تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه برنامه‌اي براي امنيت اطلاعات سازمان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عرضه برنامه‌اي براي امنيت اطلاعات سازمان‌ها
مدير توسعه بازار يك شركت امنيتي روسي به برنامه امنيتي كه اين شركت مختص هر سازمان توليد مي‌كند اشاره كرد و گفت: امنيت اطلاعات سازمان‌ها بسيار مهم است به همين دليل مي‌توان با راهكارهايي نرم‌افزاري جلوي سواستفاده ديگران از اطلاعات را گرفت.

آندره سوكورنكو در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات ايسنا، اظهار كرد: سال 2003 فعاليت خود را آغاز كرده و درحال حاضر توانستيم راهكارهاي خود را در كشورهاي اروپايي روسيه و آسيا توسعه دهيم. در آينده برنامه توسعه شركت خود در ساير كشورها را داريم.

وي در رابطه با عملكرد نرم‌افزارهاي شركت InfoWatch مطرح كرد: ما ابتدا از اهداف شركت‌ها و ريسك‌هاي كه براي آن‌ها وجود دارد بوسيله نرم‌افزارها مطلع مي‌شويم. بدين تريتب سازمان‌ها نيز مي‌توانند از اطلاعات مشتريان و اطلاعات محرمانه سازماني خود حفاظت كنند.

مدير توسعه بازار اين شركت امنيتي روسي همچنين اظهار كرد: ابتدا داخل سازمان و اتفاقاتي كه رخ مي‌دهد توسط نرم‌افزار تحليل و بررسي مي‌شود. درحقيقت اولين مرحله تحليل اطلاعات و امكان تهديدهاي درون سازماني است. بعد از انجام اين مرحله به ارائه يك راه‌كارهاي خاص براي هر سازمان خواهيم رسيد.

وي ادامه داد: البته اين موضوع براي سازمان‌هاي كوچكتر فرايندي متفاوت‌تر را طي مي‌كند. با توجه به فعاليت و اندازه هر سازمان راهكاري متفاوت ارائه مي‌شود. به علاوه برنامه‌اي نيز طراحي كرديم كه سازمان‌ها بوسيله آن مي‌توانند شبكه‌هاي اجتماعي را تحليل كنند و نظرات كاربران را به مدير سازمان ارائه دهد تا وضعيت سازمان خود را بهبود بخشد. سعي شده اين محصولات را نوعي در نظر بگيريم كه توانايي بومي سازي نيز داشته باشند.

وي در پايان گفت: ما درحال حاضر نمايندگي انحصاري در ايران نداريم اما به فكر توسعه محصولاتمان در اين كشور هستيم.

به گزارش ايسنا چنين نرم‌افزارهايي كه در اين رابطه با فعاليت‌هاي سازماني راهبردهاي امنيتي ارائه مي‌دهند چندان زياد نيستند. بحث اصلي در اين زمينه اعتماد به شركت ارائه كننده برنامه است چراكه چنين شركت‌هايي علاوه بر اينكه مي‌توانند بسيار مفيد باشند و جلوي مشكلات امنيتي در سيستم‌ها را بگيرند، مي‌توانند به عنوان يك بسته جاسوسي نيز مورد استفاده قرار گيرند، پس بهتر است قبل از تهيه چنين برنامه‌هايي سابقه شركت ارائه كننده آن بررسي شود.

انتهاي پيام

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن