفایی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم بزند .
وی اظهارداشت : ملت ولایت مدار ایران اسلامی با تکیه بر آموزه ها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات و تحریم های مغرضانه دشمنان اسلام ایستادگی کردند و ثابت کردند که به فرموده امام راحل آمریکا در مقابله با ملت ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند .
ابراهیمی گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس آموزه های قیام عاشورا بنا شده و ملت ایران اسلامی با تقدیم هزاران شهید در طول مبارزات انقلابی و دوران هشت سال دفاع مقدس از نهضت انقلابی و دینی خود حراست کرده و خواهند کرد .
وی بیان داشت : امروز شاهدیم که با گذشته 35 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ایران به کشوری مهم ،تأثیر گذار و توانمند در تمامی عرصه ها تبدیل شده و به عنوان کشوری مستقل الگویی عملی برای ملت های آزادیخواه جهان به شمار می رود .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران بااشاره به نقش بی بدیل حضرت امام در پیروزی انقلاب اسلامی گفت : امام راحل مؤلفه خدا محوری و تکلیف گرایی را به عنوان اصول حرکت خود برگزیدند و با توجه به این اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنا نهادند .
وی گفت : اگر خدامحوری در اولویت کارهای انسان قرار داشته باشد ، همه کارهای ما با صداقت انجام می شود و باعث شکوفایی فردی و گروهی می شود .
ابراهیمی افزود : امام در تکلیف گرایی تنها رضایت خدا را مد نظر قرار داده بودند و در این مسیر تنها مقابله با طاغوت را اولویت نهضت خویش قلمداد کرده بودند .
وی تأکید کرد : امروز همه مردم و مسوولین وظیفه دارند تا با توکل به خداوند و با تکیه بر باورهای دینی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و در مسیر شهدا و امام شهیدان گام بردارند .
تهرام564/7254
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن