تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه هایی از نخستین روز جشنواره فیلم فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حاشیه هایی از نخستین روز جشنواره فیلم فجر تهران- ایرنا- سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در نخستین روز با حاشیه هایی همراه بود که از میان آنها می توان به پیشنهاد بهرام توکلی برای برگزاری نشست برای فیلم های اول اشاره کرد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نخستین روز از جشنواره فیلم فجر درحالی در برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره فیلم فجر به پایان رسید که با حاشیه هایی همراه بود که البته این حواشی از متن نکاست.
** صدور کارت اشتباه برای برخی خبرنگاران در نخستین روز از این رویداد سینمایی دردسرساز شد تاجایی که نام برخی خبرنگاران جابجا خورده بود. گفته می شود که بیش از 100 کارت دچار این مشکل است که به زودی حل خواهد شد.
این در حالی است که نزدیک به یک هزار و 800 کارت برای رسانه های مختلف به منظور حضور در برج میلاد صادر شده است.
** جلسات نشست نقد و بررسی فیلم های سینمایی در نخستین روز از جشنواره با نظم مشخصی برگزار شد. در این میان این نشست ها تنها برای فیلم های حاضر در بخش سودای سیمرغ برگزار می شود.
این امر با انتقاد برخی کارگردانان همچون بهرام توکلی روبرو شد. وی در نشست خبری فیلم سینمایی بیگانه گفت که فیلمسازانی که چند کار سینمایی در کارنامه کاریشان دارند نیاز زیادی به جلسات مطبوعاتی ندارند و این فیلمسازان فیلم اولی هستند که نیازمند چنین جلساتی هستند و باید این نشست ها برای فیلم های اولی نیز برگزار شود.
**در روز شنبه درمجموع برای فیلم های سینمایی زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، گنجشکک اشی مشی و فیلم سینمایی بیگانه نشست خبری برگزار شد.
کیوان کثیریان، حمیدرضا مدقق و مهرزاد دانش برگزاری این نشست ها را برعهده داشتند.
نبود هماهنگی در حضور میهمانان در این نشست و افزوده شدن برخی به جمع دست اندرکاران آثار سینمایی موجب شده بود که عنوان دست اندرکاران آثاری که نشست آنها برگزار شد در جلوی آنان قرار داده نشود.
** پاسخ مهرزاد دانش به سوال یکی از خبرنگاران در نشست فیلم بیگانه موجب اعتراض به این مجری منتقد جلسات پرسش و پاسخ فیلم ها شد.
** از جمله ابتکارات دست اندرکاران جشنواره فیلم فجر این است که بعد از آغاز اکران فیلم ها در سالن همایش های برج میلاد، درب سالن پایین را می بندند و هر شخصی که دیر برسد باید در طبقه بالا نظاره گر فیلم ها باشد.
** در میان فیلم هایی که در نخستین روز از جشنواره به اکران رسید فیلم بیگانه با استقبال خوبی از سوی حاضران در برج میلاد روبرو شد.
** حضور علاقه مندان، منتقدان و خبرنگاران برای دیدن این اثر سینمایی موجب شد که بخش اصلی و بالکن سالن همایش ها مملو از جمعیت باشد. این در حالی است که برای برخی خبرنگاران به اشتباه کارت صادر نشده و یا کارت آنان اشتباه صادر شده و با این شرایط می توان این انتظار را داشت که بار دیگر جمعی از حاضران بصورت ایستاده و یا در کنار پله ها به تماشای آثار سینمایی بنشینند.
** شات های پیاپی عکاسان و حضور مستمر آنان در مقابل محل حضور عوامل فیلم در نشست های خبری نیز از دیگر حاشیه های جشنواره فجر در روز نخست بود.
سی و دومین جشنواره فیلم فجر که از روزگذشته کار خود را آغاز کرده، تا 22 بهمن ماه برپاست.
فراهنگ(3)**1983**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن