تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802718751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش مي‌دهدبي‌نتيجه ماندن دومين جلسه انتخاب رئيس شوراي استان كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهدبي‌نتيجه ماندن دومين جلسه انتخاب رئيس شوراي استان كرمانشاه
دومين جلسه شوراي عالي استان امروز در استانداري كرمانشاه براي انتخاب رئيس و نايب رئيس برگزار شد كه بدون نتيجه به ‌پايان رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، دومين جلسه شوراي عالي استان ظهر امروز در استانداري كرمانشاه براي انتخاب رئيس و نايب رئيس و ساير اعضا برگزار شد كه بدون نتيجه به‌پايان رسيد.

معاون عمراني استانداري كرمانشاه در ابتداي جلسه به اعضاي اين شورا توصيه كرد در انتخاب خود منافع و شأن استان را در نظر گرفته و با ديد جناحي و منطقه‌اي به مسائل نپردازند.

حيدر مطاعي تصريح كرد: فرد مورد نظر خود را به‌دور از تعصبات انتخاب كرده و تصميمات خود را بر تأثيرپذيري، تأثيرگذاري و تجربه‌كاري وي بنا كنيد تا پشيماني در كار نباشد.

در اين جلسه ابتدا دو نفر از اعضا كه براي رياست شوراي اسلامي استان كانديد شده بودند، به‌ مدت پنج دقيقه به طرح ديدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

شهرام مرادي (نماينده شوراي اسلام‌آبادغرب) انتظار خود از اعضاي شورا را ايجاد وحدت، يگانگي و انسجام اعضا عنوان كرد و گفت: اميدواريم با دست در دست هم قرار دادن، بيان مشكلات و اشاعه فرهنگ غني كرمانشاه گام‌هاي بلندي در اين راستا برداريم.

جمال فرزادي‌پور (نماينده شوراي صحنه) ابراز داشت: در صورت جلب اعتماد اعضا، تمام تلاش خود را براي هم‌گام شدن با دولت در پيش‌برد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به‌كار مي‌گيرم.

وي با اشاره به اينكه توسعه و پيشرفت استان مرهون تلاش‌ها و توانايي‌هاي يكايك اعضا است، ابراز داشت: ايجاد و تدوين سند چشم‌انداز توسعه استان كرمانشاه يكي از مهم‌ترين اهدافم است.

در اين جلسه رأي‌گيري از اعضا صورت گرفت كه باز هم جمال فرزادي‌پور و شهرام مرادي به آرا مساوي هر كدام هفت راي دست يافتند.

اعضا 14 نفره با درخواست فرصت تنفس پنج دقيقه‌اي به‌رايزني و تبادل نظر با يكديگر، بدون حضور مسئولان و خبرنگاران پرداختند تا شايد بتوانند به تصميم قطعي برسند.

پس از گذشت اين مدت پيشنهاد اعضا به‌شكل واگذاري تصدي دوره‌اي يك‌ساله پست رياست شورا به اعضاي انتخابي بود كه با انتقاد شديد معاون عمراني استانداري كرمانشاه مواجه شد.

مطاعي با بيان اينكه اين حركت در شأن شورا نيست، تصريح كرد: بعد از گذشت دو جلسه و رايزني‌ها و مشورت‌هايي كه با يكديگر داشتيد، باز هم به ابتداي خط بازگشتيد.

وي با اشاره به اينكه در قانون الزام چهار ساله براي تصدي پست رياست شوراي اسلامي استان وجود دارد، خاطرنشان كرد: زياد به‌دنبال تصدي پست‌ها نباشيد، رئيس اين شورا نماينده تمام مردم استان بوده و بايد قصدش خدمت به مردم باشد.

مطاعي قصد و هدف شورا را انتقال نظرات اعضا و مشكلات استان به مسئولان امر دانست و افزود: تقسيم كردن وظايف به‌دور از شأن اين شورا است و بايد به فكر انتخاب يك تيم قوي از استان در كشور باشيد.

معاون عمراني استانداري كرمانشاه تاكيد كرد: نبود تعاملات و منيت‌ها موجب خواهد شد كه استان كرمانشاه نماينده‌اي در شوراي عالي استان‌ها نداشته باشد.

وي با بيان اينكه وظيفه وزارت كشور نظارت بر حسن اجراي قانون است، اذعان داشت: قانون در اين مورد چيزي پيش‌بيني نكرده و بايد از وزارت كشور استعلام بگيريم.

انتهاي پيام/2700/ن۳۰

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن