تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802351795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بهداشت: بهبود شاخص های درمانی سیستان و بلوچستان در اولویت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر بهداشت: بهبود شاخص های درمانی سیستان و بلوچستان در اولویت است زاهدان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بهبود شاخص های درمانی، تربیت نیروی بومی، ایجاد رشته های مورد نیاز و بالا بردن تعداد مراکز خدماتی از اولویت های این وزارتخانه در استان سیستان و بلوچستان است.


دکتر ˈحسن قاضی زاده هاشمیˈ در نشستی با اعضای هیات رییسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تبریک دهه فجر افزود: از آنجا که سیستان و بلوچستان از استان های کم برخوردار کشور است، توجه ویژه ای به ساکنان استان بویژه محرومان در حوزه بهداشت و درمان در این دوره خواهد شد.
به گزارش روز سه شنبه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، وی ادامه داد: خدمات زیادی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده اما هنوز نیازمندیهای زیادی وجود دارد که رفع آن مستلزم نگاه ویژه است.
وی با اشاره به کسری شش هزار میلیاردی بودجه بهداشت و درمان کشور، گفت: با وجود این کمبود و در مقابل انتظارات به جای مردم سیستان و بلوچستان از وزارت بهداشت و درمان، تلاش می کنیم که در دوره جدید کار خاصی برای مردم استان انجام شود لذا نگاه ویژه ای به منطقه خواهیم داشت.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد: با اقداماتی که انجام خواهیم داد برخی از محرومیت های حوزه بهداشت و درمان را برطرف خواهیم کرد.
در این نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز ضمن خیر مقدم به وزیر بهداشت، گفت: این دانشگاه از سال 1365 تاسیس و در زمان حاضر یک شعبه بین المللی در چابهار و مراکز عالی سلامت در شهرستان خاش را نیز راه اندازی کرده است.
دکتر ˈمنصور شکیباˈ اظهار داشت: هم اکنون 40 نفر دانشیار دانشگاه، هفت رشته تخصصی، یک رشته فلوشیپ و دو رشته تخصصی دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فعال است و به دنبال جذب دانشجو در مقطع پ . اچ . دی و گسترش دیگر رشته ها و تنوع رشته های تکمیلی هستیم.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان ماندگار نبودن پزشکان است که با جذب نیروهای بومی در رشته های مورد نیاز امیدواریم این مشکل برطرف شود.
وی با اشاره به اهمیت موضوع تحقیق و پژوهش در مراکز دانشگاهی، افزود: هم اینک پنج مجله انگلیسی زبان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان چاپ می شود و در آینده نزدیک پژوهشکده سل مقاوم به درمان نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
شکیبا با بیان اینکه پراکندگی جمعیتی سیستان و بلوچستان در هر کیلومتر مربع 12 نفر است، گفت: هم اکنون از مجموع 700 خانه بهداشت استان 88 درصد آن فعال است و کار خدمات رسانی مشکل است.
وی در پایان گفت: کاهش موارد ابتلا به مالاریا و کنترل بیماری وبا و همچنین انجام دو راند واکسیناسیون فلج اطفال و کاهش مرگ و میر مادران از جمله موفقیت های حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان است.
7312/2729
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن