تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801298436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هرگز اقدام به خرید پنجره دوجداره نکنید اگر این موارد را نمی دانید


واضح آرشیو وب فارسی::

هرگز اقدام به خرید پنجره دوجداره نکنید اگر این موارد را نمی دانید


پنجره دوجداره | فروش پنجره UPVC در کرج | گروه صنعتی دراج

این یک واقعیت غیر قابل انکار هست که در و پنجره ها یک عنصر اساسی در تعیین طراحی خانه هستند. آنها خانه را با دنیای بیرون برقرار می کنند، باعث می شوند تا نور طبیعی و جریان هوا به فضای داخل راه پیدا کند و در نهایت هوای داخل منزل را تهویه می کنند.

در حالی که برخی از صاحبان خانه ممکن است پنجره های تک جداره که از لحاظ قیمت، مقرون به صرفه تر هستند را انتخاب کنند، بیایید برخی از دلایل اصلی را بررسی کنیم که چه مزایایی در انتظار کسانی است که در و پنجره های خود را از نوع دوجداره انتخاب می کنند.

به زبان ساده، شیشه دوجداره در انواع تجهیزات شیشه ای (به ویژه پنجره ها) کاربرد دارد و شامل دو شیشه است که در یک قاب قرار گرفته اند و این شیشه ها توسط یک لایه نازک هوا (خلاء) یا گاهی اوقات، با یک گاز بی اثر مانند آرگون از هم جدا می شوند. ماده جادویی شیشه های دوجداره، این لایه بین دو پانل است.

شیشه دوجداره سرما را بیرون نگه  و گرما را در داخل نگه می‌دارد. جریان هوای سرد را کاهش می دهد و یک گام بالاتر از شیشه‌های تک جداره است - که شامل یک شیشه منفرد است که به تنهایی به عنوان یک مانع بین فضای داخل و خارج عمل می‌کند. هر کسی که از پنجره های تک جداره استفاده می کند می داند، در طول ماه های سرد، این شیشه های تنها مانند خنک کننده عمل می کنند.

آیا منشا پنجره دوجداره را می دانید؟

اولین گزارش‌ها از دو برابر شدن شیشه‌ های پنجره برای محافظت در برابر سرما،کمی مبهم هستند، اما برخی منشأ آن را اسکاتلند در سال 1870 می‌دانند. هر کسی که به این کشور سفر کرده، می‌داند که اسکاتلند چقدر می‌تواند سرد باشد. در طول زمستان، خانه‌های ویکتوریایی با اتاق‌های متعدد که نیاز به گرم کردن دارند، بیش تر شبیه یخچال‌های غول‌پیکر هستند تا از خانه های خانوادگی.

ساکنان این مناطق سردسیر دریافتند که با چسباندن یک ورق یا شیشه اضافی روی پنجره‌های خود با بتونه، فضا کمی گرم‌تر می‌شود. این پنجره‌های تقویت شده، مانع بین سرمای سخت زمستان و خانواده‌های لرزان را ضخیم‌تر می‌کرد. نفوذ هوای سرد و آب برف و باران کاهش یافت و دمای خانه از "این مانند زندگی در عصر یخبندان است" به "شاید همه ما امسال زمستان را پشت سر بگذاریم" ارتقا یافت.

ولی شیشه های دوجداره ای که امروزه می شناسیم، در سال 1930 در ایالات متحده توسط C D Haven اختراع شد. ایده او شامل دو صفحه شیشه‌ای بود که از نظر اندازه و ضخامت برابر بودند و در یک قاب قرار گرفته بودند. ولی این امر مستلزم یکنواختی کامل در شیشه مورد استفاده بود که در آن زمان بسیار گران بود. تا سال 1941 که او موفق شد با شرکتی که مایل بود محصول او را تولید کند، قرارداد ببندد.

در نهایت در سال 1952، پس از جنگ جهانی دوم که باعث شده بود همه چیز متوقف شود، محصول Haven  سرانجام به تولید رسید. این محصول بلافاصله به یکی از محبوب ترین محصولات لوکس، تبدیل شد.

مدل های مختلف پنجره دوجداره

به طور کلی، شیشه های دوجداره در طیف وسیعی از "انواع" وجود ندارند اما مواد مورد استفاده برای قاب و انواع شیشه های به کار رفته متفاوت هستند. UPVC که معمولاً برای ساخت پنجره دوجداره از آن استفاده می کنند که عمدتاً به دلیل ارزان بودن تولید و دوام و قابلیت بازیافت upvc است.

اما گزینه های دیگری هم به جز یو پی وی سی وجود دارند. قاب پنجره ها می توانند با استفاده از آلومینیوم نیز ساخته شوند.

وقتی صحبت از خود شیشه می شود، چند گزینه وجود دارد که شامل:

شیشه فلوت

شیشه فلوت اصطلاحی است که به تکنیکی اطلاق می شود که برای تولید اکثر شیشه های مدرن مورد استفاده برای پنجره ها و سایر تجهیزات استفاده می شود. در این روش شیشه مذاب بر روی لایه ای از فلز مذاب ریخته می شود که پوششی یکنواخت و کاملا صاف ایجاد می کند. شیشه فلوت ممکن است فانتزی به نظر برسد، اما در واقع بیشتر شیشه ها با این روش ساخته می شوند.

شیشه لمینیت

شیشه های دوجداره ذاتاً ایمن تر از تک جداره هستند اما شیشه های لمینت این سطح از امنیت را حتی بیشتر می کنند. شیشه ها‌ای لمینت از دو ورقه شیشه ساخته می‌شوند که به هم چسبیده‌اند و در صورت شکستن، به جای تبدیل شدن به میلیون‌ها قطعه کوچک، فقط ترک خورده و خود را در کنار هم نگه می‌دارد.

آلومینیوم و upvc‌، فریم های پنجره دوجداره

پنجره آلومینیومی


پنجره آلومینیومی | فروش پنجره ترمال بریک در کرج | گروه صنعتی دراج

پنجره های آلومینیومی قاب های آلومینیوم ساخته می شوند. آنها به دلیل دوام، استحکام و مقاومت در برابر خوردگی محبوب هستند که این پنجره ها را برای استفاده در ساختمان های مختلف از جمله خانه ها، ادارات و سازه های تجاری مناسب می کند.

پنجره های آلومینیومی سبک وزن هستند و به نگهداری خاصی نیاز ندارند که در دراز مدت، آنها را به گزینه ای مقرون به صرفه تبدیل می کند. این پنجره ها در طیف وسیعی از سبک‌ها، طرح‌ها و رنگ ها ساخته می شوند که باعث انعطاف‌پذیری در زیبایی و عملکرد آنها می شود.

آنها عایق حرارتی و صوتی خوبی ارائه می دهند که باعث حفظ آرامش مکان و بالابردن بازدهی انرژی می شوند. به طور کلی، پنجره های آلومینیومی یک انتخاب مناسب برای کسانی است که به دنبال یک گزینه مدرن و کاربردی برای در و پنجره هستند.

مزایا پنجره آلومینیومی

  • دوام و استحکام بالا
  • نیاز تعمیر و نگهداری کم
  • عایق حرارتی
  • زیبا و قابل تولید در رنگ ها و طرح های متنوع
  • عایق صدا
  • سازگار با محیط زیست
  • امکان تولید در ابعاد بزرگ

دوام : یکی از دلایل اصلی که پنجره های قدیمی و چوبی به تدریج توسط سبک های دیگر حذف می شوند این است که در طولانی مدت ارزش یکسانی ندارند. آلومینیوم چون فلزی است، بادوام است آنقدرها در برابر رطوبت و دیگر عوامل ضعیف نیست.

تعمیر و نگهداری : نگهداری از پنجره های آلومینیومی بسیار آسان است. آنها در رنگ ها و سبک های مختلف به فروش می رسند و اگر شما پنجره آلومینیومی که با روش آنادایز رنگ شده است تهیه کنید، هرگز نیازی به رنگ آمیزی مجدد آن نخواهید داشت.

ماندگاری طولانی : تعویض پنجره ها یک هزینه اضافی است بنابراین بهتر است روی چیزی سرمایه گذاری کنید که برای مدت طولانی کارایی داشته و نیاز به تعویض و تعمیر نداشته باشد خبر خوب این است که آلومینیوم، پنجره ای مقاوم است و می تواند برای سال ها همان شکل اولیه را حفظ کند.

معایب پنجره های آلومینیوم

توجه به این نکته حائز اهمیت است که تولید پنجره های آلومینیومی در چند دهه اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. با این وجود، نصب پنجره های آلومینیومی دارای برخی معایب نیز هست:

عایق حرارتی: شاید یکی از بزرگ ترین معایب پنجره های آلومینیومی، عایق حرارتی پایین آنها باشد. در عصری که بهره وری انرژی برای افراد بسیار مهم است، آلومینیوم کمترین “شکست حرارتی” را در بین انواع پنجره ها دارد. فناوری‌های جدید مانند لایه پلی آمید میان دو لایه پروفیل آلومینیوم،‌ در تلاش برای رفع این مشکل هستند، اما بعید است که آلومینیوم در این زمینه به خوبی یو پی وی سی عمل کند. در حالی که عایق حرارتی این پنجره در آب و هوای معتدل نگران کننده نیست، آلومینیوم قطعاً برای مکان هایی با زمستان های شدید مناسب نیست.

نفوذ سرما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: این مورد نیز به نحوه انتقال گرما و سرما توسط فلزات مربوط می شود، پنجره های آلومینیومی بیشتر مستعد انتقال سرما هستند. همچنین در زمستان خود پنجره ها هم سرد می شوند، بنابراین نمی توان گفت بهترین گزینه برای جایگزینی پنجره های قدیمی در آب و هوای سرد هستند.

خوردگی: در حالی که آلومینیوم بسیار بادوام و مقاوم است، هیچ نوع مصالح ساختمانی وجود ندارد که حداقل یک مشکل نداشته باشد. مشکل آلومینیوم نیز خوردگی است. هنگامی که فلز در معرض نمک موجود در هوا قرار می گیرد، دچار خوردگی می شود. آلومینیوم نیز مانند هر نوع فلز دیگری در برابر نمک مقاومت زیادی ندارد.

پنجره upvc چیست

upvc یک پلاستیک با ماندگاری طولانی است که برای ساخت در و پنجره ها استفاده می شود. مقاومت و استحکام این پروفیل ها، آن را به گزینه ای عالی برای پانل های شیشه ای سنگین، مانند شیشه دو یا سه جداره تبدیل می کند.

UPVC  یک ماده غیر سمی است و در طول تولید آن هیچ گونه ماده مضری در محیط منتشر نمی شود. همچنین ماندگاری بالایی دارد، بنابراین نیازی به تعویض و تعمیر مکرر نخواهد داشت (که به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک می کند)، و همچنین قابل بازیافت است. در مقایسه با سایر مواد مانند چوب، یو پی وی سی نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد و در برابر خوردگی یا پوسیدگی در اثر رطوبت زیاد بسیار مقاوم است.

پنجره های یو پی وی سی به عنوان یک عایق حرارتی بسیار قوی، به تنظیم دمای داخل ساختمان ها در تمام طول سال کمک می کنند. این مورد انرژی مصرف شده برای گرمایش و سرمایش را کاهش می دهد. به ویژه، اگر سیستم گرمایشی شما به گاز یا نفت متکی است، نصب درها یا پنجره‌ های UPVC مصرف این سوخت ها را کاهش می‌دهد و به داشتن محیط زیستی سالم کمک می کند.

با انتخاب محصولات UPVC می توانیم با مقرون به صرفه ترین قیمت در بازار به کاهش آسیب به محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کنیم. تفاوت قیمت بین UPVC و آلومینیوم قابل توجه است، به طوری که پنجره های آلومینیومی معمولاً بین 35٪ تا 50٪ بیشتر از پنجره های uPVC قیمت دارند.

مزایا پنجره یو پی وی سی

تعمیر و نگهداری: پنجره های یو پی وی سی نیازی به رنگ آمیزی، سنباده کاری یا آب بندی ندارند و این موارد به تنهایی یک مزیت قابل توجه برای این پنجره های است. برخلاف پنجره‌های چوبی که ممکن است در طول زمان و در اثر رطوبت پوسیده شده و آسیب ببینند، پنجره‌های UPVC در برابر رطوبت مقاوم هستند.

یکی از بهترین مزایای پنجره‌ های یو پی وی سی آسانی در تمیز کردن آن‌ها است، می‌توانید با یک پارچه مرطوب یا مواد شوینده ملایم آنها را پاک کنید.

صرفه‌جویی در انرژی:  عایق عالی در و پنجره‌ های upvc به کاهش هزینه ‌های انرژی شما کمک می‌کند. پلی وینیل کلراید (upvc)یک عایق کارآمد است که به تنظیم دمای داخل خانه شما در تمام فصل ها کمک می کند. در نتیجه، می توانید میزان قبض انرژی و ردپای کربن خود را کاهش دهید.

دوام: پنجره‌های upvc می‌توانند برای چندین دهه بدون نیاز به تعویض دوام بیاورند زیرا این مواد در برابر زنگ‌زدگی، خوردگی و آسیب‌ های ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض عناصری مانند باد، باران و خورشید مقاوم هستند.

زیبایی: پنجره های یو پی وی سی در رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند، بنابراین می توانید بدون نگرانی آنها را با دکوراسیون داخلی، نمای بیرونی خانه و موارد دیگر هماهنگ کنید. چه بخواهید پنجره هایتان ظاهری سنتی داشته باشند و چه مد روز و مدرن، طیف گسترده رنگ و طرح های یو پی وی سی به این معنی است که می توانید با سلیقه خود پیش بروید.

معایب پنجره های upvc

آیا می توان انتظار داشت که یک محصول هیچ ضعفی نداشته باشد؟ ما اینطور فکر نمی‌کنیم و به همین دلیل معایب پنجره‌ دوجداره یو پی وی سی و مشکلاتی که ممکن است برخی افراد هنگام خرید آن‌ها تجربه کنند را بررسی می‌کنیم.

غیرقابل تجزیه: یو پی وی سی زیست تخریب پذیر نیست، بنابراین نمی توان آن را به راحتی بازیافت کرد. این مورد می تواند افرادی که به محیط زیست اهمیت می دهند را نگران کند. همینطور یو پی وی سی زمانی که می سوزد، می تواند گازهای سمی ساطع کند.

تغییر رنگ: مناطقی که سطح بالایی از آلودگی دارند یا مناطقی که تمام طول روز زیر نور مستقیم خورشید قرار دارند، ممکن است به مرور زمان شاهد تغییر رنگ فریم پنجره باشند. در حالی که این موضوع معمولا برای اکثر پنجره ها صدق نمی کند، ولی همچنان یکی از معایب پنجره دوجداره یو پی وی سی به شمار می رود.

یو پی وی سی تا چه مدت دوام می آورد؟

در مقایسه با مواد دیگر، مانند آلومینیوم، یو پی وی سی دوام و ماندگاری کمتری دارد. همچنین طیف رنگی یو پی وی سی بسیار محدود تر از آلومینیوم است و از نظر زیبایی شناختی، ممکن است یو پی وی سی برتری آلومینیوم را نداشته باشد. همین مورد ممکن است باعث شود تا در طی زمان از این پنجره ها خسته شوید و خواستار تعویض شان باشید.

آیا upvc از آلومینیوم گران تر است؟

هزینه در و پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی بسته به عوامل مختلفی مانند کیفیت، اندازه، سبک و مکان نصب می‌تواند متفاوت باشد.

با این حال، به طور کلی، یو پی وی سی نسبت به آلومینیوم ارزان تر است. قیمت کمتر upvc هم به این دلیل است که یو پی وی سی ماده ارزان تری برای تولید و نصب نسبت به آلومینیوم است که به فرآیند های ساخت پیچیده تری نیاز دارد.

آلومینیوم ماده ای بادوام تر و با استحکام تر از یو پی وی سی است که ممکن است در دراز مدت آن را به گزینه ای مقرون به صرفه تبدیل کند. در نهایت، تفاوت هزینه بین uPVC و آلومینیوم به شرایط و ترجیحات فر خریدار هم بستگی دارد.

تفاوت میان پنجره های آلومینیوم و یو پی وی سی

تفاوت در زیبایی: سبک ملک شما  تأثیر بسیار بیشتری از آنچه که شما انتظار دارید، بر پنجره های انتخابی شما خواهد داشت. بسته به زمانی که ملک شما ساخته شده است، منطقه ای که در آن ساخته شده است یا حتی ارزش ملک شما، هر پنجره ای که در نهایت تصمیم بگیرید خریداری کنید، باید انعکاسی از سبک خانه شما باشد.

اگر ملک شما حس امروزی تری دارد، شاید انتخاب پنجره های آلومینیومی به جای پنجره های یو پی وی سی تصمیم بهتری باشد، چرا که به ملک شما ظاهر شیک و زیبایی می بخشد. با این حال، برای بسیاری از ساختمان ها پنجره های یو پی وی سی بهترین انتخاب هستند.

بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه پنجره هایی برای ساختمان شما مناسب هستند این است که محیط ساختمان خود را در نظر بگیرید و اینکه چه سبکی برای موقعیت ملک مناسب می باشد.

علاوه بر این، مطمئن شوید که هر پنجره ای که قصد نصب آن را دارید دقیقاً همان شکل و طرحی که می خواهید داشته باشد، چه از بیرون و چه از داخل. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که هر دو قاب پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی در طیف وسیعی از رنگ‌ها موجود هستند، به این معنی می توانید طبق سلیقه خود، در و پنجره هایتان را شخصی سازی کنید.

اطمینان حاصل کنید که در و پنجره ای را انتخاب کرده اید که به بهترین وجه با ساختمان شما مطابقت دارد.

قیمت متفاوت: با توجه به هزینه های ساخت و همچنین نوع مواد مصرفی، هزینه خرید و صب پنجره های ساخته شده از آلومینیوم معمولاً بسیار گرانتر از پنجره های ساخته شده با یو پی وی سی است. با این حال، با توجه به اینکه آلومینیوم ماده ای بسیار مقاوم و مستحکم است، اغلب اوقات انتخاب پنجره های آلومینیومی مقرون به صرفه تر است، زیرا این در و پنجره ها به اندازه UPVC نیاز به تعمیر و تعویض ندارند.

اگر به دنبال پنجره ‌هایی هستید که در کنار قیمت مناسب، مزایای بیشماری هم داشته باشند، پنجره‌ های یو پی وی سی قطعا انتخابی درست برای شما خواهند بود. پنجره های یو پی وی سی نه تنها، مقرون به صرفه تر از پنجره های آلومینیومی هستند، بلکه طول عمر شگفت انگیزی نیز دارند. پنجره های یو پی وی سی همراه با مقاومت بالایی که در برابر پوسیدگی دارند، برای کسانی که به دنبال نصب در و پنجره  در ساختمان هایی با ابعاد متوسط ​​هستند، بسیار مناسب است.

انتخاب انواع پنجره ها و سبک های مختلف می تواند به طور بالقوه باعث تغییر در هزینه های شما شود. به عنوان مثال، اگر بخواهید یک پنجره آلومینیومی معمولی را انتخاب کنید، باید حداقل هزینه ای در حدود  میلیون تومان را در نظر داشته باشید. با این حال، یک پنجره معمولی یو پی وی سی به طور قابل توجهی هزینه کمتری برای شما خواهد داشت و میانگین قیمت آن از میلیون تومان شروع می شود. به خاطر داشته باشید که میزان هزینه در و پنجره های شما در طول زمان و بسته به عوامل مختلفی در نوسان است.

در نهایت اینکه یو پی وی سی در مقابل پنجره های آلومینیومی از نظر قیمت، ارزان تر است اما پنجره های آلومینیوم بسیار بادوام تر هستند.

تعمیر و نگهداری: وقتی صحبت از نگهداری پنجره ‌های یو پی وی سی و پنجره‌ های آلومینیومی به میان می‌آید، صادقانه، تفاوتی با یکدیگر ندارند. هر دو ماده محکم و بادوام هستند، مقاوم در برابر پوسیدگی یا دفرمگی می باشند، و هر دوی آن ها به نگهداری خیلی کمی احتیاج دارند و برای مدت زمان طولانی، نیازی به تعویض در و پنجره های خود نخواهید داشت.

تمیز کردن هر دو مدل این پنجره ها در صورت نیاز هم بسیار آسان است. برای تمیز کردن این در و پنجره ها تنها به یک پارچه و یک سطل آب گرم نیاز دارید.

بنابراین همانطور که پیش تر گفتیم، تفاوتی در نگهداری این پنجره ها وجود نداشته و هیچ کدام بر دیگری برتری ندارند و نگهداری از هر دو بسیار آسان می باشد.

بهره وری انرژی: برای سال‌های متوالی، پنجره های UPVC به عنوان یک عایق صوتی در برابر صداهای آزار دهنده محیط در نظر گرفته می‌شوند. و بسیاری از پنجره‌ های یو پی وی سی دارای شکست حرارتی فوق‌العاده بالایی هستند. در مورد پنجره های آلومینیومی اما برای مدتی، شایعه شده بود که به اندازه پنجره‌های یو پی وی سی عایق خوبی نمی باشند. که این شایعه تا حدی درست است. با این حال در و پنجره های آلومینیومی، شاید نه به اندازه پنجره های یو پی وی سی، در حفظ گرما و جلوگیری از نفوذ صدا تاثیر گذاراند.

از آنجایی که آلومینیوم ماده ای فلزی است بنابراین بسیار رسانا هم است، به همین دلیل عبور گرما از آن آسان تر است. ولی در سال‌های اخیر، فناوری آنقدر پیشرفت کرده است که امروزه پنجره های آلومینیوم نیز در حد پنجره های یو پی وی سی در صرفه جویی انرژی، کارآمد هستند.

امروزه تولیدکنندگان پروفیل های آلومینیوم از ماده ای پلاستیکی به نام پلی آمید در ساخت پروفیل استفاده می تا سطح عایق بالاتری را ارائه دهند. این نوع از پروفیل های آلومینیوم با نام ترمال بریک شناخته می شوند که پروفیل به دو بخش بیرونی و درونی تقسیم شده و بین این دو بخش لاستیک پلی آمید قرار می گیرد و از انتقال حرارت از لایه داخلی پروفیل به لایه بیرونی و بالعکس جلوگیری می کند.

به طور خلاصه، با تولید پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، دیگر تفاوت چندانی بین سطوح عایق بودن این پنجره با یو پی وی سی وجود ندارد ولی اگر هنوز نگران هستید، پنجره های یو پی وی سی را انتخاب کنید. این پنجره ها در طی سال های متوالی امتحان خود را پس داده اند.

استحکام و دوام: در طی سال های طولانی، یو پی وی سی یک انتخاب فوق العاده موثر و محبوب برای قاب های پنجره بوده است. همانطور که قبلا ذکر شد، این ماده بسیار قوی و مستحکم بوده و در مقاومت فوق العاده ای در برابر پوسیدگی برای مدت زمان طولانی دارد. علاوه بر این، پنجره های یو پی وی سی به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند که یکی دیگر از مزایای بیشمار این در و پنجره ها است. البته مانند هر چیز دیگری، پس از 30 سال یا شاید هم بیش تر، فریم ها کارایی اولیه خود را از دست داده و در نهایت نیاز به تعویض پیدا می کنند.

با این حال، فریم ‌های آلومینیومی باکیفیت، تا 50 سال و گاهی حتی بیش تر همدوام می‌آورند. چیزی که آلومینیوم را از سایر فلزات متمایز می کند این ویژگی اش است که زنگ نمی زند، به این معنی که با گذشت سال ها، پنجره های شما به دلیل زنگ زدگی آسیب نمی بینند

حکم: هنگامی که به پنجره ‌های upvc و آلومینیومی با دوام هستند و در آب و هوا های مختلف نیز از خود مقاومت نشان می دهند تنها با این تفاوت که آلومینیوم تا 50 سال دوام می آورد، در حالی که یو پی وی سی تا 30 سال کارایی خود را حفظ می کند.

آیا پنجره های دوجداره به اندازه قیمتشان، ارزش دارند؟

پاسخ این سوال که “آیا پنجره های دوجداره ارزشش را دارند یا نه” تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما اهمیت بیش تری به صرفه جویی در هزینه های انرژی می دهید یا هزینه تعویض پنجره های تک جداره خودتان با پنجره های دوجداره؟  پاسخ به این سوال می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند ولی در نهایت انتخاب با شماست. اما این مورد را هم باید در نظر داشته باشید که سال ها طول می کشد تا پنجره های دوجداره هزینه خود را پرداخت کنند.

با این حال، با افزایش قیمت مسکن افراد بیش تری به جای ارتقاء به یک ملک گران ‌تر و بزرگ ‌تر، به بهبود شرایط خانه فعلی روی می‌آورند.

در اینگونه موارد، شیشه های دو جداره کاملاً ارزش هزینه اضافی را دارند. اگر قصد دارید به هر حال در و پنجره های جدیدی به فضای خود اضافه کنید به خصوص اگر فضای کاملا جدیدی ایجاد می کنید که به گرمایش نیز نیاز دارد، انتخاب شیشه دوجداره می تواند در بلند مدت در صرفه جویی انرژی کمک کننده باشد.

اگر در موقعیتی هستید که پول چندان نگران کننده نیست، و صرفاً پنجره دوجداره را به عنوان یک گزینه کاربردی در نظر دارید، این در و پنجره ها بهترین انتخاب هستند. کاهش هدر رفت حرارتی و عایق صوتی قوی، باعث بهبود کیفیت فضاهای داخلی خواهد شد.

کدام یک از مدل های پنجره دوجداره برای خانه مناسب است؟

انتخاب بین پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی برای یک خانه به عواملی مانند بودجه، طرح مورد نظر برای در و پنجره، دوام و بهره وری انرژی بستگی دارد. پنجره های یو پی وی سی مقرون به صرفه و کم مصرف هستند اما ممکن است به اندازه آلومینیوم بادوام و در طرح و رنگ های متنوع موجود نباشند.

پنجره های آلومینیومی مستحکم، بادوام و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف هستند اما هزینه خرید آن ها بیش تر و عایق صوتی و حرارتی کمتری نسبت به یو پی وی سی دارند. در نهایت، بهترین پنجره به ترجیحات و نیاز های فردی بستگی دارد.

به جرات می توان گفت که هر دو پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی مزایا و معایب خود را دارند و نمی توان گفت که یکی از آنها نسبت به دیگری برتری دارد یا بهتر است. وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد پنجره برای خانه تان می رسد، توصیه ما این است که پنجره هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با اولویت ها و ترجیحات شخصی شما مطابقت دارند. فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، به همین دلیل بحث در مورد اینکه کدام نوع پنجره دوجداره (یو پی وی سی یا پنجره آلومینیوم) بهتر است، احتمالاً هرگز به نتیجه قطعی نخواهد رسید.

ولی اگر هنوز هم در انتخاب پنجره دوجداره کرج برای منزل یا محل کار خود دچار تردید هستید، به شما توصیه می کنیم تا با تیم کارشناسان فروش ما در گروه صنعتی دراج تماس حاصل فرمایید. شما می توانید درخواست قیمت مدل پنجره مورد نظرتان را دهید، در مورد کسب و کار ما پرس و جو کنید، یا از یکی از کارشناسان ما در مورد پنجره هایی که با منزل و نیاز های شما مطابقت دارند، راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

آدرس مجموعه ما یعنی گروه صنعتی دراج در استان البرز می باشد. ما تجربه زیادی در نصب پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی داریم. برای دریافت اطلاعات بیش تر در مورد خدمات ما می توانید به وب سایت گروه صنعتی دراج مراجعه کنید.

توری


توری پنجره دوجداره | فروش توری  پنجره UPVC در کرج | گروه صنعتی دراج

حالا که به دنبال خرید پنجره دوجداره هستید، بهتر است با محصول کاربردی دیگری که در کنار پنجره دوجداره مزایای بیشماری برای شما به همراه خواهد داشت هم آشنا شوید.

توری پنجره دوجداره در دور نگه داشتن حشرات از خانه شما فوق العاده موثر هستند و با استفاده از این توری ها دیگر به حشره کش های الکتریکی و اسپری های حشره کش نیازی نخواهید داشت چرا که این توری ها در وهله اول از ورود این حشرات کوچک، موذی و آزار دهنده به داخل فضا جلوگیری می کنند و شما دیگر نیازی نخواهید داشت تا به دنبال راهی برای خلاصی و کشتن آنها باشید.

همچنین توری پنجره علاوه بر جلوگیری از نفوذ حشرات، به دلیل آنتی باکتریال بودن جلوی ورود گرد و غبار به داخل منزل را نیز می گیرند بنابراین می توانید با خیال راحت پنجره های خود را باز کنید و از هوای تازه لذت ببرید بدون اینکه نگران ورود گرد و غبار و حشرات باشید، توری پنجره آن ها را در فضای خارجی نگه خواهند داشت.

 توری های پنجره هم مانند هر محصول دیگری در انواع مختلفی وجود دارند که هر یک از آن ها ویژگی های مختص به خود را داشته و با نیاز های افراد سازگار خواهند بود. یک دسته بندی کلی توری، توری های متحرک و ثابت هستند که هر کدام از این دسته بندی ها خود انواع مختلف توری پنجره را دارا هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

پیش تر توری پنجره متحرک را عنوان کردیم. همانطور که از نام این دسته بندی از توری می توان برداشت کرد، این توری ها متحرک بوده و می توان آن ها را باز و بسته کرد. بنابراین از همین ویژگی آن ها می توان نتیجه گرفت که این دسته از توری ها برای در و پنجره هایی که رفت و آمد زیادی از طریق آنها صورت می گیرد و نیاز هست که توری برای آن ها نصب شود که قابل باز و بسته شدن باشد، مناسب هستند.

از انواع توری های متحرک می توان به توری پلیسه ای مویی خور، توری دبل فریم یا نام دیگر آن مگنتی و توری پلیسه اکونومی اشاره کرد.

دسته بندی دیگر توری ها، توری پنجره های ثابت هستند و این قابلیت که باز و بسته شوند در این مدل ها وجود ندارد. معمولا از این توری های برای پنجره های کلنگی و در کل در و پنجره هایی که رفت و آمدی از آن ها صورت نمی گیرد استفاده می کنند.

از جمله توری ها ثابت، توری فیکس مش و بزار بردار را می توان نام برد.

ما در گروه صنعتی دراج تمام مدل های ذکر شده توری در این مطلب را با کیفیت بالا، برای شما عزیزان آماده می کنیم. همچنین توری ها با رنگ فریم های مختلف نیز موجود هستند بنابراین اگر شما خواستار توری رنگی باشید، ما برای شما توری رنگی هم خواهیم ساخت.

امیدواریم مطالبی که به اشتراک گذاشتیم به شما در انتخاب توری مناسب کمک کنند ولی اگر به اطلاعات یا مشاوره بیش تری نیاز دارید، ما یک تیم خدمات مشتری بسیار آگاه داریم که آماده کمک به شما هستند. همینطور برای کسب اطلاعات بیش تر درباره توری ها می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

سخن پایانی

خب حالا شما هر آنچه که باید در مورد پنجره دوجداره بدانید، را می دانید. پنجره های دوجداره در واقع تبدیل به یک استاندارد برای ساختمان های سراسر کشور و حتی جهان شده اند. این پنجره ها مزایای زیادی را ارائه می دهد که باعث می شود خانه گرم تر، ساکت تر و از لحاظ انرژی کم مصرف تر شود.

مسلماً، این مطالب ممکن است به تنهایی برای توجیه کردن شما برای تعویض تمام پنجره‌ های تک جداره‌تان کافی نباشد، اما اگر قصد دارید ملک خود را گسترش دهید یا قصد خرید در و پنجره برای ساختمان نوساز خود را دارید، با تمام ویژگی ها و مزایای ذکر شده، پنجره های دوجداره بهترین انتخاب شما خواهند بود.

و با این وجود، اگر سؤال دیگری در مورد پنجره دوجداره، پنجره یو پی وی سی، پنجره آلومینیومی و توری یا مراحل سفارش و نصب این محصولات دارید، لطفاً در تماس با ما در گروه صنعتی دارج، دریغ نکنید!

همانطور که خودتان مطالعه کردید، انتخاب درب و پنجره دوجداره برای خانه، محل کار و ویلای شما مزایای زیادی دارد.

اما آیا هزینه کردن برای آن ها ارزش دارد؟ فرض کنیم قبوض کمتر انرژی، راحتی در طول سال و کاهش سر و صدا چیزی است که شما به دنبال آن هستید. در این صورت، پنجره های دوجداره قطعا انتخاب عاقلانه ای است!

ما درها و پنجره‌های دوجداره را در استان های البرز و تهران عرضه می‌کنیم. همین امروز با تیم مجرب ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می‌توانید آنها را در خانه خود نصب کنید و از مزایا بیشمارشان نهایت استفاده را ببرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن