تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچيچ: بايد خودمان را بررسي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکوچيچ: بايد خودمان را بررسي کنيم
سرمربي تيم ملوان گفت: همه بازي براي من مهم هستند و فرقي بين مسابقات ليگ و جام حذفي و بازي هاي دوستانه نيست.

دراگان اسکوچيچ در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل تراکتورسازي عنوان کرد:الان شرايطمان خوب است.چون بازي هاي خوبي را پشت سرگذاشته ايم.اميدوارم با انگيزه بالايي به بازي با تراکتورسازي برويم و بتوانيم سه امتياز را بگيريم.

به گزارش اوج، وي درباره مصدومان تيمش گفت: رافخايي هنوز آماده نشده است.امير حسين فشنگچي هم نيست.

سرمربي ملوان درباره اينکه تراکتورسازي هنوز سرمربي جديدش را نشناخته است گفت:اين مشکل تراکتور است و بايد خودمان را بررسي کنيم نه تراکتور را.ما به تيم ملوان فکر مي کنيم.

وي درباره سفر اخيرش به زادگاه خود اظهار داشت:من در اين سفر خانواده ام را ديدم و واقعا خوشحال شدم چون دلم براي آنها تنگ شده بود.روزهاي خوبي را سپري کردم.

سرمربي ملوان درباره نتايج آينده تيمش گفت:نتايج خوبي که مي گيريم ما را براي بازي هاي آينده تشويق مي کند.دوست ندارم کسي فکر کند همه چيز خوب است.ما بايد تلاش کنيم.هميشه به دنبال بازي بعدي هستم.

وي درباره اينکه آيا از جايگاه تيمش راضي است يا نه گفت:من هيچ موقع راضي نمي شوم.هر فرصتي را بايد استفاده کنيم که بالا برويم.همه بازي براي من مهم هستند و فرقي بين مسابقات ليگ و جام حذفي و بازي هاي دوستانه نيست.جاي جدول هم اهميت ندارد.اميدوارم بازيکنان هم اينطور فکر کنند.انزلي و ملوان برايم تجربه جديدي بود چون وقتي به اينجا آمدم جو فوق العاده بود.

اسکوچيچ درباره اينکه هواداران ملوان علاقه دارند او در انزلي بماند گفت:خوب است که بشنوم مردم اينطور فکر مي کنند.اگر با باشگاه به نتيجه برسيم مي مانم ولي در غير اين صورت مي روم.

سرمربي ملوان درباره اينکه شايعاتي پيرامون حضور او در تيم زير 22 سال منتشر شده است اظهار داشت:من شايعات را دوست دارم.وقتي از ايران بروم دلم براي شايعات تنگ مي شود.فقط مي توانم بگويم پشت يک اسب خوب هميشه گرد و خاک است.

شنبه 1392/11/05 16:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن