تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801501072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده صادق: غبار از چهره بازدارندگی پوشالی صهیونیست‌ها زدوده شد


واضح آرشیو وب فارسی::

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که عملیات «وعده صادق» نشان داد بازدارندگی صهیونیست‌ها تنها یک تصور خیالی بوده و آن‌ها در واقع بازدارندگی محکمی ندارند. علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه ایران، روز شنبه در اجلاس بین‌المللی «غزه مظلوم مقاوم» بیان کرد که مسئله غزه، به عنوان یک منطقه مظلوم اما مقاوم، اکنون مهم‌ترین مسئله جهان اسلام و افکار عمومی جهان است. همواره در جهان اسلام، موضوع فلسطین به عنوان یک موضوع راهبردی مطرح بوده است.

او در ادامه سخنانش در این نشست افزود: مقاومت اسلامی تنها یک جریان سیاسی یا اجتماعی نیست، بلکه ریشه در باور مردم فلسطین، باور مردم مسلمان و تمامی آزادی‌خواهان جهان دارد.



سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد که عملیات «طوفان الاقصی» باعث اتحاد بیشتر جریان مقاومت شد.

علی باقری گفت که عملیات «طوفان الاقصی» نقطه عطفی در تاریخ ملت فلسطین و همچنین در تاریخ رژیم صهیونیستی بود. او افزود که وضعیت رژیم صهیونیستی هر روز بدتر می‌شود و تنها ابزار این رژیم برای بقا، کشتار و نسل‌کشی است. رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی هیچ‌گاه نتوانست ابتکار عمل را در دست بگیرد.

باقری تاکید کرد که وضعیت رژیم صهیونیستی در مقابله با جریان مقاومت هر روز بدتر می‌شود. او تصریح کرد که با وجود تلاش‌های حامیان رژیم صهیونیستی، این رژیم نتوانسته است یک چارچوب و سازوکار بین‌المللی حمایتی ایجاد کند. اکنون رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی، حقوقی و افکار عمومی به یک رژیم منفور تبدیل شده و امروز منفورترین موجود نزد مردم جهان است.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران با اشاره به اثرات عملیات طوفان الاقصی، بیان کرد که این عملیات باعث اتحاد و هم‌افزایی بیشتر جریان مقاومت در منطقه شده است.

باقری اظهار کرد که اگر صهیونیست‌ها کمی فهم داشتند، حمله به سفارت ایران را انجام نمی‌دادند.

او گفت: در پاسخ به این حمله غیرمنتظره صهیونیست‌ها، ایران عملیات «وعده صادق» را اجرا کرد که نشان داد که بازدارندگی خیالی صهیونیست‌ها را از بین می‌برد و در واقع نشان داد که آن‌ها بازدارندگی محکمی ندارند. اگر صهیونیست‌ها کمی فهم داشتند، این اقدام را انجام نمی‌دادند تا حداقل بازدارندگی پوشالی آن‌ها این‌گونه به خطر نیفتد. عملیات «وعده صادق» نشان داد که رژیم صهیونیستی دارای استحکام و توانایی لازم برای صیانت از موجودیت نامشروع خود نیست.

او تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی چاره‌ای جز پذیرش واقعیت مقاومت ندارد و باید گفتمان، اهداف و پیام مقاومت را درک کند. مقاومت امروز مستحکم‌تر از چند ماه قبل است و این پیام قوی برای صهیونیست‌هاست.

باقری با اشاره به حمایت ایران از جریان مقاومت، تأکید کرد که ایران همچنان از جریان مقاومت حمایت می‌کند و حمایت از جریان مقاومت صرفاً منحصر به ایران نیست، بلکه یکی از دستاوردهای جریان مقاومت طی عملیات طوفان‌ الاقصی است.

امروز حتی نمی‌توان به حذف جریان مقاومت فکر کرد، برای اینکه برداشتی بیشتر از وظایف این جریان را داشته باشیم، به سخنان سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران توجه کنیم. او گفت: مقاومت یک عامل ثابت در منطقه است و نقش آن در پیشگیری از تنش‌های بین المللی بسیار اهمیت دارد. این مقاومت نه تنها یک سازوکار مخالفت با اشغال است، بلکه یک رویکرد مثبت و بالقوه است. مقاومت برنامه‌ریزی دقیقی دارد و این نشان‌دهنده بلوغ آن است.

وی ادامه داد: ما باید از توان های خود در سیاست، رسانه و دیپلماسی جهانی برای حمایت از مردم فلسطین استفاده کنیم و فشارهای متعددی بر رژیم صهیونیستی و حامیانش تحمیل کنیم. این فشارها می‌تواند در حمایت از جریان مقاومت موثر باشد و ما نباید از هیچ فرصتی برای مبارزه با جرایم صهیونیست‌ها گذشته‌ باشیم.

سرپرست وزارت خارجه با اشاره به بلوغ جریان مقاومت، گفت: با این توان‌ها، آینده جریان مقاومت روشن‌تر از گذشته خواهد بود و ان‌شاءالله زمانی خواهد رسید که ما در قدس نماز بخوانیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن