تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803069508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سري سوم كارنامه ساخته مي‌شود/ با آفتاب شرقي تلنگر مي‌زنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سري سوم "كارنامه" ساخته مي‌شود/ با "آفتاب شرقي" تلنگر مي‌زنيم
تهيه‌كننده برنامه در حال پخش "كارنامه" كه به نقد كتاب مي‌پردازد از ساخته شدن سري سوم اين برنامه در صورت تامين منابع مالي و همكاري اهالي ادبيات خبر داد.

محمد رحيمي تهيه‌كننده برنامه "كارنامه" كه با موضوع كتاب و به ويژه نقد آثار ادبي از شبكه چهار سيما روي آنتن مي‌رود به خبرنگار مهر گفت: ما در سري اول "كارنامه" 26 قسمت طبق برنامه قبلي و 2 قسمت هم برنامه اضافه روي آنتن برديم و همانطور كه مي‌دانيد در حال حاضر سري دوم اين برنامه ادبي دوشنبه‌ها ساعت 21 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

وي افزود: ما براي سري دوم هم 26 قسمت در نظر گرفته‌ايم كه تاكنون 16 قسمت آن پخش شده است و اميدواريم بتوانيم در صورت تامين منابع مالي و ادامه همكاري فعالان عرصه نشر و كتاب سري سوم "كارنامه" را هم بسازيم.

تهيه‌كننده برنامه "كتاب 4" كه چندي پيش از شبكه چهار روي آنتن مي‌رفت، بيان كرد: با توجه به اينكه در حوزه كتاب و كتابخواني و به ويژه در حوزه نقد كتاب برنامه‌هاي تاثيرگذار و حتي نمونه مشابه "كارنامه" در تلويزيون پخش نمي‌شود ما همه تلاش خود را داريم كه بتوانيم اين برنامه را حفظ كنيم البته در اين مسير به همراهي و كمك اهالي فرهنگ نياز داريم.

رحيمي در پاسخ به اينكه در سري جديد با عوامل سري فعلي ادامه همكاري مي‌دهيد؟ توضيح داد: گروه ما گروه ضعيفي نيست كه بخواهيم آن را عوض كنيم ولي اگر واقعا اين نتيجه حاصل شود كه كسي بهتر از ما مي‌تواند برنامه را پيش ببرد حتما اين اتفاق خواهد افتاد.

اين برنامه‌ساز تلويزيوني با تاكيد مجدد بر اينكه در حوزه نقد كتاب برنامه جدي از رسانه ملي پخش نمي‌شود و حتي در شبكه‌هاي خارجي هم كمتر نمونه از اين دست برنامه‌ها وجود دارد، عنوان كرد: شايد همين موضوع باعث شده كه صاحبان كتاب‌ها هم چندان با مساله نقد آثارشان ميانه نداشته باشند و حتي در مقابل اين نقدها در برنامه ما هم موضع داشتند كه همين امر باعث ما نقش منتقد را به مجري - كارشناس برنامه واگذار كنيم.

وي ادامه داد: ما اميدواريم با استمرار پخش برنامه‌هايي از اين دست مساله نقد آثار ادبي بيشتر جا بيفتد. اهالي ادبيات حتما به اين مساله واقفند كه نقد آثار قطعا به بهتر شدن كارها و روشن شدن مسير پيش‌رو مي‌انجامد. در حال حاضر هم خيلي از مولفان از نقد كتابشان در "كارنامه" استقبال مي‌كنند و اميدواريم اين جريان رشد پيدا كند.

رحيمي كه يكي از تهيه‌كنندگان برنامه معارفي "آفتاب شرقي" شبكه اول سيما نيز هست در بخش ديگر صحبت‌هاش به اين برنامه پرداخت و گفت: من روزهاي سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه تهيه‌كنندگي اين برنامه اذانگاهي را برعهده دارد. اين برنامه با سابقه‌اي بيش از 10 سال كه از تلويزيون پخش مي‌شود جاي خود را بين مخاطبان باز كرده است و آمار دريافت بيش از 12 هزار پيامك به ما نشان مي‌دهد كه مردم از اين برنامه استفاده مي‌كنند.

اين تهيه‌كننده در پاسخ به اينكه آيا شما براي جذب مخاطباني كه غالبا پاي برنامه‌هاي معارفي نمي‌نشينند هم تلاش كرده‌ايد؟ بيان كرد: اتفاقا ما از همين پيامك‌ها متوجه مي‌شويم كه مخاطباني از طيف‌هاي مختلف داريم كه به مرور با مسايل ديني بيشتر ارتباط برقرار كرده‌اند.

رحيمي در پايان گفت: ما به دنبال اين هستيم كه حتي با زدن يك تلنگر مردم را هرچه بيشتر با مسايل معرفتي آشنا كنيم. بسيار سعي كرده‌ايم كه از آسيب‌هاي مرسوم برنامه‌هاي مذهبي فاصله بگيريم و مسايل شناختي را چه در حوزه اخلاقي و چه اعتقادي با مردم در ميان بگذاريم.

كد خبر: 2202232

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۲:۳۷

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن