تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی انقلاب اسلامی دست همه استعمارگران را کوتاه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیروزی انقلاب اسلامی دست همه استعمارگران را کوتاه کرد ساری -ایرنا - فرماندار بابلسر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی دست تمامی استعمارگران را از کشور ایران کوتاه کرد، بیان داشت: ایران به دلیل قرار گرفتن در منطقه خاص و استراتژیک در هرشرایطی برای استعمارگران مهم بوده است .


ˈسید کریم سجادیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین گفت : در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، نظامی که بیشترین حمایت شرق و غرب را داشت در مقابل ملت ایران زانو بر زمین زد .
فرماندار بابلسر با اشاره به نقش امام خمینی(ره) به عنوان نظریه پرداز و احیاگر تفکر دینی در عصر حاضر ادامه داد: به اعتقاد و اعتراف بسیاری از اندیشمندان و شرق شناسان امام خمینی (ره) بزرگترین احیاگر تفکر و ارزش های اسلامی است.
وی با اشاره به رخداد مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در دنیا رخ داد، گفت: پیروزی مردم با دست خالی و تکیه بر اصول دینی و رهبری امام در زمانی بود که استعمارگران با توطئه و باکمک ایادی خود جدایی دین از سیاست را تبلیغ می کردند تا بتوانند اسلام را در جامعه کمرنگ تر جلوه دهند و براین عقیده بودند که دین تنها در مسجد و خانه ها ست و قادر به اداره جامعه نیست.
ˈسجادیˈ گفت: قبل از پیروزی انقلاب جهان دو قطبی بود و تشکیل انقلاب اسلامی توازن قدرت را در دنیا به هم زد و قدرت دیگری به نام اسلام پدید آورد.
فرماندار بابلسر مهم ترین مولفه های خاص انقلاب اسلامی را الگو قراردادن قیام عاشورای حسینی و عنصر شهادت، ویژگی مشروعیت رهبران انقلاب و اصل ولایت فقیه برشمرد و گفت: اینها همه از مولفه هایی بود که به خودی خود افکار مسلمانان به ویژه اندیشمندان جهان اسلام را به خود جلب کرد.
وی اظهارداشت: جنگ هشت ساله، ترور شخصیت ها، اختلافات قومی و مذهبی، تشکیل فرقه هایی از جمله تکفیری ها ، وهابیت و دیگر فرقه ها را استعمارگران برای تیره و تار کردن چهره اسلام به راه انداختند تا به نام اسلام تبلیغات سوء کنند.
7328/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن