تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرين امروز استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش تمرين امروز استقلال
تمرين امروز استقلال در حالي برگزار شد که امير قلعه‌نويي غايب بود و بازيکن سابق الوصل و پرسپوليس تست داد.

تمرين امروز استقلال ساعت 15 با حضور اعضاي کادر فني به جز امير قلعه‌نويي آغاز شد.

به گزارش ايسنا، سرمربي آبي‌پوشان ساعت 14 با آرش برهاني و جواد نکونام به صورت مجزا جلساتي را برگزار کرد و پيش از آغاز تمرين امروز آبي‌پوشان، محل تمرين را ترک کرد.

بخش نخست تمرين امروز استقلال را به مدت 20 دقيقه گرم کردن و پاس‌هاي کوتاه تشکيل داد و در ادامه تمرين آقاوسط در قالب سه گروه به مدت 25 دقيقه انجام شد.

در اين تمرين هاشم بيک‌زاده و خسرو حيدري با چند دقيقه تاخير حاضر شدند و مهرداد اولادي، بوبکر کبه، مجيد غلام‌نژاد، احمد جمشيديان و آرش برهاني غايب بودند.

جواد نکونام هافبک ملي‌پوش استقلال در تمرين امروز حاضر بود. اميد سوني بازيکن پايه‌هاي پرسپوليس که سابقه حضور در الوصل امارات را هم دارد به همراه مربي‌اش که قهرمان دووميداني در ايران بوده در تمرين حاضر شد و با آبي‌پوشان به تمرين پرداخت. گفته مي‌شود اين بازيکن در صورتي که بتواند رضايت کادر فني استقلال را جلب کند، پيراهن اين تيم را به تن خواهد کرد.

آندرانيک تيموريان در تمرين امروز استقلال، پيراهن و توپي را با خود آورده بود و از همه بازيکنان خواست تا روي آن امضا کنند. گويا اين پيراهن براي يکي از هواداران استقلال در خارج از کشور است.

کارواليو بازيکن برزيلي استقلال که به تازگي به جمع آبي‌پوشان پيوسته است، با آغاز تمرين کمپ ناصر حجازي را ترک کرد. اين بازيکن براي انجام برخي تست‌هاي جسماني و پزشکي در تمرين امروز غايب بود.

بخش پاياني تمرين استقلال را سپک‌تاکرا تشکيل داد که در يکي از گروه‌ها، آندرانيک تيموريان و جي‌لويد ساموئل با ايمان عالمي و ستار همداني مربيان استقلال، مسابقه مي‌دادند که اعتراض طرفين به نتيجه اين مسابقه در نوع خود جالب بود تا آنجا که ساموئل مجبور شد به خاطر جرزني رقيب، به فارسي اعتراض کند و بگويد نتيجه بازي 4 بر 2 به سود آن‌هاست.

منصور پورحيدري و شاهرخ بياني از ديگر حاضران تمرين استقلال بودند.

هدايت تمرين امروز استقلال را مجيد صالح به همراه بوستاني، عالمي و همداني بر عهده داشتند.

حميد بابازاده به همراه دروازه‌بانان استقلال تمرين‌هاي اختصاصي را پشت سر گذاشتند.

تمرين امروز آبي‌پوشان ساعت 16:15 به پايان رسيد.

چهارشنبه 1392/10/18 16:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن