تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهراب بهار متولد مي‌شود/ ساخت دكور خانه نوجواني شاعر آب و آينه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سهراب بهار متولد مي‌شود/ ساخت دكور خانه نوجواني شاعر آب و آينه
فيلم سينمايي "پرنده" درباره زندگي سهراب سپهري به كارگرداني جلال فاطمي بهار 93 جلوي دوربين مي رود.

جلال فاطمي كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب كه فيلم سينمايي "پرنده" همچنان در مرحله پيش‌توليد قرار دارد، گفت: با توجه به شرايط موجود تمام زمستان را درگير پيش‌توليد اين فيلم سينمايي خواهيم بود و "پرنده" را بهار سال آينده جلوي دوربين مي‌بريم.

وي با اشاره به اينكه تا امروز تعدادي از لوكيشن هاي مورد نظر و برخي از بازيگران انتخاب شده‌اند، بيان كرد: با توجه به اينكه بخش هايي از داستان اين فيلم درباره كودكي سهراب سپهري است و به فراخور آن اين بخش ها بايد در كاشان فيلمبرداري شود، به دنبال لوكيشن هاي مورد نظر در اين شهرستان هستيم. البته اگر لوكيشن مورد نظر براي فيلم در كاشان را پيدا نكنيم مجبور خواهيم بود تا بخش هايي از تصاوير مربوط به كودكي سهراب را استوديو بگيريم.

وي در پاسخ به اين كه خانه كودكي سهراب سپهري در كاشان هنوز قابل استفاده است؟ توضيح داد: باغ و خانه‌اي كه سهراب كودكي خود را در آن سپري كرد، ديگر وجود ندارد اما ما توانستيم با تاييد خواهران سهراب سپهري، خانه دوران نوجواني اش را پيدا كنيم، اما اين خانه نيز فضاي چندان مناسبي براي فيلمبرداري ندارد.

خواهرزاده سهراب سپهري ادامه داد: هرچند مادر و خاله ام خانه دوران نوجواني سهراب را شناسايي كردند، اما اين خانه تفكيك و به خانه هاي مستقلي تبديل شده است به همين دليل ساخت دكور اين خانه براي ما بسيار راحت تر از بازسازي خانه فعلي براي فيلمبرداري است.

بازيگر فيلم سينمايي "خسته نباشيد" در پاسخ به اين پرسش كه براي نقش سهراب سپهري بازيگري شبيه سهراب انتخاب خواهد كرد يا خير؟ بيان كرد: هرچند در فرهنگ سينمايي ما وقتي صحبت از ساخت يك فيلم سينمايي به صورت بيوگرافي مي شود همه انتظار دارند بازيگري شبيه فرد مورد نظر انتخاب شود، اما اين شبيه سازي در سينماي اروپا و آمريكا كاملا رد شده است.

فاطمي در پايان تاكيد كرد: من تمام تلاش خود را مي كنم تا بازيگري را انتخاب كنم كه بتواند از پس نقش سهراب سپهري برآيد، به همين دليل همچنان در حال گرفتن تست از بازيگران مختلف براي نقش سهراب سپهري هستيم.

كد خبر: 2201498

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۰۹:۴۸

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن