تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804246093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه اطلاعات مقبول فرهيختگان ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: روزنامه اطلاعات مقبول فرهيختگان ايران است


مشهد ـ‌ خبرنگار اطلاعات: مدير توزيع و فروش روزنامه اطلاعات در همايش نمايندگان و خبرنگاران شمال‌شرق كشور در مشهد گفت: اين نشريه مقبول فرهيختگان كشور است و نمي‌تواند به خاطر افزايش تيراژ، متانت و وزن اجتماعي و فرهنگي خود را كاهش دهد.
علي محمد هاشمي افزود: كساني كه در تحريريه مأموريت توليد محتوا را برعهده دارند، همواره به رسالت اصلي مطبوعات يعني ارتقاء فرهنگ عمومي در جامعه فكر مي‌كنند، به همين دليل هميشه به مطالب مفيد، داراي بار آموزشي و مورد نياز جامعه فكر مي‌كنند.
وي يادآور شد: مطالب زرد فاقد اثرگذاري مثبت شايد عوام پسند باشد و موجب افزايش چند نسخه تيراژ شود، اما هدفگذاري روزنامه اطلاعات را مخدوش مي‌كند و ما هرگز ذائقه متين خوانندگان وفادار خود را تغيير نمي‌دهيم.
وي انتشار بي‌محاباي مطالب حوادث را اشاعه ناامني و ترس در جامعه دانست و گفت: مطالبي كه يأس و نااميدي و هيجان كاذب را به جامعه منتقل مي‌كند، با سياست‌هاي روزنامه اطلاعات هماهنگ نيست.
مدير فروش و توزيع روزنامه اطلاعات از نمايندگان روزنامه در شمال شرق كشور خواست با تلاش بيشتر، امكان بهره‌مندي نخبگان و دانشجويان و فرهنگدوستان كشور از توليدات انتشارات مؤسسه را فراهم كنند.
هاشمي انتقال پيام فرهنگي به نسل جوان و صيانت از ارزش‌هاي اخلاقي را اولويت روزنامه اطلاعات ذكر كرد و گفت: ما همه توان و امكانات و بضاعت خود را براي آسان‌سازي ارائه خدمات و روان‌سازي دسترسي به مؤسسه به‌كار گرفته‌ايم.
وي اظهار اميدواري كرد: شبكه گسترده همكاران روزنامه اطلاعات در كشور در جهت تحقق آرمانهاي اين مؤسسه بزرگ انتشاراتي تلاش مضاعفي داشته باشند.
سخنان دبير سرويس شهرستانها
در اين نشست، سيدمحمد ويژگان دبير سرويس اخبار شهرستانهاي روزنامه نيز در سخناني به تشريح نقش رسانه‌هاي مكتوب در عصر مانور گسترده رسانه‌اي در فضاي مجازي پرداخت.
وي گفت: در مقطعي كه فضاي مجازي سرشار از رفتارهاي تقليدي در ارائه اخبار ريز و درشت است و هيچ‌كس به منش‌هاي خبرنويسي وفادار نيست، خبرنگاران بايد همت بيشتري داشته باشند.
ويژگان با انتقاد شديد از رويه حاكم بر فضاي مجازي كه بر رسانه‌هاي مكتوب نيز اثر گذاشته است گفت: متأسفانه توليدات خبري در بسياري از رسانه‌ها، كپي از روي يكديگر است كه در برخي مواقع فرم مطالب نيز بدون تغيير ارائه مي‌شود.
دبير سرويس شهرستانهاي روزنامه اطلاعات با بيان اين‌كه خبرنگاري يك شغل نيست بلكه يك انتخاب عاشقانه براي خدمت به فرهنگ جامعه است، گفت: خبرنگاران بايد براي توليد يك اثر خوب، تمام فرآيند علمي، منطقي و اجتماعي پسند را طي كنند.
به گفته وي، استفاده بي‌منطق از مطالبي كه فاقد قابليت‌هاي خبري است و انتشار آن به نام خود، نوعي سرقت ادبي است كه متأسفانه موارد قابل مشاهده آن زياد است.
او با اشاره به ويژگي‌هاي يك خبر و گزارش خوب، توجه به زمان براي انتشار مطلب را اجتناب‌ناپذير دانست و گفت: هر مطلب مهمي اگر در زمان مناسب منتشر نشود، فاقد ارزش است.
ضرورت توجه به جذب آگهي
ميرجليل سيدمجيدي معاون سازمان آگهي‌هاي مؤسسه اطلاعات هم در سخناني با تشريح روند موفقيت‌آميز مؤسسه در نزديك به يك قرن فعاليت مطبوعاتي، نام مؤسسه اطلاعات را برند آشناي جهان رسانه دانست و گفت: بايد از ظرفيت اين قدمت و اعتبار استفاده شود.
وي گفت: براساس تقسيم‌بندي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، روزنامه اطلاعات جزو 5 روزنامه برتر كشور است به همين دليل در تعريف نرخ آگهي‌هاي دولتي در اين رده مورد محاسبه قرار مي‌گيرد.
مجيدي روزنامه اطلاعات را رسانه‌اي اثرگذار اما بدون وابستگي به نهادهاي سياسي و مالي دانست و يادآور شد: به رغم نداشتن مسيرهاي دريافت پول و بودجه، در رديف بنگاه‌هاي خبري مطرح در خاورميانه و بزرگترين مؤسسه مطبوعاتي كشور هستيم.
گزارش خبرنگار ما حاكي است در اين همايش كه در زائرسراي روزنامه اطلاعات در مشهد مقدس برگزار شد محمد غفاريان و غلامحسين تهراني سرپرستان روزنامه اطلاعات در خراسان رضوي و سمنان در سخناني به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
در اين نشست كه خبرنگاران و نمايندگان روزنامه اطلاعات در خراسان رضوي، شمالي، جنوبي و سمنان نيز حضور داشتند شركت‌كنندگان پس از پايان اين همايش ضمن زيارت بارگاه ملكوتي حضرت رضا(ع) با حضور در ميهمانسراي حضرتي در خوان نعمت ثامن‌الحجج(ع) اطعام شدند.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن