تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802524491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرين آبي‌پوشانتوقيف خودروي مدافع استقلال در شمال/گلايه‌هاي بازيكنان و اعتراض قلعه‌نويي به عملكرد آبي‌پوشان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش تمرين آبي‌پوشانتوقيف خودروي مدافع استقلال در شمال/گلايه‌هاي بازيكنان و اعتراض قلعه‌نويي به عملكرد آبي‌پوشان
سرمربي استقلال از عملكرد بازيكنان تيمش انتقاد كرد و البته بازيكنان نيز گلايه‌هايي را به گوش سرمربي آبي پوشان رساندند.


به گزارش خبرگزاري فارس، تيم استقلال يك روز پس از ديدار با

كاسپين قزوين از ساعت ۱۱:۳۰ برنامه هاي آماده سازي خود را براي ديدار با فجرسپاسي پيگيري كرد. قبل از شروع تمرين سرمربي استقلال در كمپ زنده ياد حجازي حاضر شد و به همراه كادرفني خود جلسه اي برگزار كرد.

وي در اين جلسه دلايل ضعف تيم را پرسيد و پس از اين موضوع به اتفاق فيلم بازي روز گذشته را تماشا كرده و البته بازي قبل فجرسپاسي را نيز نظاره كردند.

* پس از اين موضوع سرمربي آبي پوشان به داخل زمين چمن آمد و از تمامي بازيكنان خواست تا نزد وي بروند. قلعه نويي در ابتدا بازيكنان را در وسط زمين جمع كرد اما وقتي ديد خبرنگاران چند روز پيش واكنش هاي وي به صادقي و بيك زاده را منتشر كرده اند بازيكنان را عقبتر برد و با آنها به گفت و گو پرداخت. اين مكالمه طولاني سرمربي استقلال با بازيكناني كه حدود ۵۰ دقيقه طول كشيده بود چالش هاي زيادي داشت.

وي در ابتداي صحبت هاي خود نسبت به عملكرد ضعيف بازيكنان استقلال در ديدار روز گذشته و همچنين بازي هاي نيم فصل دوم انتقاد كرد و گفت: نمي دانم چرا اين گونه بازي مي كنيد. خودتان از عملكردتان راضي هستيد. تفاوت بازي سپاهان با اين مسابقه در چه بود؟ ضعف تيم در چيست؟ من در طول هفته اين همه با شما كار مي كنم و همه هم شرايط خوبي داريد ولي وقتي داخل زمين مي رويد نمي دانم چه به روزتان مي آيد. اين چه فوتبالي بود كه ديروز بازي كرديد؟ خودتان چه نمره اي به خود مي دهيد؟ در اين لحظه پژمان منتظري به نمايندگي از ساير بازيكنان با كادرفني به گفت و گو پرداخت.

وي خطاب به قلعه نويي گفت: من خودم شرايط خوبي دارم و بعضي مواقع دفاع راست بازي مي كنم و بعضي مواقع مدافع وسط. حرفي هم نزده ام. ولي شايد بچه ها روحيه ندارند. در اين لحظه محمد قاضي در خصوص تاكتيك هاي تيم صحبت كرد و البته حرف مدافع استقلال را تاييد كرد و گفت: همان حرف هايي كه منتظري زده درست است و مسائل روحي و مالي در تيم تاثير دارد. من در مورد خودم صحبت نمي كنم و در مورد كل تيم حرف مي زنم. مسائل انگيزشي در تيم ما تاثير دارد و روي روحيه بچه ها اثر گذاشته است. من هم قبول دارم بايد برويم فيلم بازي هايمان را ببينيم و بيشتر تمرين كنيم و روي نقاط ضعفمان كار كنيم تا بهتر بازي كنيم.

سپس خسرو حيدري و آرش برهاني با سرمربي استقلال به گفت و گو پرداختند.برهاني كه ناراحتي در چهره اش نمايان بود خطاب به كادرفني گفت: من اين ناراحتي در دلم مانده اما بايد آن را بگويم. در طول نيم فصل اول و همين نيم فصل دوم بارها شده كه با انگيزه خيلي زياد در تمرينات حاضر شده ام اما متاسفانه مثلا مي بينم كه يا بازي نمي كند و يا روي سكوها هستند. در اصفهان هم فشار روحي خيلي زيادي تحمل كردم ولي متاسفانه توجهي نشد. سپس مجيد صالح از قلعه نويي اجازه خواست و گفت: من اين حرف آرش را قبول ندارم. ما اين همه با شما كار مي كنيم ولي وقتي در زمين مي رويم شرايطتان متفاوت مي شود. اتفاقا نيمكت نشيني و يا سكونشيني بايد موجب انگيزه برهاني شود نه اينكه نااميد باشد و ديگر دل به چيزي ندهد. بايد من بودن را كنار بگذاريم و بپذيريم كه ما هستيم. دوباره در اين لحظه پژمان منتظري به صحبت پرداخت و ضمن اينكه خسرو حيدري نيز در خصوص وضعيت استقلال و شرايط تمريني و ديگر مسائل با آنها گفت و گو كرد.

قلعه نويي در پايان صحبت هاي خود گفت: ما يك سيستمي در تيم طراحي كرديم و روي همان سيستم با بازيكنان كار مي كنيم و با همان تركيب به ميدان مي رويم. اين وسط ممكن است به يك بازيكن بازي برسد و به يك عده نرسد كه طبيعي است. حالا از اين پس بيشتر كار مي كنيم و شما هم فيلم بازي هايتان را ببينيد و خودتان عملكردتان را بسنجيد. بازي با فجر سپاسي براي ما خيلي مهم است و شرايط به گونه اي است كه نبايد از كورس عقب بمانيم.

* حنيف عمران زاده و امير حسين صادقي دو بازيكني بودند كه به همراه جمشيديان و كبه در تمرين حاضر نبودند. عمران زاده كه صبح امروز به شمال سفر كرده بود در بازگشت به تهران خودرويش توقيف شد و نتوانست خود را به محل تمرين برساند. در مورد كبه اين شايعه امروز مطرح شد كه وي دچار پارگي رباط شده و بازيكنان از اين موضوع خيلي ناراحت بودند.

* هنگامي كه بازيكنان مشغول دويدن بودند نفرات فيكس بازي ديروز ۲۰ دقيقه دور زمين دويدند و سپس محل تمرين را ترك كردند.

در اين لحظه خسرو حيدري با صداي بلند فرياد مي زد حسيني به تيم ما بيايد، ما رحمتي را ديگر نمي خواهيم.

* كارگران كمپ استقلال در هنگام تمرين امروز مشغول كار كردن بودند كه امير قلعه نويي از آنها خواست تا از اين كار جلوگيري شود چون باعث ايجاد گرد و خاك شده بود.

تمرين استقلال ساعت ۱۳:۲۰ دقيقه به پايان رسيد و آبي پوشان مجددا فردا برنامه هاي تاكتيكي خود را پيگيري خواهند كرد.

انتهاي پيام/ي

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن