تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802446540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن پیروزی انقلاب در جای جای میهن اسلامی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن پیروزی انقلاب در جای جای میهن اسلامی آغاز شد تهران - ایرنا - جشن های سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با گرامی داشت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی از دقایقی پیش در سراسر کشور آغاز شده است .


به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، مراسم رسمی دهه فجر همزمان با سالروز پرشکوه ترین استقبال تاریخی امام خمینی (ره) در ساعت 9 و 33 دقیقه امروز در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی و با قرائت پیام خانواده های شهدا به امام و امت آغاز شده و با سخنرانی تعدادی از شخصیت های سیاسی ادامه پیدا می کند.
همچنین امروز بیش از 570 خبرنگار داخلی و خارجی آغاز با شکوه دهه فجر را در فرودگاه امام خمینی پوشش خواهند داد.
مراسم بزرگداشت 12 بهمن با یک برنامه نمادین آغاز خواهد شد و ضمن اجرای سرودهای مختلف، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی معاون اول قوه قضاییه سخنرانی می کند و پس از پایان این مراسم، برنامه ویژه ای در محل جلوس حضرت امام (ره) با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر آغاز شده و حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری سخنرانی خواهد کرد.
همچنین در مراسم دیگری که با حضور اعضای بیت امام (ره)، مسئولان لشکری و کشوری در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد برگزار می شود، حجج اسلام سید حسن خمینی و محمود دعائی نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی سخنرانی خواهند کرد.
رژه موتورسواران و دوچرخه سواران در مسیر حرکت حضرت امام(ره) از فرودگاه تا بهشت زهرا از دیگر برنامه های مراسم 12 بهمن است ، ناقوس کلیساها ، سوت کشتی ها و بوق قطارها همزمان با گلبانگ زنگ انقلاب در تمامی مدارس نواخته خواهد شد.
پرده خوانی انقلاب در مجتمع فرهنگی نور از ساعت 10 صبح به منظور بیان حوادث روزهای انقلاب و لحظه های مقاومت و پیروزی صورت خواهد گرفت و همچنین اجتماع طلاب و روحانیت پایتخت را در حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) با سخنرانی حجت الاسلام حیدرمصلحی وزیر سابق اطلاعات خواهیم داشت که به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب می پردازد.
گلباران منزل امام خمینی(ره) در شهرهای نجف، خمین، قم، نوفل لوشاتو و شهری در ترکیه که امام مدتی را در تبعید به سر می بردند در این روز انجام خواهد شد ، جشن های انقلاب در مساجد و مدارس برگزار خواهد شد که از آن جمله جشن های ویژه در 10 مسجد تدارک دیده شده است.
جشن های سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب در بسیاری از شهرهای کشور از شب گذشته و در آستانه 12 بهمن سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به آغوش میهن آغاز شده است و قشرهای مختلف مردم با چراغانی و آذین بندی خیابان ها ، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشته اند.
پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در میادین شهرها به اهتزاز درآمده و مردم انقلابی چند شهر از جمله مردم مشهد از روز جمعه با برگزاری آیین های با شکوه بزرگداشت دهه مبارک فجر، به استقبال جشن های پیروزی انقلاب رفتند.
دستگاه های اجرایی و نهاده ها نیز خود را آماده کرده اند که با افتتاح پروژه های عمرانی، تولیدی و صنعتی خود در طول دهه فجر، همگام با ملت ایران در جای جای ایران اسلامی در جشن های پیروزی انقلاب مشارکت کنند.
فراهنگ(2)**1003**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن