تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل مديريت بحران استانداري البرز تاكيد كردضرورت شناسايي نقاط حادثه‌‌خيز استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل مديريت بحران استانداري البرز تاكيد كردضرورت شناسايي نقاط حادثه‌‌خيز استان البرز
مديركل مديريت بحران استانداري البرز گفت: براي افزايش آمادگي در برابر حوادث غيرمترقبه لازم است كه نقاط حادثه‌خيز استان شناسايي شود.


ابوالقاسم باقري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرج اظهار كرد: استان البرز داراي موقعيت ويژه‌اي از جمله نزديكي به تهران و پايتخت كشور بوده و همين امر موجب افزايش حساسيت و اهميت اين استان شده است.

وي تصريح كرد: از سوي ديگر موقعيت جغرافيايي استان البرز به صورتي است كه احتمال وقوع برخي از بلاياي طبيعي و حوادث غيرمترقبه در البرز بيش از ديگر استان‌ها است.

مديركل مديريت بحران استانداري البرز افزود: به همين دليل مديريت استانداري و ستاد مديريت بحران تاكيد جدي بر افزايش آمادگي دستگاه‌هاي خدماتي‌، امدادي و اجرايي استان براي افزايش آمادگي براي مقابله با حوادث غيرمترقبه، بحران‌هاي احتمالي و كاهش خسارات ناشي از اين حوادث دارند.

باقري گفت: براي اينكه بتوانيم به ميزان آمادگي مطلوب براي زمان‌هاي بحراني دست يابيم، از يكسو بايد امكانات و تجهيزات لازم را پيش‌بيني كرده و از سوي ديگر پيش از وقوع حادثه، آنها را پيش‌بيني كنيم.

وي بادامه داد: يكي از مهم‌ترين نيازهاي امروز استان البرز براي مديريت بحران، شناسايي و پيش‌بيني حوادث احتمالي از جمله شناسايي نقاط حادثه‌خيز است.

مديركل مديريت بحران استانداري البرز افزود: در اين راستا دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط موظف شده‌اند كه هر كدام در حوزه مسئوليت و وظايف خود به شناسايي اين نقاط بپردازند.

باقري افزود: به عنوان نمونه اداره راه و شهرسازي موظف است تا نقاط زلزله‌خيز استان را شناسايي كرده و براي مقابله با حوادث احتمالي و پيشگيري از افزايش خسارات برنامه‌ريزي لازم را داشته باشد.

وي گفت: براي تحقق كامل اين طرح و تدوين نقشه راه نيازمند اعتبارات مالي لازم هستيم و در اين زمينه كمبودهاي بسياري داريم.

باقري در پايان اظهار اميدواري كرد؛ با تخصيص اعتبارات و بودجه مالي مورد نياز، هر چه سريع‌تر دستگاه‌هاي اجرايي استان البرز در حوزه مسئوليت و وظايف خود اقدام به شناسايي و پيش‌بيني بحران‌هاي احتمالي و راهكارهاي مقابله با آن كنند.

انتهاي پيام/2302/ز30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن