تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819662833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت 14 كيف‌قاپ تهراني


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بازداشت 14 كيف‌قاپ تهراني
سركلانتر سوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ از اجراي طرح امنيت محله محور در محدوده هاي مركزي تهران خبر داد و گفت:" با تلاش يگان هاي انتظامي و گشت هاي 110 كلانتري هاي زيرمجموعه سركلانتري سوم، 14 سارق كيف قاپ بازداشت شدند.

به گزارش سرويس حوادث ايسنا، سرهنگ شهريار بشتام ضمن اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور در محدوده خيابان هاي كريمخان، قائم مقام، وليعصر(عج)، طالقاني و اطراف آن از شناسايي و بازداشت 14 سارق كيف قاپ در اين محدوده ها طي سه روز گذشته خبر داد.

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" در راستاي اجراي تدابير رييس پليس تهران بزرگ و درخواست شهروندان محدوده هاي فوق در خصوص برخورد با سارقان كيف قاپ، ماموران كلانتري هاي زيرمجموعه اين سركلانتري اقدام به اجراي طرح امنيت محله محور در اين محدوده كردند.

وي افزود: در اين طرح كه تا بامداد امروز ادامه داشت كليه ماموران گشت هاي انتظامي كلانتري مذكور اقدام به اجراي طرح برخورد با سارقان كيف قاپ كردند كه متعاقب آن، 14 تن از سارقان كه با اقدامات خود باعث سلب آسايش شهروندان شده بودند، شناسايي و دستگير شدند.

به نوشته پليس، سركلانتر سوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ادامه داد: ماموران اين كلانتري با تحت نظر گرفتن محله هاي جرم خيز و مكان هايي كه احتمال سرقت و كيف قاپي در آنجا مي رفت در هنگام گشتزني موفق شدند اين سارقان را كه بعضا در حال سرقت و پرسه زني در محله هاي مذكور بودند، شناسايي كرده و دستگير كنند.

انتهاي پيام

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن