تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 19 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800582688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار نسبت به تداوم آلودگي هوا دركشور/ اعلام فهرست مناطق آلوده پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: هشدار نسبت به تداوم آلودگي هوا دركشور/ اعلام فهرست مناطق آلوده پايتخت
وي از كليه كودكان، سالمندان و كليه بيماران قلبي و ريوي خواست به طور جدي از تردد در هواي آلوده خودداري كنند.
مديركل محيط زيست استان تهران گفت: ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق كمتر از 2.5 ميكرون همچنان در شرايط هشدار است.

دكتر محمد هادي حيدرزاده در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: بر اساس اطلاعات ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي هواي تهران بر ميزان غلظت آلاينده‌هاي منوكسيدكربن، دي‌اكسيد گوگرد و ذرات معلق كمتر از 10 ميكرون نسبت به روزگذشته در همين ساعات افزوده شده و از ميزان غلظت آلاينده‌هاي اوزون و ذرات معلق كمتر از 2.5 ميكرون كاسته شده است.

وي افزود: بدين ترتيب ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق كمتر از 2.5 ميكرون با 155 PSI همچنان فراتر از حد مجاز و در شرايط هشدار است.

حيدرزاده با اشاره به پيش‌بيني سازمان هواشناسي مبني بر آسمان صاف در پاره‌اي نقاط غبارآلود، گفت: بر اين اساس انتظار مي‌رود شاخص كيفيت هواي تهران همچنان در شرايط هشدار باقي بماند.

وي از كليه كودكان، سالمندان و كليه بيماران قلبي و ريوي خواست به طور جدي از تردد در هواي آلوده خودداري كنند.

مديركل محيط زيست استان تهران به آلاينده ذرات معلق كمتر از 2.5 ميكرون اشاره كرد و گفت: بر اساس اطلاعات ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي هوا، پارك رازي در منطقه 11 با 178 PSI، شهرداري منطقه 15 با 167، پارك سلامت در منطقه 17 و پارك قائم در منطقه 18 با 163، تهرانسر در منطقه 21 با 160، دانشگاه علم و صنعت در منطقه 4 با 158، فرمانداري شهر ري در منطقه 20 با 154، شهرك چشمه در منطقه 22 با 153، سوهانك در منطقه 4 با 151، شادآباد در منطقه 18 با 147، دانشگاه تربيت مدرس در منطقه 6 با 143 و پيروزي در منطقه 13 با 136 PSI به ترتيب آلوده‌ترين مناطق تهران هستند.

سازمان هواشناسي كشور نيز با صدور اخطاريه‌ ويژه‌اي نسبت به تداوم پايداري جوي تا اوايل هفته آينده هشدار داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسي كشور، نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي، كاهش چگالي آلاينده‌هاي جوي تا اوايل هفته آتي را نشان نمي‌دهد. از اين رو هواي غبارآلود و نامطلوب همچنان در شهرهاي مختلف كشور تداوم خواهد داشت.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن