تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802939453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشيه جلسه امروز شورا/ دبير از حمايت پروژه زنجاني چيزي عايدم نمي‌شوداز جدال آقاي رئيس با دبير تا رد گزارش استاندار احمدي نژاد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حاشيه جلسه امروز شورا/ دبير از حمايت پروژه زنجاني چيزي عايدم نمي‌شوداز جدال آقاي رئيس با دبير تا رد گزارش استاندار احمدي نژاد
سي و يكمين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران در حالي امروز برگزار شد كه در حين برگزاري جلسه اعضاء شوراي شهر به موضوع لغو پروانه پروژه ايران زمين اشاره كردند كه در ادامه جدال دبير و مسجد جامعي در اين خصوص قابل توجه بود.


به گزارش خبرنگار اجتماعي سي و يكمين جلسه شوراي شهر تهران صبح امروز با حضور اعضاي شوراي شهر برگزار شد.

جلسه رأس ساعت 9 و 20 دقيقه با تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد آغاز شد.

در ادامه جلسه كليپي از شهيد محمد جواد تندگويان پخش شد كه پس از آن احمد مسجد جامعي در جمع اعضاء شوراي شهر گفت: بايد سال آينده و در جشنواره فيلمي از زندگينامه شهيد تندگويان ساخته شود.

مرتضي طلايي رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه جلسه با گرامي داشت ياد و خاطره شهدا از اعضاء و مهمانان حاضر در جلسه خواست فاتحه‌اي را به روح شهيدان چمران و تندگويان بفرستند.

در ادامه جلسه، اعضاء شوراي شهر تهران به موضوع لغو پروانه پروژه ايران زمين از سوي كميسيون شوراي عالي شهر سازي پرداختند كه البته نظرات اعضا در اين خصوص متفاوت بود.

اقبال شاكري از شهرداري دستگاه‌هاي مربوطه خواست نظارت دقيقي را بر مقاوم‌سازي اين گودبرداري داشته باشند و تمهيدات لازم را براي اين موضوع در نظر بگيرند.

محسن سرخو ديگر عضو شوراي شهر تهران با اشاره به اينكه گود ايران زمين مشكلات عديده‌اي را براي ساكنان اين منطقه ايجاد كرده است، گفت:‌ هم‌اكنون ترك‌هاي جديدي در اطراف خيابان گلستان به قطر 8 الي 10 سانتيمتر ايجاد شده است ضمن اينكه مالك پروژه به تعهدات خود در خصوص ايجاد شمع‌ها در كنار ديواره پروژه عمل نكرده است!

سرخو اضافه كرد: در حال حاضر خيابان ايران زمين با توجه به بارندگي‌هاي اخير نشست كرده و اگر اقدامي صورت نگيرد شايد اتفاقات بدتري بيفتد.

عليرضا دبير رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران با اشاره به لغو پروانه ايران زمين از سوي كميسيون شوراي عالي شهرداري اظهار داشت: در حالي اين تصميم گرفته شده است كه اميدواريم تمهيدات لازم براي اين تصميم و پر كردن گود ايران زمين گرفته شود.

وي با اشاره به اينكه پر كردن گود ايران زمين حداقل چند ماهي زمان مي‌برد، گفت: اميدواريم در اين زمينه تمهيدات لازم گرفته شود چرا كه اگر اين اتفاق نيفتد قطعا مشكلات بيشتري براي ساكنان اين منطقه به وجود خواهد آمد.

دبير با بيان اينكه اگر گود ايران زمين به همين شكل لحاظ شود مشكلات زيادي را براي خانه‌هاي مردم در سعادت آباد به وجود خواهد آورد، گفت: اگر كار به اين شكل ادامه پيدا كند قطعا خانه‌هاي ساكنين اين منطقه پايين مي‌آيد و مشكلات بيشتر خواهد شد و البته نبايد اينگونه به نظر برسد كه من موافق ادامه پروژه هستم.

احمد مسجدجامعي رئيس شوراي شهر تهران با اشاره به تصميم كميسيون شوراي عالي شهرداري در خصوص پروژه ايران زمين گفت: قطعا اين تصميم اعمال خواهد شد و ما نيز از شهرداري تهران مي‌خواهيم تمهيدات لازم را در اين خصوص انجام دهد.

وي خطاب به دبير تأكيد كرد: قطعا كسي فكر نمي‌كند كه شما هم از لغو اين پروژه ناراحتيد و ما شما را درك مي‌كنيم.

البته جدال آقاي رئيس شوراي شهر تهران با عليرضا دبير به اينجا ختم نشد و دبير در بخش ديگري از جلسه و زماني كه خواست صحبت كند دستش را بالا برد و گفت: بنده براي صحبت كردن وقت گرفتم.

كه در ادامه مسجد جامعي خطاب به وي گفت: از شما زودتر نوبت گرفتند به طوري كه پيرهادي قبل از آغاز جلسه و كنار پله‌ها درخواست صحبت كردن كرده بود ضمن اينكه آقاي ساعي نوبت همه را رعايت مي‌كند.

به گزارش فارس در ادامه جلسه برخي ديگر از اعضاء شوراي نظرات خود را در اين خصوص اعلام كردند كه در پايان قرار شد كه مالك پروژه اقدامات لازم را جهت مناسب سازي اين پروژه انجام دهد.

جلسه امروز شوراي اسلامي شهر تهران همانند ديگر جلسات شورا ميزبان برخي از معاونين شهردار تهران بود كه از آن جمله مي‌توان به تقوي معاون حقوقي شهرداري تهران، محمد حسين پورزندي معاون مالي اداري شهرداري تهران و محمد صلاحي استاندار سابق احمدي نژاد و معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شورا اشاره كرد.

صلاحي زماني كه پشت تربيون قرار گرفت و گزارش برنامه پنج ساله اول شهرداري تهران ارائه كرد، گفت: البته در اين زماني (45 دقيقه) نمي‌توان گزارش پنج ساله را ارائه كرد و نياز به يك زمان 10 ساعت داشتيم!

وي در ادامه انتقادي را نيز به دولت قبل داشت و گفت: دولت دهم اعتبارات را توسعه مترو تهران را علي‌رغم پيگيري‌هاي كه صورت گرفته بود، نداد!

به گزارش فارس پس از پايان صحبت‌هاي صلاحي معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شورا نوبت به اظهار نظر اعضاء شوراي شهر تهران رسيد كه هر يك انتقادي را به عملكرد برنامه پنج ساله اول شهرداري داشتند.

دوستي،پيرهادي،مسجد جامعي،سرخو،حافظي،حكيمي پور،شجاع پوريان از جمله اعضاء بودند كه نسبت به عملكرد برنامه پنج ساله انتقاد داشتند و تنها طلايي و دبير از عملكرد شهرداري دفاع كردند.

در ادامه جلسه بررسي يك فويت طرح« پيشنهاد و معرفي 12 نفر از شهرداران مناطق شهرداري تهران به عنوان قائم مقام ذيحساب يك» در دستور كار قرار گرفت كه اعضاء آن را تصويب كردند.

انتهاي پيام/

به گزارش فارس، محمد سالاري در ادامه جلسه شورا، گفت: خوشبختانه وزير راه و شهرسازي توجه ويژه‌اي را به پروژه ايران زمين داشت و در اولين جلسه شوراي عالي شهرداري به اين موضوع اشاره كرد.

وي با اشاره به تصميم شوراي عالي شهرداري، گفت: اين تصميم قطعا به نفع شهروندان و ساكنين خيابان ايران زمين خواهد بود و در واقع تصميم شخصي نيست.

وي در ادامه با اشاره به مغايرت‌هاي طرح جامع و طرح تفصيلي شهر تهران، گفت: قطعا اين موضوع نيز در جلسات شوراي عالي شهرداري پيگيري خواهد شد.

سالاري بيان داشت‌: در جلسه اخير شوراي عالي شهرسازي تمام اعضا بر اين موضوع تأكيد دارند كه بايد اين پروژه متوقف شود چرا كه ساخت اين پروژه در ابتدا نيز كار اشتباهي بوده است.

سالاري گفت: مالكان پروژه نيز مي‌توانند با همكاري شهرداري و شوراي شهر منطقه ديگري را براي ساخت چنين پروژه‌اي در نظر بگيرند و طرح جايگزين را بر اساس چارچوب طرح تفصيلي انجام دهند.

سالاري گفت:‌اميدواريم مقاوم سازي گودبرداري پروژه ايران زمين در دستور كار شهرداري قرار گيرد و شورا نيز نظارت كاملي را بر اين پروژه داشته باشد.

به گزارش فارس در ادامه اين جلسه اعضاي شوراي شهر به اين جمع‌بندي رسيدند كه پروژه ايران زمين متوقف و در ادامه مقاوم سازي اين پروژه با هزينه شخصي مالك صورت گيرد

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن