تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز: موقعيت استراتژيك استان البرز ضرورت آمادگي در بحران‌ها را مي‌طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: استاندار البرز: موقعيت استراتژيك استان البرز ضرورت آمادگي در بحران‌ها را مي‌طلبد
وقعيت جغرافيايي استان البرز در مسير 13 استان عبوري كشور، وجود نقاط بهمن گير و همجواري با پايتخت مجموعه جايگاه ويژه‌اي را در اين استان ايجاد كرده است كه آمادگي در مديريت بحران را ضروري مي‌سازد. استاندار البرز: موقعيت استراتژيك استان البرز ضرورت آمادگي در بحران‌ها را مي‌طلبد


ايلنا: استاندار البرز و رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران استان با اشاره به موقعيت ويژه استان البرز بر ضرورت آمادگي در در بحران‌هاي احتمالي تأكيد كرد.

به گزارش ايلنا در كرج، سيدطاهر طاهري در جريان افتتاح نمايشگاه «تجهيزات مديريت بحران استان البرز» با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرج، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و جمعي از مسئولان وزارت دفاع در باغ گل‌هاي كرج برگزار شد؛ البرز را استاني نوپا و در عين حال سرشار از توانايي و استعداد‌ها خواند كه آن را در شرايط ويژه‌اي در بحران‌ها قرار مي‌دهد.

وي افزود: موقعيت جغرافيايي استان البرز در مسير ۱۳ استان عبوري كشور، وجود نقاط بهمن گير و همجواري با پايتخت مجموعه جايگاه ويژه‌اي را در اين استان ايجاد كرده است كه آمادگي در مديريت بحران را ضروري مي‌سازد.

رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران استان البرز يادآور شد: امروز در جريان بازديد از غرفه‌هاي مختلف اين نمايشگاه كه با همكاري وزارت دفاع برپا شده است شاهد بخشي از توانمندي‌هاي استان در حوزه مديريت بحران هستيم كه در نوع خود مطلوب است.

طاهري در ادامه پيرامون ضرورت مديريت ترافيك در استان به منظور امداد رساني در بحران‌ها نيز گفت: اين موضوع به جد در شوراي ترافيك استان و به صورت مستمر پيگيري مي‌شود كه تسريع در پروژه اتوبان همت به منظور تسهيل ترددهاي شهري بخشي از اين اقدامات به شمار مي‌رود.

شايان ذكر است، نمايشگاه «تجهيزات مديريت بحران استان البرز» در محل باغ گلهاي مجموعه شهيد چمران كرج از ۴ لغايت ۶ دي ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ بعدازظهر پذيراي عموم مردم و مسئوولان است.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن