تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهالی شهرقدس: تنها یک فروشگاه در این شهر سبد کالا را توزیع می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اهالی شهرقدس: تنها یک فروشگاه در این شهر سبد کالا را توزیع می کند شهر قدس- ایرنا - دریافت کنندگان سبد کالا در شهرستان قدس با اظهار گلایه از نحوه توزیع گفتند: تنها یک فروشگاه این اقلام را در این شهر توزیع می کند.


برخی از دریافت کنندگان سبد کالا در شهرستان قدس در گفت وگو با ایرنا اظهار کردند که توزیع سبد کالا فقط توسط یک فروشگاه مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.
ˈمحمد زارعیˈ در این مورد گفت: من ساعت شش صبح برای دریافت سبد کالا به فروشگاه رفاه در 45 متری قدس مراجعه کردم که متاسفانه به علت ازدحام جمعیت و بی نظمی موفق به دریافت آن نشدم.
زارعی افزود: توزیع سبد کالا برای افراد کم درآمد از سوی دولت در ماههای پایانی سال کار با ارزشی است اما بی نظمی وناهماهنگی، مردم را برای دریافت آن با مشکل مواجه کرده است.
این شهروند ادامه داد: اگر برنامه ریزی درستی انجام می شد و توزیع کالای مربوط به کارگران، کارمندان و بازنشستگان را به فروشگاههای تعاونی خودشان واگذار می کردند، این همه ازدحام ایجاد نمی شد.
یکی دیگر از شهروندان که در صف دریافت سبد کالا ایستاده بود، گفت: از ساعت 8 صبح برای دریافت سبد کالا مراجعه کردم، اما اکنون که ساعت از 12 ظهر گذشته است با ازدحام بیشتر جمعیت و بی نظمی دیگر نمی توانم در صف بایستم و به ناچار باید به خانه بازگردم.
ˈمریم حسینیˈ ادامه داد: در زمان جنگ و بعد از آن، مردم با داشتن کالا برگ مایحتاج خود را تهیه می کردند ولی تاکنون چنین شرایطی را ندیده بودم.
یکی دیگر از شهروندان که از ساعت پنج صبح برای دریافت اقلام به مقابل فروشگاه رفاه مراجعه کرده بود، گفت: با مراجعه به سامانه پیامکی از واجد شرایط بودنم مطلع شدم و پس از ساعتها ایستادن در صف موفق به دریافت سبد کالا نشدم.
آیت خواجوی با اشاره به اینکه هنوز بعضی از بانکها برای دریافت این اقلام سیستم هایشان را فعال نکرده اند، افزود: بانک عامل یارانه من پارسیان است که متاسفانه امروز غیر فعال شده بود.
ˈعلی محمد حسین زادهˈ یکی دیگر از شهروندان بود که گفت: با توجه به اینکه واجد شرایط دریافت سبد کالا هستم اما متاسفانه در مراجعه به سامانه پیامکی نتیجه ای را دریافت نکردم.
ˈنجمه علویˈ یکی از شهروندانی بود که از ساعت 9:30 دقیقه صبح با مراجعه به فروشگاه رفاه در ساعت 12:45 دقیقه موفق به دریافت اقلام سبد کالا شده بود.
علوی علت ازدحام مردم را کم بودن محل های توزیع دانست و گفت: به سختی موفق به دریافت این اقلام شدم و برای دریافت یک قلم از اجناس باقیمانده باید هفته آینده مراجعه کنم.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با ایرنا از تمدید مهلت توزیع سبد کالا تا پایان سال در شهرستان قدس خبر داد و افزود: مشمولین این طرح می توانند سبد کالای رایگان خود را به تدریج از مراکز توزیع دریافت کنند.
ˈحسن عقباییˈ با اشاره به توزیع این سبد در فروشگاه رفاه شهرستان گفت: علاوه بر این مقرر شد، تعاونی مصرف فرهنگیان و شهرداری و فروشگاه سپه واقع در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج نیز این اقلام را برای شهروندان قدس توزیع کنند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با بخش خصوصی قرار شده تا پس از تامین اقلام سبد کالا در این واحدها، تعداد مراکز توزیع در شهرستان را به 17 واحد در نقاط مختلف شهر افزایش دهیم.
وی با تاکید بر اینکه اقلام مذکور قطعا به افراد مشمول طرح تعلق خواهد گرفت، افزود: از شهروندان درخواست می کنم به تدریج جهت دریافت سبد کالای خود مراجعه کرده و قبل از حضور در مراکز با مراجعه به سامانه پیامکی 5000499از تخصیص سبد کالا اطمینان حاصل کنند.
وی افزود: در صورت هرگونه مشکل در دسترسی به کالا، از طریق تلفن گویای شبانه روزی 124 در سراسر کشور تماس حاصل فرمائید.
تهرام/790/5570/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن