تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820501067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كوتاه از بهارستان


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: كوتاه از بهارستان
پرونده بابك زنجاني بسته شد

سخنگوي كميسيون اصل 90 اعلام كرد كه پرونده بابك زنجاني در اين كميسيون فعلا بسته شده و كميسيون به هيچ عنوان در اين مورد بحث ديگري نمي‌كند. به گزارش ايرنا، مصطفي افضلي فرد در جمع خبرنگاران پارلماني با تاكيد بر اينكه پرونده مفتوحه در اين كميسيون براي بانك زنجاني درباره بدهي اين فرد بابت فروش نفت بوده است، گفت: پرونده وي در اين كميسيون در حال حاضر بسته شده است. وي درباره اينكه قرار بود تا چهارم دي ماه گزارشي درباره دريافت كارت هديه توسط نمايندگان مجلس از سازمان تامين اجتماعي منتشر شود، گفت: هيات نظارت بر رفتار نمايندگان و يا هيات رييسه مجلس مستنداتي در اين خصوص از كميسيون اصل 90 مجلس درخواست نكرده است.

تذكر كتبي نمايندگان تهران درباره قطع درختان باغ معنوي

نمايندگان مردم تهران نسبت به قطع درختان باغ معنوي جمشيديه به رئيس‌جمهور و مسئولان ذي‌ربط تذكر كتبي دادند. به گزارش مهر در جلسه ديروز مجلس شوراي اسلامي نمايندگان تهران در تذكر كتبي خطاب به رئيس‌جمهور و مسئولان ذي‌ربط نسبت به قطع درختان باغ معنوي جمشيديه تذكر دادند. بر اين اساس نمايندگان تهران خطاب به مسئولان عنوان كردند كه چرا علي‌رغم قرار گرفتن باغ معنوي جمشيديه در منطقه حفاظت شده و دستور ديوان مبني بر توقف ساخت‌و‌ساز در آن، همچنان درختان اين باغ قطع مي‌شود و ساخت‌و‌ساز در آن ادامه دارد.

توضيح درباره شنود دفتر مطهري

عضو كميسيون امنيت ملي گفت: وزير اطلاعات بايد درباره تجهيزات شنود دفتر كار مطهري پاسخ شفاف دهد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدي دواتگري در تذكر شفاهي خطاب به وزير اطلاعات گفت: چندي پيش وزير اطلاعات براي يافته شدن تجهيزات شنود در دفتر كار آقاي مطهري به كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي آمد و توضيحاتي را به وي ارائه داد. عضو كميسيون امنيت ملي ادامه داد: آنگونه كه آقاي مطهري در مصاحبه خود اذعان داشتند مشخص شده كه وي از پاسخ وزير اطلاعات قانع نشده و پس از پيگيري‌هاي بيشتر مطهري مديركل مربوطه در وزارت اطلاعات بركنار شد. وي تصريح كرد: هم چنين چندي پيش روزنامه كيهان در مطلبي نوشته كه يك شبكه جاسوسي در دفتر كار آقاي مطهري نفوذ كرده از اين رو از وزير اطلاعات مي‌خواهيم درباره اين پراكنده گويي‌ها توضيح دهد.

اعلام وصول سوال از وزير تعاون

هيات رئيسه مجلس سوال 3 نماينده مجلس از وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي را اعلام وصول كرد. به گزارش تسنيم، محمدحسين سبحاني‌نيا سوال ملي 3 نماينده مجلس از وزير تعاون را اعلام وصول كرد. وي ادامه داد: سوال ملي محمدحسن آصفري، سيدسعيد حيدري طيب و سيد فتح‌الله حسيني از وزير تعاون، راه و رفاه اجتماعي درباره علت عدم اجراي ماده 45 قانون برنامه پنجم توسعه اعلام وصول مي‌شود.

رخنه رانت‌خواران در صنعت فولاد

رييس كميته تحقيق و تفحص از صنعت فولاد با تاكيد براينكه رانت‌خواران بسياري درصنعت فولاد رخنه كرده‌اندگفت:اين كميته در نظر دارد در مقابل افرادي كه به منظور بدست آوردن سودهاي كلان از واردات جلوي احداث كارخانه‌هاي توليد فولاد را در كشور مي‌گيرند، بايستد و با رانت خواري در اين صنعت مقابله كند. نادر قاضي پور در گفت وگو با خانه‌ملت ادامه داد: وزير صنعت، معدن و تجارت در جلسه با كميته تفحص براي همكاري در جريان تحقيق و‌تفحص اعلام آمادگي كرد تا گره‌هاي كوري كه براي بهره‌برداري از طرح‌هاي فولادي طي سال‌هاي گذشته ايجاد شده، رفع شود. وي با اشاره به محورهاي تحقيق و تفحص از صنعت فولاد، افزود:اين كميته در نظر دارد در مقابل افرادي خاص كه به منظور بدست آوردن سودهاي كلان از واردات جلوي احداث كارخانه‌هاي توليد فولاد را در كشور مي‌گيرند بايستد و با رانت خواري در اين صنعت مقابله كند.

جلسه رسيدگي به آلودگي تهران

عضو كميسيون عمران مجلس از هيأت رئيسه خواست تا با توجه به روند رو به افزايش بيماري‌هاي ناشي از آلودگي هوا، جلسه اي با حضور مسئولين مربوطه برگزار شود. به گزارش خانه ملت، مهرداد بائوج لاهوتي در تذكري شفاهي با اشاره به آلودگي هواي تهران و ساير كلان شهرها با بيان اينكه ساليانه 2700 نفر درتهران و 5 هزار نفر در كل كشور جان خود را به دليل آلودگي هوا از دست مي‌دهند از هيأت رئيسه مجلس مي‌خواهم تا به منظور بررسي اين موضوع جلسه اي غير علني و يا علني با حضور وزراي صنعت و نفت و مسوولين سازمان محيط زيست و شهرداري تهران برگزار كند.

بودجه 93 واقع بينانه است

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اينكه هر بشكه نفت، 100 دلار، قيمت‌گذاري واقع بينانه است،گفت: با توجه به شرايط بين‌المللي و برنامه‌ريزي‌هايي كه در داخل است به نظر نمي‌رسد در بودجه سال 93 ميزان تخصيص اعتبارات پايين‌تر از سال گذشته باشد با اين تفاوت كه سقف بودجه واقع بينانه‌تر شده بنابراين بدون شك در سال 93 با كسري بودجه كمتري رو‌به‌رو مي‌شويم.

به گزارش خانه ملت رمضانعلي سبحاني فر گفت: من تصور مي‌كنم بودجه نخست دولت تدبير و اميد واقعي‌تر از بودجه‌هاي دولت قبل باشد چرا كه با وجود اين كه ارقام در برخي از قسمت‌ها كاهش يافته و اين مسئله باعث انتقاد شده اما دولت با واقع‌بيني بودجه را تدوين كرده است. سبحاني فر تصريح كرد: در هيچ يك از بخش‌هاي بودجه سال 92 بيش‌از 50 درصد محقق نشده و در خوشبينانه‌ترين حالت ممكن بايد گفت 130 هزار ميليارد از بودجه سال گذشته محقق شده است.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن