تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820609850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرين آبي‌پوشان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش تمرين آبي‌پوشان
تمرين امروز تيم فوتبال استقلال در غياب 5 بازيکن انجام شد.

تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 15 در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد.

به گزارش تسنيم، بوکر کبه، احمد جمشيديان، پژمان نوري، مهرداد اولادي و مجيد غلام‌نژاد غايب بودند.

* آرش برهاني که به دليل رفتارش در ديدار مقابل راه‌آهن از حضو ردر تمرينات منع شده همانند چند روز گذشته زودتر از آغاز تمرين در کمپ حضور پيدا کرد و به همراه برادرش تمرينات انفرادي انجام داد. اين بازيکن در ديدار مقابل استقلال خوزستان حضور ندارد اما گفته مي‌شود دستياران قلعه‌نويي و همچنين مسئولان باشگاه با سرمربي استقلال صحبت کردند که برهاني پس از بازي با استقلال خوزستان در تمرينات حضور پيدا کند تا در در بي 27 دي ماه به ميدان برود.

* هواداران استقلال وقتي متوجه حضور آرش برهاني در کمپ شدند با يکديگر درباره بخشش اين بازيکن صحبت مي‌کردند و معتقد بودند شماره 9 استقلال در دربي مي‌تواند به اين تيم کمک کند.

* خبرنگاران ژاپني که روز گذشته در تمرين آبي‌پوشان با برخي از بازيکنان در خصوص دربي مصاحبه کرده بودند امروز نيز در کمپ حضور داشتند و با تماشاگران در مورد دربي و حواشي آن صحبت مي‌کردند.

* پيش از آغاز تمرين بازيکنان استقلال به بازي تنيس فوتبال پرداختند که در اين بازي مهدي رحمتي و عليرضا نيکبخت واحدي با هاشم بيک‌زاده کري زيادي داشتند. در اين بازي آنتونيو بازيکن برزيلي استقلال نيز حضور داشت.

* هنگامي که بازيکنان مشغول بازي تنيس فوتبال بودند جواد نکونام به شوخي توپي را به سمت هاشم بيک‌زاده شوت زد که به پشت اين بازيکن برخورد کرد.

* غيبت و مصدوميت‌هاي احمد جمشيديان باعث تعجب هواداران استقلال شده بود و بارها بر سر اين مسئله صحبت مي‌کردند که جمشيديان نتوانست در اين فصل به درد استقلال بخورد.

* امير قلعه‌نويي با 20 تاخير در تمرين حاضر شد و رفتارش با جواد نکونام به هنگام ورود به زمين چمن عادي بود.

* حدود 150 نفر از هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند. آنها کنار فنس قصد تماشاي تمرين داشتند که با ممانعت مسئولان کمپ روبرو شدند اما امير قلعه‌نويي از مسئولان خواست کاري با آنها نداشته باشند. اين موضوع باعث تشويق هواداران استقلال شد.

* حسام يکي از هواداران استقلال که تکنيکش در فوتبال مورد توجه امير قلعه‌نويي بوده و بارها مورد استقبال بازيکنان استقلال قرار گرفته امروز نيز با لباس آبي که پشت آن نام سرمربي استقلال حک شده بود حضور داشت. اين خردسال که قلعه‌نويي او را ليونل مسي آينده فوتبال ايران معرفي کرده بود با ديدن حنيف عمران‌زاده به او گفت: چرا اينگونه هستي و بچه‌هاي کوچک را اذيت مي‌کني؟ عمران‌زاده که از صحبت حسام تعجب کرده بود همانند گذشته که بچه‌هاي کوچک را اذيت مي‌کرد قصد داشت اين کودک را اذيت کند که مسي آينده فوتبال ايران از دست عمران‌زاده فرار کرد.

* محمد مومني بازيکن پيشين استقلال که در سال‌هاي76، 77 و 78 و در زمان ناصر حجازي در استقلال بازي مي‌کرد يکي از ميهمانان تمرين آبي‌پوشان بود.

* قرار است از هفته آينده زمين چمن کمپ زير کشت برود و به همين دليل امير قلعه‌نويي شخصا با مسئولان مجموعه ورزشي آزادي صحبت‌هايي انجام داده که اگر امکانش فراهم شود استقلال تمريناتش را در زمين شماه 2 آزادي آنجام مي‌دهد.

* بازيکنان استقلال چند بار دور زمين دويدند و به تمرين آقاوسط پرداختند، پس از تمرين آقاوسط بازيکنان بازيسازي از خط دفاع، بردن توپ به جناحين و شوت به دروازه را انجام دادند. در اين بخش تمريني قلعه‌نويي در چندين نوبت به مهدي نظري تذکرات جدي داد و صداي قلعه‌نويي نگاه هواداران در کمپ را به خود جلب کرد.

* منصور پورحيدري و شاهرخ بياني در تمرين آبي‌پوشان حضور داشتند.

* با اعلام حجت‌الاسلام مالک بازيکنان استقلال فردا براي براي عيادت از بيماران پيوند اعضا به بيمارستان مسيح دانشوري مي‌روند.

 اين فوتبال استقلال روز شنبه آينده در چارچوب مسابقات ليگ برتر به مصاف تيم استقلال خوزستان مي‌رود.

پنج شنبه 1392/10/19 16:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن