تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمتگزاران در عرصه آموزش و پرورش باید به فهم مشترک برسند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خدمتگزاران در عرصه آموزش و پرورش باید به فهم مشترک برسند رفسنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کرمان گفت: تغییرات بسیاری در نظام آموزشی بوجود آمده و برای اینکه معلمان و فرهنگیان مطالب علمی و پژوهشی را به دانش آموزان به بهترین نحو ارایه دهند خدمتگزاران در عرصه آموزش و پرورش باید به فهم مشترک برسند.


به گزارش ایرنا، ˈحمید موذن زادهˈ روز دوشنبه در آیین معرفی مدیر آموزش و پرورش رفسنجان افزود: هیچ محیطی مانند آموزش و پرورش نیست زیرا در این محیط فرزندان از دوران کودکی تا دانشگاه به یادگیری و راهنمایی می پردازند و فردی مفید تحویل جامعه می شود.
وی گفت: امروز نیاز است در همه ابعاد به آموزش و پرورش توجه ویژه شود زیرا در دنیای امروز توسعه هدف اصلی همه جوامع است و همه در این راستا به سرعت حرکت می کنند.
وی افزود: امروز ابزاری جدید در اختیار بشر قرار گرفته که خواسته یا ناخواسته افکار و عقاید نسل های جدید بدو ورود به آموزش و پرورش را تحت تاثیر قرار داده است.
موذن زاده تصریح کرد: واقعیات و غیر واقعیات در دنیای اینترنت و ماهواره برای دانش آموزان به نمایش گذاشته می شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز بوسیله این ابزارها دانشجویان برخی دانشگاه ها به صورت غیر حضوری مطالب آموزشی و علمی را دریافت و پس از آزمون مدرک کسب می کنند.
وی گفت: اگر این برنامه برای دانش آموزان مدارس اتفاق بیفتد دیگر برای معلم و دانش آموز چه تعریفی خواهیم داشت و چگونه آموزش و پرورش برای ورود به این حوزه اجتناب ناپذیر آماده می شود.
موذن زاده، با اشاره به اینکه دانش آموزان و فرزندان در دنیای مجازی تنها هستند و ارتباط با خانواده و دوستان و غیره کم می شود، افزود: اینجا ارتباطات و همبستگی ها و با هم بودن ها در محیط خانواده کمرنگ می شود.
این آیین با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان رفسنجان در سالن شهدای دانش آموز اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
در این آیین از خدمات ˈمحمد حسینی نسبˈ مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان تقدیر و سید ˈکاظم حسینی پورˈ به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.
حسینی پور دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیات فارسی است و تدریس در مدارس و دانشگاه های شهرستان رفسنجان را نیز به عهده داشته است.ک/2
7443/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن