تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801282408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرکل اتحادیه عرب: کنفرانس ژنو2 هیچ دستاوردی نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیرکل اتحادیه عرب: کنفرانس ژنو2 هیچ دستاوردی نداشت تهران-ایرنا- ˈنبیل العربیˈ دبیر کل اتحادیه عرب با بیان اینکه کنفرانس ژنو2 هیچ دستاوردی به همراه نداشت، گفت: مردم سوریه پس از این کنفرانس هیچ تغییری احساس نکردند.


به گزارش خبرگزاری یونایتد پرس، العربی در چمع خبرنگاران در مقر اتحادیه عرب در قاهره، افزود: هدف از برگزاری کنفرانس ژنو2، توقف درگیری های مسلحانه در سوریه بود که کسی جز مردم این کشور بهای آن را پرداخت نمی کنند.
وی افزود: درگیری ها در این کشور و نیز افزایش تعداد پناهندگان سوری در کشورهای عربی و اروپایی، به بحران بزرگی تبدیل شده و پس از مذاکرات کنفرانس ژنو2 نه تنها عملیات نظامی در این کشور متوقف نشده، بلکه تشدید هم شده است.
دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد: ژنو 2 هیچ هدفی را محقق نکرد و مردم سوریه پس از پایان این کنفرانس هیچ تغییری را احساس نکردند.
العربی در عین حال مشارکت نمایندگان دولت سوریه در این کنفرانس را پیروزی برای معارضان سوری عنوان کرد و افزود: اتحادیه عرب از دو سال پیش خواستار دخالت سازمان ملل متحد و شورای امنیت برای برقراری آتش بس میان دو طرف درگیر در سوریه شده است.
وی ادامه داد: مخالفان دولت سوریه در کنفرانس یادشده بر تشکیل حکومت انتقالی اصرار واعلام کردند که آنان برای تحقق بیانیه پایانی کنفرانس ژنو1 و به دعوت بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در ژنو-2 شرکت کردند؛ حال آن که ژنو 2 هیچ هدفی را جامه عمل نپوشاند.
دبیرکل اتحادیه عرب با بیان اینکه افزایش خشونت و درگیری ها در این کشور منجر به تشدید بحران پناهندگان سوری شده است، گفت: اتحادیه عرب متعهد به تکمیل مذاکرات میان دو طرف است.
نشست ژنو 2 به تازگی در سوییس برگزار شد و به گفته برگزار کنندگان و ناظران سیاسی هیچ دستاوردی به همراه نداشت.
مترجمام**9329**1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن