تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805511171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکي: ما به خودمان باختيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فرکي: ما به خودمان باختيم
سرمربي تيم فولاد گفت: ايرادي ندارد که کي روش صحبت از کريمي و بازگشت او به تيم ملي کند؛ ولي مي توانست فردا اين حرف را بزند.

حسين فرکي در نشست خبري پس از بازي تيمش مقابل تراکتورسازي درباره اين ديدار عنوان کرد:اين برد را به هواداران تراکتورسازي تبريک مي گوييم.تيم ما امروز سنگين بود.در نهايت ما شکست خورديم.تراکتورسازي در اين مسابقه يک فرصت داشت و آن هم روي ضربه ايستگاهي بود که به گل رسيد.امروز نه به زمين باختيم و نه به هوا و بچه ها کيفيت خوبي نداشتند.

به گزارش اوج، وي ادامه داد:ما در اين بازي کيفيت خوبي نداشتيم.هر چند مي توانستيم در روزي که عملکرد خيلي خوبي نداشتيم بازنده نشويم.البته فکر مي کنم توپي که گل شد آفسايد بود اما اگر جز اين بوده باشد به تراکتورسازي بابت اين برد تبريک مي گويم.اگر آفسايد نبوده باشد هم تبريک مي گويم.

سرمربي فولاد افزود:ما چيز زيادي براي گفتن نداريم.پرونده جام حذفي را بستيم.اميدمان از امروز به ليگ است و سعي مي کنيم از اين بازي تجربه خوبي کسب کنيم.

وي درباره جو ورزشگاه گفت:ديروز هم گفتم هواداران تراکتور به تيم شان عشق مي ورزند و اميدوارم اين تيم موفق باشد.

فرکي درباره برنامه هايش براي اين بازي اظهار داشت:براي اين مسابقه تمام چيزهايي که فکر مي کرديم اتفاق مي افتد را بررسي کرده بوديم.مشکل امروز ما خودمان بوديم.تلاش بچه هاي ما در اين بازي نسبت به حريف کمتر بود.سعي مي کنيم در اولين بازي در ليگ برتر برنده شويم.اميدوارم در اين مسابقات به صدرنشيني مان ادامه بدهيم.

وي درباره درگيري ها ميان باشگاهها و سرمربي تيم ملي گفت:در وضعيت فعلي هر کسي مي خواهد يک جوري خودش را از بار مسوليتي که دارد رها کند.آن چيزي که در حال حاضر اتفاقات مي افتد و در آينده هم خواهد بود همه را متضرر مي کند.هم تيم ملي در اين شرايط ضرر مي کند و هم 16 تيم حاضر در ليگ برتر.وقتي همه ضرر مي کنند پاسخ اين پرسش مشخص است.وقتي مي خواهيم کاري انجام بدهيم بايد قبل از آن فکر کنيم.در کشور ما بالعکس است و اين مساله تفاوت ما با ساير دنياست.در شرايط فعلي با اين تفکر همه به شکلي ضرر مي کنند.وقتي شفاف سازي نيست و کسي مسوليت کارش را قبول نمي کند مشخص نيست بايد حق را به چه کسي داد.

وي درباره اينکه گفته بود تراکتورسازي در اين بازي موقعيت گل نداشت بيان کرد:من گفتم تراکتورسازي از روي يک ضربه تراکتورسازي هم موقعيت گل داشت.حالا اگر بگويم که 6،7 موقعيت داشت بازي عوض نمي شود.تراکتورسازي برد و مبارکش باشد.

فرکي تاکيد کرد:تيم ما به طور کلي خوب نبود.شايد بهترين بازيکن ما سوشا مکاني باشد.اگر مي خواستم تعويض کنم بايد 5 تا 6 بازيکن را عوض مي کردم.ما اگر مثل بازي هاي قبلي مان بوديم برنده مي شديم.اين مسابقه يک گل داشت و آن هم براي تراکتورسازي بود.

وي درباره اظهارنظر کي روش مبني بر بازگشت علي کريمي به تيم ملي گفت:علي کريمي با انگيزه اي که کي روش ديروز به او داد به ضرر ما شد.البته يک بازيکن يک تيم نيست ولي به کي روش که به او ارادت دارم و برايش آرزوي موفقيت مي کنم نبايد قبل از اين بازي کلامي را بيان مي کرد که باعث شود کريمي اينطور بازي کند.کريمي امروز يکي از روزهاي خيلي خوبش را سپري کرد.ايرادي ندارد که کي روش صحبت از کريمي و بازگشت او به تيم ملي کند ولي مي توانست فردا اين حرف را بزند.امروز کريمي بازيکن ديگري بود.من انتظارم از يک مربي حرفه اي در فوتبال اين است که زمانهاي مناسبي را براي صحبت انتخاب کند.گلايه اي هم از کي روش ندارم ولي کاش اين اتفاق قبل از بازي ما نمي افتاد.به هر حال کريمي روز خوبي داشت و اميدوارم او براي فوتبالمان مثمرثمر باشم.

سه شنبه 1392/11/15 17:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن