تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802941069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محتوای دیدار دو ساعته ضرغامی و روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
محتوای دیدار دو ساعته ضرغامی و روحانی




رییس سازمان صداوسیما و جمعی از معاونانش صبح امروز (شنبه) با حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان در ساختمان محل ریاست جمهوری دیدار کردند.





ایسنا: سید تقی سهرابی درباره‌ی آنچه در جریان نشست ضرغامی و روحانی اتفاق افتاد، گفت: نشست صمیمی رییس سازمان صداوسیما و اعضای شورای معاونین با جناب آقای رییس جمهور، جلسه‌ی بسیار خوب و صمیمانه‌ای بود. تاکنون فرصتی پیش نیامده بود که این طور از نزدیک یک جلسه‌ی دوستانه با رییس جمهور داشته باشیم و می‌توان گفت اولین جلسه در نوع خودش بود.

در جریان این نشست بر اساس آنچه مدیر کل روابط عمومی صداوسیما به ایسنا اعلام کرد، جایگاه و اهمیت رسانه تشریح شد و همچنین از صداوسیما به خاطر پوشش برنامه‌ها، به ویژه برنامه‌های انتخاباتی و گزارش ۱۰۰ روزه قدردانی شد. سهرابی تأکید کرد: جلسه صبح امروز، جلسه بسیار خوب، تبیینی و اطلاع‌رسانی بود و بحث‌هایی در مورد رسانه نیز در آن مطرح شد. آقای رییس جمهور نیز صحبت‌های بسیار خوبی در ارتباط با صداوسیما داشتند؛ در پایان نیز آقای رییس جمهور درخواست‌ها و پیشنهادهایی به صداوسیما داشتند که بیان کردند.

وی درباره‌ی این نشست توضیح داد: آقای دکتر روحانی در این جلسه از تلاش‌های صداوسیما در پیش‌برد اهداف نظام و دولت و همچنین همکاری با مجموعه وزارت‌خانه‌ها و کل دولت یازدهم قدردانی کردند و به صورت ویژه از تلاش صداوسیما در بحث انتخاب ۲۴ خرداد نیز تشکر کردند. سهرابی ادامه داد: این جلسه حدود دو ساعت و ۳۰ دقیقه طول کشید و این مساله از توجه رییس جمهور به جایگاه صداوسیما و همچنین زحماتی که همکاران ما می‌کشند، نشان دارد.

وی افزود: در این جلسه برخی از معاونان، وضعیت و شرایط رسانه‌ای جهان را گزارش کردند. برخی از مسائل نظیر قطعی ماهواره‌ها و جنگ نرمی که در حوزه رسانه علیه ملت ما از طرف غربی‌ها شروع شده، کاملا بیان شد و همچنین آقای رییس جمهور در جریان مشکلات صداوسیما و تنگناهای رسانه قرار گرفتند. مدیرکل روابط عمومی صداوسیما افزود: بخش اعظم درخواست‌های رییس جمهور از صداوسیما درباره خود رسانه، جایگاه آن و نوع تعاملی که رسانه دارد، بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه پیشنهاد برگزاری این نشست صمیمی از طرف چه کسی بوده است؟ گفت: آقای رییس جمهور لطف داشتند و از تلاش‌های رسانه در بحث برگزاری پرشور انتخابات و هم به صورت کلی عملکرد این رسانه مطلع بودند. دکتر روحانی خودشان سابقه رسانه‌ای دارند و سال‌های اولیه انقلاب در شورای سرپرستی صداوسیما حضور داشتند. در نتیجه یک رابطه صمیمی و نزدیکی با صداوسیما و همکاران رسانه ملی داشتند.

سهرابی ادامه داد: دوستان ما در صداوسیما نیز تمایل داشتند با ایشان دیداری داشته باشند؛ بنابراین این نشست یک درخواست دوجانبه بود که الحمدالله پیگیری و انجام شد. مدیر کل روابط عمومی صداوسیما همچنین درباره‌ی اینکه آیا نشست صمیمی رییس سازمان صداوسیما با رییس جمهور به حل مشکلات صداوسیما کمک خواهد کرد، گفت: ما خیلی امیدواریم؛ آقای رییس جمهور نسبت به رسانه دیدگاه خیلی خوب و بلندی دارند، رسانه را خیلی خوب می‌شناسند و تحلیل‌شان از شرایط جهانی به ویژه در حوزه رسانه‌ها تحلیل به‌روزی است.

سهرابی خاطرنشان کرد: رییس جمهور اطلاعات بسیار خوبی دارند. در این نشست وضعیت پوشش شبکه‌های تلویزیونی در کشور برای ایشان بیشتر تشریح شد و با توجه به اطلاعاتی که از جلسه گرفتند، امیدواریم که بسیاری از مسائل و مشکلات در این گفت‌وگوها و ارتباطات نزدیک و صمیمانه سریع‌تر حل و فصل شود؛ جلسه امروز جلسه خوب و امیدوارکننده‌ای بود.







تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن