تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802204583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش مي‌دهدمعرفي دومين سرپرست شهرداري آبيك


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهدمعرفي دومين سرپرست شهرداري آبيك
با تصويب اعضاي شوراي اسلامي شهر آبيك و تأخير در انتخاب شهردار آبيك، يوسف حاجي‌زاده دومين سرپرست شهرداري اين شهر معرفي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از آبيك، شهر آبيك با بيش از 50 هزار نفر جمعيت از شهرهاي بخش مركزي شهرستان آبيك در شمال آزادراه تهران ـ قزوين، مركز ثقل سه استان تهران، البرز و قزوين و دروازه ورودي 10 استان شمالي و غربي و محور ورودي چهار كشور همسايه به پايتخت است.

با ورود چهارمين شوراهاي اسلامي آبيك، 9 عضو جديد شوراي اسلامي متشكل از هشت آقا و يك خانم در 12 شهريور ماه سال جاري براي تغيير در مديريت شهري در اين شهر، به اين توافق نظر رسيدند كه فريد شريعت پناهي مسئول اداري و كارگزيني و بازرسي شهرداري آبيك را تا تعيين شهردار جديد اين شهر به عنوان سرپرست شهرداري معرفي و منصوب كنند.

براي معرفي نخستين گزينه شهردار آبيك، اعضاي شوراي اسلامي شهر آبيك در جلسه‌اي، بيش از سه ساعت در خصوص معرفي شهردار جديد به فرمانداري به بحث و تبادل نظر پرداخته بودند.

با پيگيري خبرنگار فارس در آبيك مشخص شد هومن طاهري به عنوان شهردار جديد آبيك از سوي اعضاي شوراي اسلامي شهر آبيك تعيين و به فرمانداري معرفي شده است.

هومن طاهري كه سابقه كار در شهرداري را داشت و به عنوان معاون شهرداري محمدشهر استان البرز مشغول بود، در زمان نصرت‌الله مافي يكي از شهرداران پيشين آبيك، معاون شهردار آبيك بوده است.

يادآوري اين مطلب ضروري است كه 16 نفر از شهرهاي مختلف براي سكانداري شهرداري آبيك به شوراهاي اسلامي شهر آبيك معرفي شده بودند كه اعضاي شوراي اسلامي شهر آبيك به اين نتيجه رسيدند كه هومن طاهري را تعيين كنند.

هومن طاهري اصالتاً اهل يكي از شهرستان‌هاي استان قزوين بود كه با كسب هفت رأي از 9 عضو شوراي اسلامي شهر آبيك در هيئت بدوي تعيين صلاحيت و گزينش استانداري قزوين رد صلاحيت شد، ولي در مرحله دوم با كسب پنج رأي و با اصرار پنج عضو شوراي اسلامي شهر آبيك مبني بر تجديد نظر استانداري قزوين معرفي شد كه باز هم نتوانست در هيئت تجديد نظر صلاحيت و گزينش استانداري قزوين، آراي اكثريت را كسب كند.

بنابر اين گزارش، با رد صلاحيت هومن طاهري از سوي استانداري قزوين، دومين گزينه شهردار آبيك روز يكشنبه سوم آذر ماه سال جاري، با آراي اكثريت اعضاي شوراي اسلامي شهر آبيك انتخاب و براي تأييد و ابلاغ حكم به استانداري قزوين معرفي شد.

به گزارش فارس، پس از بحث و بررسي برنامه‌هاي ارائه شده از سوي گزينه‌هاي مطرح با مناسب دانستن برنامه‌هاي ارائه شده و تجارب گزينه دوم شهردار آبيك در مسئوليت‌هاي گذشته شوراي شهر، عليرضا امامقليان شهردار سابق محمودآباد نمونه و مشاور سابق شوراها در استانداري قزوين به عنوان دومين گزينه شهردار آبيك به استانداري قزوين معرفي شده كه در زمينه شهرسازي تخصص دارد.

البته ناگفته نماند كه چهار عضو شوراي اسلامي شهر آبيك به گزينه ديگري غير از امامقليان، رأي موافق داده بودند كه براي گزينه نخست شهرداري آبيك يعني هومن طاهري در مرحله معرفي به هيئت تجديد نظر استانداري قزوين نيز پنج نفر از اعضاي شورا به طاهري رأي داده بودند و چهار عضو ديگر رأي نداده بودند.

با توجه به گذشت 111 روز از رفتن علي يحيي‌پور شهردار سابق شهر آبيك و حضور سرپرست شهرداري اعضاي شوراي اسلامي شهر و با توجه به تأخير در اجراي پروژه‌ها، ارائه خدمات بيشتر به مردم و تسريع در امور شهري و شهروندان، خروج شهر از بلاتكليفي و سر و سامان بخشيدن به وضعيت شهر و شهروندان اميد مي‌رفت با حضور احمد عجم استاندار سابق قزوين تكليف دومين گزينه شهرداري آبيك مشخص شود ولي اين امر صورت نگرفت و طلسم شهرداري آبيك شكسته نشده و هنوز در حالت تعليق قرار دارد.

با آراي اكثريت اعضاي شوراي اسلامي آبيك براي تسريع در روند امورات شهري و شهروندان، يوسف حاجي‌زاده به دليل داشتن سوابق اجرايي و تجربه كاري در امور اجرايي شهرداري استان‌هاي آذربايجان شرقي و غربي به عنوان دومين گزينه سرپرست شهرداري انتخاب شد تا بتواند در امورات شهري تسريع بهتر و بيشتري ببخشد.

با ورود مرتضي روزبه استاندار جديد و بومي استان قزوين، انتظار مي‌رود در آينده نزديك، تكليف دومين گزينه شهرداري آبيك مشخص شود و هرچه زودتر شهردار آبيك انتخاب شود.

البته مردم شهر آبيك هم در انتظار شهردار جديد هستند و مي‌خواهند هرچه زودتر طلسم شهردار آبيك شكسته شود و علاوه بر رتق و فتق امور شهري، اعضاي شوراي اسلامي شهر آبيك نيز مصوبات خوبي را براي شهر تصويب و اجرايي كرده و شهر آبيك را به سمت پيشرفت و توسعه به پيش ببرند.

انتهاي پيام/77006/خ30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن