تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802497390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرين آبي‌پوشانگلايه پورحيدري به دستياران كي‌روش و فرياد قلعه‌نويي بر سر مهاجم استقلال/قاضي محروم نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش تمرين آبي‌پوشانگلايه پورحيدري به دستياران كي‌روش و فرياد قلعه‌نويي بر سر مهاجم استقلال/قاضي محروم نيست
دستياران سرمربي پرتغالي تيم ملي در تمرين امروز تيم استقلال حضور داشتند.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم فوتبال استقلال آخرين تمرين سنگين خود را قبل از ديدار با صباي قم از ساعت 15 امروز در كمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري كرد.

در تمرين امروز استقلال هاشم بيك‌زاده، ساموئل و كبه غايب بودند ضمن آنكه كريم بوستاني به دليل حضور در اهواز در تمرين امروز حضور نداشت.

*تماشاگراني كه در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند و تعدادشان حداكثر به 40 نفر مي‌رسيد در خصوص استعفاي محمد رويانيان از مديرعاملي پرسپوليس صحبت مي‌كردند، همچنين بازيكنان نيز در اين مورد سؤالاتي مي‌پرسيدند كه آيا اين موضوع صحت دارد يا خير.

*قبل از شروع تمرين سرمربي تيم استقلال بازيكنان را دور هم جمع كرد و قصد داشت با آنها صحبت كند اما او باز هم مثل چند روز پيش آنها را به قسمت ديگري از زمين برد و البته به مدتي كوتاه آخرين تذكرات قبل از برپايي ديدار مقابل صباي قم را به آنها گوشزد كرد. هنگامي كه قلعه‌نويي با بازيكنان صحبت مي‌كرد خسرو حيدري و احمد جمشيديان در طول گفت‌وگوي او با امير حاج‌قاسم صحبت و كار مي‌كردند.

*سياوش اكبرپور كه به دليل سرماخوردگي با لباس گرم و دستكش تمرين مي‌كرد قبل از شروع تمرين سرفه‌هاي زيادي داشت و حال او چندان مساعد نبود اما وي در طول 90 دقيقه تمرين آبي‌پوشان با ساير بازيكنان در كار گروهي شركت داشت.

*بعد از گذشت حدود 15 دقيقه از تمرين اميد نمازي و ماركار آقاجانيان به كمپ مرحوم حجازي رسيدند آنها بلافاصله راهي گوشه‌اي از زمين شده و نظاره‌گر تمرينات آبي‌پوشان شدند. نمازي و آقاجانيان هنگامي كه روي نيمكت نشسته بودند پورحيدري و شاهرخ بياني را ديدند كه در آنجا حضور داشتند. منصور پورحيدري نيز به محض ديدن نمازي و آقاجانيان براي دقايقي كوتاه با آنها صحبت كرد و در خصوص اينكه كي‌روش چگونه مي‌خواهد بازيكنان ملي‌پوش استقلال را همزمان با ليگ قهرمانان آسيا در اختيار داشته باشد گلايه كرد و اين گلايه را به گوش نمايندگان سرمربي تيم ملي رساند.

*احمد جمشيديان اين روزها همچنان به تمرينات جداگانه و اختصاصي زير نظر بدنساز استقلال مي‌پردازد.

*در بخش اول تمرين تاكتيكي بازيكنان در گروه‌هاي چند نفره مشغول بازي آقاوسط شدند سپس امير قلعه‌نويي براي آنها و به خصوص مهاجمان تمرين ضربه به دروازه‌ را در نظر گرفتند.

سرمربي استقلال كه تأكيد زيادي به زدن ضربات با دقت توسط مهاجمانش داشت با دست توپ را براي آنها پرتاب مي‌كرد و بدين شكل از آنها مي‌خواست به سمت دروازه ضربه بزند. در يكي از صحنه‌ها سرمربي استقلال توپ را براي قاضي فرستاد كه مهاجم استقلال ضربه‌اش را به بيرون زد. همين موضوع باعث شد تا قلعه‌‌نويي بر سر قاضي فرياد بزند و بگويد هنگامي كه توپ روي زمين است محكم بزن، قاضي هم خطاب به هم‌تيمي خود گفت كه او توپ را خوب نفرستاده كه قلعه‌نويي پاسخ داد به حرف من گوش كن اگر او خوب نزد تو دقت كن و خوب بزن.

*در حالي كه روز گذشته امير قلعه‌نويي در مصاحبه با خبرنگاران اعلام كرده بود قاضي محروم است اما اين بازيكن مشكلي براي همراهي آبي‌پوشان ندارد و مي‌تواند در ديدار با صبا به ميدان برود. ميرشاد ماجدي در طول تمرين در تماس با مسئولان سازمان ليگ پيگير اين موضوع بود.

*بخش پاياني تمرين امروز استقلال ارسال از جناحين بود كه بازيكنان اين آيتم را انجام دادند. خسرو حيدري و آندو تيموريان بازيكناني بودند كه توپ را روي دروازه ارسال مي‌كردند و مهاجمان نيز به سمت دروازه ضربه سر مي‌زدند.

*محمدمهدي نظري كه گفته مي‌شد روز گذشته آسيب ديده است امروز بدون مشكل در كنار ديگر بازيكنان به تمرين پرداخت.

*گزارش‌گران شبكه خبر براي تهيه گزارش از تمرين استقلال در كمپ مرحوم حجازي حاضر شده بود.

*بازيكنان ملي‌پوش تيم استقلال در آيتم پاياني هنگامي كه با كادر فني تيم ملي روبرو شدند به سمت آنها رفته و با نمازي و آقاجانيان خوش و بش كردند.

*آخرين تمرين تيم استقلال فردا ساعت 11 صبح در كمپ مرحوم حجازي برگزار مي‌شود. آبي‌پوشان سپس براي صرف نهار راهي يكي از هتل‌هاي اطراف خواهند شد و پس از آن با يك دستگاه اتوبوس تهران را به مقصد قم ترك خواهند كرد.

ديدار تيم‌هاي صباي قم و استقلال از هفته نوزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام شهر قم برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/ي

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن