تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803996129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوهیان: چهره ذوب آهن اصلا شبیه دور رفت نبود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در نیم فصل دوم جهش داشتیم؛
کوهیان: چهره ذوب آهن اصلا شبیه دور رفت نبود
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اعتقاد دارد که شکل باخت تیمش در بازی دوم با مهرام هیچ شباهتی به ذور رفت نداشت و تنها استفاده نکردن از موقعیتها باخت را رقم زد.
 فرزاد کوهیان بعد از دیدار با مهرام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ابتدا به خستگی تیمش اشاره داشت: سفر هفته قبل ما از گرگان به اصفهان با توجه به کنسلی پرواز طولانی شد و نتیجه آن خستگی بازیکنان بود. البته باخت تیم به حساب این موضوع نیست اما در برخی مواقع تاثیرات این خستگی در کار بازیکنان دیده می شد.

فرصتها را از دست دادیم، مهرام استفاده کرد

وی با اشاره به کوارتر دوم بازی ادامه داد: ما در یک کوارتر بازی واقعا بد بازی کردیم و در مقابل تیم مهرام واقعا خوب بود. در نیمه دوم بهتر بودیم اما فرصتهایی را از دست دادیم که مهرام با فرصت طلبی خیلی خوب از آن استفاده کرد. 

کوهیان این دیدار را به هیچ وجه شبیه به بازی دور رفت نمی داند و می گوید: چهره تیم ما اصلا شبیه به دور رفت نبود. شکل و شمایل این باخت جور دیگری بود. البته مهرام تیم تمرین کرده و کاملا آماده ای است و تیم ما هنوز هم ریتم یکنواختی در بازی ندارد.

نقطه عطف بازی در کوارتر دوم

سرمربی ذوب آهن با اشاره به اشتباهات تیم در حمله و گل نزدن در جاهایی که باید امتیاز گرفته می شد، ادامه داد: ما در مجموع بازی فرصتها را مدیریت نکردیم البته این عدم مدیریت را گردن بازیکنان نمی اندازم چون به سهم خود به خوبی وظایف تیمی را به خصوص در فشار زیاد این بازی انجام دادند اما در مجموع کاری که باید انجام می دادیم استفاده از فرصتها بود که این مورد را خوب مدیریت نکردیم.  

کوهیان اضافه کرد: به جز زمانی که در کوارتر چهارم بازی نزدیک شد، نقطه عطف کارمان را در کوارتر دوم با امتیاز بالای مهرام  و عقب افتادن خودمان می دانم که کار را دشوار کرد و تا پایان هم برای جبران آن دویدیم.

اسلاوکو یک نیمه خوب نبود

وی در مورد بازیکنان تیم تاکید کرد: اسلاوکو در نیمه اول بازی خوب نبود و اگر مانند نیمه دوم کار خود را در آن دقایق انجام می داد، اوضاع فرق می کرد. بازیکنان دیگر هم نوساناتی در بازی داشتند اما منهای کوارتر دوم در بقیه دقایق بازی متعادل بودند. 

سرمربی ذوب آهن اعتقاد دارد: در مجموع برداشت کادر ما این است که تیم در نیم فصل دوم جهش داشته اما هنوز هم با چیزی که می خواهیم فاصله داریم. دوست داریم هماهنگی بیشتر شده، انگیزه و میل به برد در تیم بالاتر رود. 

به یک خارجی دیگر نیاز داریم

کوهیان در مورد برنامه تیمهای حریف برای جذب بازیکنان بسیار خوب در مرحله بعد و وضعیت ذوب آهن بعد از فصل عادی توضیح داد: ما هم نیاز به جذب یک بازیکن خارجی داریم که حداقل جایگاه تیم را حفظ کنیم به هر حال شرایط امسال ویژه است و بحث ارتقا از این جایگاه را هم نداریم. مدیرعامل ما به یکباره تلاش کرده و بسکتبال را به مجموعه بازگرداند. اما ما هم شنیده ایم که تیمهای حریف به فکر این هستند که ترکیب خود را بیش از اندازه قوی کنند به همین دلیل هم برای حفظ تیم خود نیاز به یک بازیکن دیگر در کنار اسلاوکو داریم. با اسلاوکو هم واقعا مشکلی نداریم، وی در زمانهایی که آماده است ایرادی در کارش ندارد و در ابتدای بازی با مهرام هم بیشتر به خاطر خستگی چندان خوب عمل نکرد.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن